Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte E-sigaretter i Mars. De har fortsatt ikke kommet! Kan disse ha blitt stoppet i tollen, og i så fall, får jeg ingen beskjed?

Kjøpte tråløs fjernutløser til kamera..tok 4mnd,og så var det skikkelig plast..ja og virket ikke...men enn 100 lapp er jo ikke store tapet da.Jo den var til riktig kamera;)

Hør det ja. Vel, jeg har på en måte gitt opp håpet nå og beveget meg videre! Kom vel på under 100-lappen, så sover ikke dårlig om nettene av den grunn.

Lenke til kommentar

Hvor raske er DX? Har bestilt mye tidligere gjerne tatt opp til 1 mnd, men sist jeg bestilte noe deksler til tlf tok det knapt en uke. :)

Er det fortsatt slik?

Bestilte noen LED lys DX lørdags kveld, å var sendt søndags morgen, utrolig raskt de fikk sendt de iallefall! :)

Lenke til kommentar

Det meste som finnes på DX finnes av tilsvarende selgere som ofte har gratis frakt. Jeg sorterer etter "buy it now" og så etter pris. De sender mye raskere, men posten i seg selv tar jo en god stund,

Supert! :)

Så litt på Ebay.no er det norske kroner vi snakker om her? ser at pris står f.eks. 41 Kr?

Hvor langt tid tar det fra Ebay.no å bestille noe der, til varen er hos deg?

Er det også mulig å se anmeldelse om produktet? Hvordan produktet er osv? ;)

Lagt inn 3 bestillinger nå ;) Kan mann se ordrestatus? Når den blir sendt osv..?

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Det meste som finnes på DX finnes av tilsvarende selgere som ofte har gratis frakt. Jeg sorterer etter "buy it now" og så etter pris. De sender mye raskere, men posten i seg selv tar jo en god stund,

Så litt på Ebay.no er det norske kroner vi snakker om her? ser at pris står f.eks. 41 Kr?

Lagt inn 3 bestillinger nå ;) Kan mann se ordrestatus? Når den blir sendt osv..?

Tror du har misforstått litt, Ebay er en auksjonsside med 1000 vis av forskjellige selgere altså ikke en nettbutikk man bestiller fra, Ebay.no er bare en oversattt versjon av Ebay, men med mindre utvalg enn hos Ebay.com

Leveringstider kan jo selvfølgelig variere voldsomt men stort sett går det kjappere enn hos DX.

Lenke til kommentar

Tror du har misforstått litt, Ebay er en auksjonsside med 1000 vis av forskjellige selgere altså ikke en nettbutikk man bestiller fra, Ebay.no er bare en oversattt versjon av Ebay, men med mindre utvalg enn hos Ebay.com

Leveringstider kan jo selvfølgelig variere voldsomt men stort sett går det kjappere enn hos DX.

Jepp, har forstått at det er flere som selger og ikke en selger bare.

Lenke til kommentar

Heisann, vurderte å kjøpe noe herfra selv.. vet ikke om dette er ett spørsmål som er stilt før, men er så mange sider og se gjennom..

Hvordan opplever dere sendetiden? snakker vi flere uker?

Det varierer, i år har det tatt 2 uker for min del, men har opplevd over en måned. Men det virker som at det har begynt å gå raskere.

Husk at f.eks. juletider er veldig hektisk for dem, da tar det ekstra lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...