Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

ka faen skjer med dx egentlig? Pakken min ble sendt for 5 uker siden, enda ingenting som har kommet?? Pleier dte ta så lang tid?

Du er ikke alene der. Jeg venter framdeles på pakker som ble sendt for nærmere 2 måneder siden. Har fått noe av det, men ikke alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ka faen skjer med dx egentlig? Pakken min ble sendt for 5 uker siden, enda ingenting som har kommet?? Pleier dte ta så lang tid?

Du er ikke alene der. Jeg venter framdeles på pakker som ble sendt for nærmere 2 måneder siden. Har fått noe av det, men ikke alt.

Veldig mye diskusjon ang. levering i denne tråden. Finnes det ikke en egen tråd for dette?

Lenke til kommentar

Veldig mye diskusjon ang. levering i denne tråden. Finnes det ikke en egen tråd for dette?

Trenges det egentlig en egen tråd for levering ang. DealExtreme?

Den kan være langtekkelig, ferdig med det. ;)

Lenke til kommentar

En liten humoristisk påminnelse om tommelfingerregelen «aldri kjøp noe du putter i stikkontakten fra kina»:

Så at denne var blant «top sellers» på DX:

Ultra-Mini USB Power Adapter/Charger - EU Plug (110~240V AC)

og ble nesten fristet til å bestille.

Men leste heldigvis denne forumtråden først, som kom med følgende advarsel:

I speak as pro on chargers area.

!!!IF YOU LIKE TO ENJOY LIFE DO NOT BUY THIS ITEM!!!

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

I speak as pro on chargers area.

!!!IF YOU LIKE TO ENJOY LIFE DO NOT BUY THIS ITEM!!!

"Det står på internett så da det være sant"? ;)

Jeg har den laderen der, og den er absolutt ikke noe jeg bruker regelmessig eller går ifra (det er nødladeren til mobilen min i toalettveska i tilfelle jeg glemmer originalen), men den hverken lager lyd eller smeller når du setter den i kontakten...

Lenke til kommentar

Også er det jo sant at produkter importert fra kina ikke gjennomgår den samme kvalitets- og sikkerhetskontrollen som det du kjøper i Norge.

Det er absolutt ikke til å stikke under en stol. Men deler av "inventaret" er også produkter som f.eks. ikke går gjennom kvalitetskontrollen til kjente merker f.eks. fordi en klisterlapp sitter skjevt på og slikt.

Dessuten er jo mange av de produktene vi kjøper her på berget produsert i Kina, og man kan jo alltids stille spørsmål med hvordan kvalitets- og sikkerhetskontrollen faktisk blir utført. ;)

Lenke til kommentar

Nå må vi huske at det er forskjell på "made in china" og "made by china".

Er forskjell om en europeisk produsent ber noen i kina om å produsere en vare, etter europeisk standard, eller om en kinesisk produsent produserer kanskje uten sikkerhet i tankene.

Men så vet vi jo hvordan det er med piratkopiering i kina, så at en kinaprodusent kopierer de europeiske spesifikasjonene og lager 100.000 enheter ekstra når de får bestilling fra europa, er helt til stede.

Lenke til kommentar

Det er nok bare et spørsmål om tid. Jeg håper de ikke lar seg lure av bestikkelser "utviklingsstøtte" fra Microsoft og lager spillene for både Windows, OSX, Linux og heller ikke låser seg til x86. Kina har jo en egen MIPS-variant prosessor "Dragon ettellerannet" og den bør nok bli støttet, sammen med ARM.

Lenke til kommentar

"Det står på internett så da det være sant"? ;)

Jeg har den laderen der, og den er absolutt ikke noe jeg bruker regelmessig eller går ifra (det er nødladeren til mobilen min i toalettveska i tilfelle jeg glemmer originalen), men den hverken lager lyd eller smeller når du setter den i kontakten...

Hehe. Din lader selvantennes ikke når du setter den inn i stikkontakten så da er elektronikken sikkert i samsvar med alle relevante forskrifter og direktiver :xmas:

Begriper ikke at folk tør å kjøpe ting fra slike sider som skal kobles rett i stikkontakten.

Men hva er vel det verste som kan skje?

410961653.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...