Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Du bestilte noe 12. januar? Det er nå 12. februar. Det er 1 mnd. Ting tar ofte MYE lenger tid enn det fra DX. Selv handler jeg alt for mye på DX, og selv om ting tar tid - har jeg til slutt fått hver eneste vare jeg har bestilt. Den lengste tok 3 måneder og 1 uke.

Du må nok bare finne frem litt tålmodighetskrem! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke å gjette, DX har en FAQ på dette. "Waiting for supplier" er step 1.

Synes ikke at du skal reklamere for din Facebook fanside her i Dx tråden, da det har lite å gjøre med det som diskuteres her.

Eh? Dersom du får opp noe annet en FAQ'en til DX på den linken, så er det nok på tide at du sjekker maskina di for malware.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hva skjer med å backordre ALT jeg har bestillt etternyttår a? Og supporten svarer plutselig ikke lenger!? Og siste pakken som ble sendt 16.des har jeg ikke mottat, men har mottat annet som ble sendt etter :/

1107840.jpeg

Samme greia her, snakka med en på support men han skjønte ikke hva jeg mente :hmm:

Men pakka ble jo sendt , etterhvert.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke å gjette, DX har en FAQ på dette. "Waiting for supplier" er step 1.

Synes ikke at du skal reklamere for din Facebook fanside her i Dx tråden, da det har lite å gjøre med det som diskuteres her.

Eh? Dersom du får opp noe annet en FAQ'en til DX på den linken, så er det nok på tide at du sjekker maskina di for malware.

eh? hmm, ser ut for at jeg har bommet litt der, var nok en annen tråd den der skulle ha vært i, beklager det :blush:

Lenke til kommentar

Samme greia her, snakka med en på support men han skjønte ikke hva jeg mente :hmm:

Men pakka ble jo sendt , etterhvert.

Aha, hvor lenge ventet du ca før de ble sendt?

2-3 måneder , glemte forsåvidt hele greia, men en dag dukka det opp en mail om at pakka var sendt.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Ahh, bra! Kjedelig at den ene pakken som ble sendt i desember er forsvunnet i posten og at DX ikke svarer på ticket men krysser fingrene på at de får jobbet seg inn med supportkøen og snart.

Eller, jeg fikk faktisk et svar 5 uker etter at jeg etterlyste pakken. De beklaget at det tok tid før de svarte og lurte på om den var mottat. Det var den ikke og jeg spurte om de kunne sende den på nytt, dette var 3 uker siden og har fortsatt ikke hørt noe.

Lenke til kommentar

Noen flere her som har prøvd mcbub.commcbub.com? Bestilte to psp-batterier under kinesisk nyttår, hadde dem i postkassen i går. I dag fikk jeg mail fra DX om at en pakke bestilt samtidig var sendt. Noen som vet om de har eget lager i Kina? De har US og UK-lager slik som DX, men tror de bare sender til US/UK derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...