Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale meg en inderlig HDMI-splitter? Jeg vil ha signalet fra PC på både monitor og TV. Lar det seg ordne med noe rimelig, helst passivt, ekstremhandelsutstyr? Kikker litt på produkter der, men beskrivelsene er så uklare, og anmeldelser og forumtråder er ikke nødvendigvis noe bedre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har anelse om hva DX betaler i porto? Kan ikke være mange kronene. Bestilte 3 stk lyslister til redusert pris. Disse ble sendt i 3 forsendelser. 2 ankom ca. samtidig, den 3. er enda i Kina. De er ca. 1x2x50 cm, og burde etter alle solmerker ha fått plass i 1 pakke :huh: Enten er de ansatte eksperter i å sløse, eller er porto "ingen" utgift for DX. Tenker med gru på hva tilsvarende hadde kostet å sende med posten til naboen her i Norge...

Lenke til kommentar

Jeg har forstått det slik at de har kjøpt opp en "kvote" med Hong Kong Post eller China Post. De har feks. 10 (bare et eksempeltall, antallet aner jeg ikke) fly-containere de kan fylle opp hver dag/uke, og det koster dem ikke mer eller mindre om de er tomme eller fulle...

 

Hvorvidt det stemmer eller ei, det vet jeg ikke. Men jeg har lest om temaet tidligere :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har forstått det slik at de har kjøpt opp en "kvote" med Hong Kong Post eller China Post. De har feks. 10 (bare et eksempeltall, antallet aner jeg ikke) fly-containere de kan fylle opp hver dag/uke, og det koster dem ikke mer eller mindre om de er tomme eller fulle...

 

Hvorvidt det stemmer eller ei, det vet jeg ikke. Men jeg har lest om temaet tidligere :)

 

 

Stemmer det, dessuten er det en del billigere å sende fra Kina enn Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Noen som har testet ut disse Android Google TV dingsene man kan putte i TVen på DX? Kunne tenkt meg en sånn til å ha på TVen på soverommet hvor jeg kan kjøre Netflix.

 

Har bestilt en fra chinavasion (samme greiene) 1.2 GHz 2 kjerne 1 gig ram. Kan oppdatere når jeg får den. Tror den kostet 20-30 dollar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Høres interessant ut. Har du en link?

 

Edit: Er det denne? Koster $40, men den matcher beskrivelsen, og jeg fant ingen billigere der.

 

Er den der ja. Mener å huske at de automatisk setter ned prisen 30% på alle varer. Da går jo den under tollgrensa. Uansett blir den bare 50 kroner ish

Lenke til kommentar

Er den der ja. Mener å huske at de automatisk setter ned prisen 30% på alle varer. Da går jo den under tollgrensa. Uansett blir den bare 50 kroner ish

 

De setter ned prisen? Merkelig at de ikke reklamerer med det, skulle jo tro det tro kunder. Må man registrere seg og logge inn for å se reelle priser?

Lenke til kommentar

De setter ned prisen? Merkelig at de ikke reklamerer med det, skulle jo tro det tro kunder. Må man registrere seg og logge inn for å se reelle priser?

 

De setter ned verdien på pakken ikke prisen, dette for at ting skal kunne gå under den magiske tollgrensen.

 

De setter også ned prisen på produktet om man er storkunde hos dem, noe jeg var tidligere aner ikke om det gjelder lenger da det er en stund siden jeg shoppet der, om man har kjøpt 7 eller mer av en ting får man rabatt men må da logge inn for å se prisen, man kan også kjøpe mer enn 3 og ser da prisen på siden.

 

Jeg sluttet å handle der da jeg fant ut at jeg kunne kjøpe produktene andre plasser billigere selv om jeg fikk rabatter der.

 

En annen ting er at de er blitt myyye dyrere på frakt enn for ca 2 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...