Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr at systemet deres har registrert at DX har "brukt" det aktuelle sporingsnummeret, men at pakken ikke (nødvendigvis) er mottatt (i alle fall ikke scannet) hos Singapore/HK/China post. Ligger sannsynligvis i kø i en container fra DX og venter på registrering og omlasting.

Lenke til kommentar

Fort og fort, det kommer an på hva man sammenligner med. Det norske postvesenet er TREGT. Det kinesiske er ennå tregere. Bestiller man varer fra USA tar det gjerne 2-3 dager fra man bestiller til den ankommer norsk toll og videre 7-10 dager derfra til postkassa. I Kina tar det 2 uker - 2 måneder fra bestilling til den ankommer norsk toll.

• Liker 1
Lenke til kommentar

depressed.jpg

Hehehe!

Men det er litt synd på deg hvis det var det første du tenkte på. Trøst deg med at øvelse gjør mester! ;)

Fort og fort, det kommer an på hva man sammenligner med. Det norske postvesenet er TREGT. Det kinesiske er ennå tregere. Bestiller man varer fra USA tar det gjerne 2-3 dager fra man bestiller til den ankommer norsk toll og videre 7-10 dager derfra til postkassa. I Kina tar det 2 uker - 2 måneder fra bestilling til den ankommer norsk toll.

Tja... jeg er ikke helt enig i det. Det tar 6-7 dager for varer fra USA ankommer Norge, og så bruker postvesenet 1-3 dager. Stort sett.

Lenke til kommentar

Det har aldri skjedd for meg. Det har alltid vært omvendt. På det raskeste tok det 7 dager fra USA til postkassa mi. 1 dag fra USA til Norge, resten fra Oslo og hjem til meg. Har aldri opplevd under 6 dager fra tollen til postkassa.

Rart!

Det kjappeste jeg opplever er når jeg bestiller hos Amazon og bruker UPS. Da går det på 3-4 dager.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg lader frå DX.com 4-5 månader sida, fikk den først sist månad men fikk ikkje brukt det før i dag. Den virker ikkje, og DX.com vil gjerne reparere den eller sende meg ny gratis, men eg må først sende den defekte varen tilbake :( Sida det er billigare å kjøpe ny enn å sende til kina så kjøper eg heller enda 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...