Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Bestilte to kabler for flere måneder siden, og det sto at de hadde varene inne. Etter 1,5 måned eller hva det nå var hvor de fremdeles ikke hadde sendt det avbestilte jeg varene og kjøpte det over ebay for samme pris, fikk det en uke etter. Så, plutselig får jeg kablene fra dealextreme NÅ! Første og siste gangen jeg bestiller noe derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke 41HKD (30NOK) de har merket med og posten har tolket det som 41USD ? :)

Nei, man betaler i USD og det var oppgitt i USD på pakken. :)

Hva man betaler i og hva som er oppgitt på pakken er to helt forskjellige ting. De kan samsvare, men gjør det som oftest ikke.

Lenke til kommentar

Er vel ikke 41HKD (30NOK) de har merket med og posten har tolket det som 41USD ? :)

Nei, man betaler i USD og det var oppgitt i USD på pakken. :)

Hva man betaler i og hva som er oppgitt på pakken er to helt forskjellige ting. De kan samsvare, men gjør det som oftest ikke.

Ja, men hvorfor skulle Posten tolket det som HKD? Det er poenget her. Ikke at summene stemmer overens.

Lenke til kommentar

Bestilte to kabler for flere måneder siden, og det sto at de hadde varene inne. Etter 1,5 måned eller hva det nå var hvor de fremdeles ikke hadde sendt det avbestilte jeg varene og kjøpte det over ebay for samme pris, fikk det en uke etter. Så, plutselig får jeg kablene fra dealextreme NÅ! Første og siste gangen jeg bestiller noe derfra.

Du burde jo være fornøyd, hvis du fortsatt fikk kablene etter du hadde avbestilt så fikk du jo gratis kabler fra de?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er riktig/feil å påstå at dealextreme er en såkalt gatesalg deluxe, de selger alt som enten som er feilprodusert eller er kopi av ekte vare til billigst mulig pris.

Personlig har jeg i det siste hatt mye negativ erfaringer både på leveringstid og kvalitet at jeg styrer unna for en stund nå.

Det er nok slik LED pærer, og enkelte Gadget kan være anbefalt.

http://www.dinside.n...ekstreme-priser

Så det er viktig å være klar over at man tar en risiko å handle fra kina.

Riktignok kan det bli billigere, men problemet er nok heller at man ikke har noen garantier.

Jeg vet ikke om det er godt råd å anbefale å se etter orginal merkevare (Sony, Sandisk etc) hvis man skal handle derfra.

Merker som Denver er muligens brukbar men dårlig brukervennlighet og kvalitet er neppe å forlange her. Men bedre en noname i så fall. Som kan være søppel.

Som regel av et godt produkt er de som regel Doa hvis det er noe feil med.

Mens noname produkter kan slette minnekortet eller smelte minnekortet hvis det er noe feil med produktet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

dealextreme er et fantastisk bra alternativ om du skal ha tilbehør til elektronikk eller lignende. Norske butikker henter nesten alt de tjener på tilbehør og ikke produktet i seg selv.

Også diverse fotoutstyr er det endel å hente på, spesielt solblendere, som bare er en plast bit, disse kan koste flere hundre kroner for en original en, mens en kopi gjerne koster 3$ inklusive frakt...

-

Kolbjørn

Lenke til kommentar

Kan man kjøpe laserpenner fra DX uten noen typer godkjenning? Jeg tenkte på å kjøpe http://www.dealextre...aser-pen-5mw-91, men jeg leste et sted at man kunne trenge godkjenning fra statens strålevern hvis laseren var over en viss styrke og ble stoppet i tollen.

I 2010 ble det vedtatt langt strengere forskrifter enn det som tidligere var gjeldende, og disse trådte i kraft 1. januar 2011.

http://www.nrpa.no/dav/4da333e93a.pdf

Lenke til kommentar

Kan man kjøpe laserpenner fra DX uten noen typer godkjenning? Jeg tenkte på å kjøpe http://www.dealextre...aser-pen-5mw-91, men jeg leste et sted at man kunne trenge godkjenning fra statens strålevern hvis laseren var over en viss styrke og ble stoppet i tollen.

Tja, jeg kjøpte 200mW fra DX uten problemer.

Tror 5mW er max i USA. Aner ikke hva reglene for det i Norge er.. Er en del unger som har lyst på helikopter\fly i det siste, så mulig de har gjort noen endringer i regelverket.

Lenke til kommentar

Du burde jo være fornøyd, hvis du fortsatt fikk kablene etter du hadde avbestilt så fikk du jo gratis kabler fra de?

Nei, fikk ikke pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...