Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte SKU 10732, og siden den er avbildet med en "mikke mus" kontakt, så bestilte jeg en SKU 73212 også. Bestilt 24.1, sendt 13.2 (kinesisk nyttår?), mottatt 28.2 (ok, jeg fikk hentelapp i går, men rakk ikke postkontoret).

Det viser seg at SKU 10732 ikke har "mikke mus" kontakt likevel, men en vanlig 2-pins kontakt (en SKU 73211 hadde passet). Ikke noe problem for meg, slike ledninger har jeg ekstra. DC-pluggene som følger med passer bare en vei (de har en stor og en liten "pinne" dere de plugges i kabelen), slik at du får pluss eller minus på senter avhengig av hvilken plugg du bruker (du kan ikke bytte på samme plugg). Og (selvfølgelig) lysdioden på PSU'en som indikerer at den er koblet til strømnettet er en blå LED. Vel, man kan jo ikke få alt.

Lenke til kommentar

Jeg husker tilbake til 2004-5 da et nettselskap som spesialiserte seg på spill , modda konsoller og spinoff produkter gikk ut med en epost til kunder, der de lovet gull og grønne skoger for folk som hadde bestilt varer de siste månedene. De hadde omorgansiering av nettsiden og konseptet sitt

desverre var de blitt saksøkt og gikk konkurs , synderen var Sony

Gode gamle lik-sang.com , jeg savner den siden

http://www.lik-sang.com/

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt sammenlignbare tilfeller, det eneste de har til felles er at de begge har redesignet nettsidene sine. Og det må jo være lov, jeg har til og med hørt at Google, Apple og Microsoft endrer litt på sidene sine uten at de går konkurs.... ;)

Lenke til kommentar

Har bestilt noen ganger fra dx og er kjempe fornøyd.

siste bestillingen min fikk jeg en mail tilbake som jeg har limt inn under. er dette

forsøk på svindel ?

pengene for orderen er trekt av konto

usikker på hva jeg skal gjør, varene sendes ikke, pengene er borte, og ved å kanseler orderen

får jeg ikke pengene før mot slutten av mnd 3. har kontaktet support til Dx

Hjelp

Dear Customer,

Your order has been reviewed by us and it will be shipped out as soon as possible. For security of your payment and account, please provide us with two of the information listed below:

1. A photo/copy/screenshot of your credit card bill (Any previous purchase invoice will suffice). It would be better if we can clearly see both the first 6 digits and last 4 digits of your card number and the cardholder name on the bill.

2. A photo/copy/screenshot of both sides of your credit card. For the safety of your account and card number, (please cover or black-out the CVV2/CVC2/CSC2 code) just show us the first 6 digits and last 4 digits of your card number.

3. A photo/copy/screenshot of the cardholder's ID card/ Passport/Driver license.

Once all the information you provided are confirmed, the processing time of the future orders will be shortened. All the information you provide will be seriously treated by DX. We will be responsible for the safety of the information.

Thanks for your cooperation.

Yours Sincerely,

DX Team

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt sammenlignbare tilfeller, det eneste de har til felles er at de begge har redesignet nettsidene sine. Og det må jo være lov, jeg har til og med hørt at Google, Apple og Microsoft endrer litt på sidene sine uten at de går konkurs.... ;)

Hvem vet om de har blitt saksøkt ? de selger jo juggel og kopier over en lav sko, så det skulle ikke forundre meg. men håper selvfølgelig de snakker sant og ikke fører folk bak lyset med en slik youtube video

Lenke til kommentar

Litt OT, men sikkert interessert for mange her: Jeg har mottatt min Ainol Novo 7 Aurora fra Chinagrabber. Leveringen tok litt tid (totalt 17 dager fra bestilling), men fikk da sporing, og slapp moms. Så langt er jeg iallefall fornøyd. Står selvsagt litt tilbake for iPad og min Optimus 2x ytelsesmessig, men til 900 kroner går det nesten ikke an å klage. Batteriet duger helt fint, skjermen er knallbra, og h.264 mkv SD går greit det (ennå ikke testet HD). Skriver sikkert noe litt mer utfyllende senere.

Lenke til kommentar

Hvem vet om de har blitt saksøkt ? de selger jo juggel og kopier over en lav sko, så det skulle ikke forundre meg. men håper selvfølgelig de snakker sant og ikke fører folk bak lyset med en slik youtube video

De har jo akkurat fjerna en masse varer som var copy/fake. Som f eks Dr Dre headsettene. Jeg kjøpte et i november i fjor, men nå er de ikke å finne på siden dems...

Lenke til kommentar

Hvis de skulle bli saksøkt ville det neppe gå ut over effektiviteten ang. ordre. De som pakker pakkene er neppe advokater.

De har jo akkurat fjerna en masse varer som var copy/fake. Som f eks Dr Dre headsettene. Jeg kjøpte et i november i fjor, men nå er de ikke å finne på siden dems...

Like greit, det var ikke bra lyd i dem. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...