Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Innenlands :huh: Er pakken på vei fra utlandet uten sikker ID?

En registrert sending derfra er normalt god som noen selv om den kommer fra utlandet. Det gjør de ganske så hele tiden.

Hvis mange har hånd om den /"punkter" vil øke sjansen for, hva da, at noen tar på pakker som kjenns som ferske plantestengler av visse slag ...så er det en kabelbunt... hehe, imagine his face

Konkurs av firmaet i et svært begrenset tidsrom virker innmari spekulativ, en mager mulighet for tapt sending der. Men hender jo at sendinger blir skvær borte ja.

Er det rette transportfirma du har funnet å søke på da f.eks.?

Endret av tjaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan denne pakken spores i norge? Prøvd diverse nummer på posten men finner ikke noen som lar meg spore pakken innenlands.

Hvis pakken fikk et sporingsnummer av typen RAxxxxxxxxxHK så kan den spores på posten.no.

Ikke alltid. To av fire ganger har ikke min pakke dukket opp på posten.no

Lenke til kommentar

Du kan egentlig konkludere med at alle sammen er i hovedsak samme telefon. De har bare litt forskjellig skall. Unntakene er de som det står leveres med Windows Mobile, litt usikker på om disse kjører legit though...

Felles for de fleste av dealextremes telefoner er følgende:

- Touchskjerm

- Triple eller quad-band, men IKKE 3g eller HSDPA.

- De fire teite ikonene nederst på touchskjermen

- Designet er klonet fra andre mer kjente telefoner

- Dual-SIM (orntli sådan, to nettverk samtidig, såvidt jeg har fått med meg)

- Et bittelite medfølgende TF/microSD kort. Telefonene takler vanligvis max 2gb-kort

- Crappy kamera (uansett mpix)

Så det du egentlig må bestemme deg for er hvilket design som ønskes. Alle telefonene benytter samme operativsystem, mange av de støtter ikke Java apps, det er ikke smarttelefoner.

Men trenger du en enkel telefon som har dual-sim er de grei nok.

(Har selv en Cect 168 iFone eller hva den nå heter, bruker den ikke)

-C-

Lenke til kommentar
Er paypal den eneste måten å betale med på DX?

Går det ann å få paypal for en 15'åring med Visa Electron?

Så lenge du har nettbank så.

Bare å overføre fra nettbanken til PayPal kontoen din. Jeg gjør det hele tiden, og jeg har ikke visa. Bare Electron ;)

Lenke til kommentar

Paypal kan du alltids registrere deg på uansett alder. Problemet er at du bør ha ett Visa-kort (ett skikkelig ett, ikke Electron) for å få utført betalingene med. Alternativet for deg som ikke har dette er å overføre penger fra bankkontoen din rett til Paypal-kontoen, dette gjøres ved å overføre til en norsk bankkonto og legge inn en spesiell kode (som du finner når du logger inn på Paypal-kontoen din) i meldingsfeltet i nettbanken. Har du ikke nettbank har du kanskje foreldre som kan hjelpe deg, eller du kan gå i banken og få det ordnet der.

Når du overfører penger manuelt til Paypal-kontoen din tar Paypal ett gebyr på 0,5% av den overførte summen - det vil si, overfører du 1000 kroner (jeg gjorde det for to uker siden) tikker det 950 kroner, omregnet til dollar, inn på paypal-kontoen. Betaler du med Visa tar ikke Paypal noe gebyr.

edit - dette var selvfølgelig ett svar til Daggis0s første spørsmål, men det kom ett par innlegg i mellom mens jeg skrev...

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Du hadde visst uflaks der. Husk at også andre nettbutikker (komplett, netshop osv) glemmer noen av varene.

Gift-tingen er ingen garanti for at alt over 200kr slipper tollfritt inn i Norge.

3 uker er rundt normal leveringstid, men for mange er det verdt å vente litt for alt billig snacks der, i tillegg til at frakten er gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...