Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Når du overfører penger manuelt til Paypal-kontoen din tar Paypal ett gebyr på 0,5% av den overførte summen - det vil si, overfører du 1000 kroner (jeg gjorde det for to uker siden) tikker det 950 kroner, omregnet til dollar, inn på paypal-kontoen. Betaler du med Visa tar ikke Paypal noe gebyr.

Ikke tilfelle hos meg, jeg får akkurat det jeg overfører. MEN, paypal tar 2% eller noe slikt av kjøpssummen du betaler for valutaomregninger eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer ikke til å handle fra dealextreme mere.

For det første fikk jeg ikke alt jeg hadde bestillt + at jeg fikk toll på 205kr enda jeg betalte de for å merke det som gave.

...

Var pakken merket som gave da? I så fall fikk du jo det du har betalt for, men Tollvesenet har bare vært flinke og gjort jobben sin :)

Lenke til kommentar

Et tips til de som ikke har VISA-kort e.l:

http://spendon.no/

Spendon er et slags VISA kontantkort. Det lades når du kjøper det med valgfritt beløp (mellom 200 og 5000 kroner), og er aktivt med en gang det er kjøpt.

Kan kjøpes hos alle Narvesen og 7-Eleven. Det koster 39 kroner.

Jeg synes et slikt kort er en enkel og grei måte å få et VISA-kort som kan brukes overalt.

Edit:

Det finnes ingen måte å unngå moms-regning fra posten på sendinger fra Dealextreme. Sku.1888 hos DX tar bare bort DX-logoen slik at man har mulighet til å sende til andre personer uten at mottakeren vet hvor varen kommer fra.

Hvis man skal ha pakken selv er det bortkastet å legge til den gift-saken.

Det man må gjøre er å dele opp ordren slik at hver ordre blir på under 200 kroner.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar
Når du overfører penger manuelt til Paypal-kontoen din tar Paypal ett gebyr på 0,5% av den overførte summen - det vil si, overfører du 1000 kroner (jeg gjorde det for to uker siden) tikker det 950 kroner, omregnet til dollar, inn på paypal-kontoen. Betaler du med Visa tar ikke Paypal noe gebyr.

Ikke tilfelle hos meg, jeg får akkurat det jeg overfører. MEN, paypal tar 2% eller noe slikt av kjøpssummen du betaler for valutaomregninger eller noe.

Da har du antageligvis satt i kontoinnstillingene at du skal ha NOK som default valutatype? Jeg har USD, dvs at pengene blir regnet om til dollars med en gang jeg overfører. Da blir gebyret på 0,5%, og jeg slipper noe som helst gebyr når jeg betaler for varer.

Lenke til kommentar

Ring posten og forklar situasjonen..

Ellers kan det jo hende at posten sender den til din egentlige adresse uten at du trenger å gjøre noe med det. Har de navnet ditt, gateadresse o.l. så finner de nok ut av det til slutt..

Har pakken blitt sendt, og er kommet fram til feil sted??

Lenke til kommentar
klarte å skrive feil addressenummer (4 siffer) så pakken blir sendt til ett sted nord for Lillehammer. Hva kan jeg gjøre for å korrigere dette?

Hvis pakken ikke er sendt enda, kan du gå på my account -> trykk på ordren -> update adress ;)

Lenke til kommentar
Gjør det noe om jeg registrerer meg en paypal konto som sier at jeg er 19 år sånn at det går å lage en konto siden det ikke går siden jeg bare er 15. Og får det noe konsekvenser hvis jeg gjør det og bestiller en vare?

Eg har ikkje opplevd nokon problemar. Eg ser heller ikkje heilt for meg kva slags konsekvenser det kan få.

Lenke til kommentar
Gjør det noe om jeg registrerer meg en paypal konto som sier at jeg er 19 år sånn at det går å lage en konto siden det ikke går siden jeg bare er 15. Og får det noe konsekvenser hvis jeg gjør det og bestiller en vare?

Greit nok at du får en PayPal-konto, men hvordan skal du bruke den? Har du Visa?

Lenke til kommentar

Greit nok at du får en PayPal-konto, men hvordan skal du bruke den? Har du Visa?

Du kan overføre penger til din PayPal-konto

Lenke til kommentar
Kan man ikkje betale med kort på denne siden?

Er så stress og måtte overføre til paypalen, tar jo 2-3 dager det og.

Og frakten er altid gratis?

Hvorfor ikke kjøpe et VISA kontantkort/gavekort på Narvesen eller 7-Eleven? Da slipper du å vente. Slike kontantkort/gavekort kan kjøpes av alle. Trenger ikke være over 18 år, og trenger heller ikke å vise legitimasjon når man kjøper.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...