Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte varene mine for 4 uker siden. Har enda ikke mottatt noe. Hvor langt tid skal det egentlig ta? :(

Kan komme i morgen eller om 4 uker(eller enda lenger) sjekk om de i det hele tatt har sendt det enda på nettsidene.

Endret av xaco
Lenke til kommentar

2-6 uker. Det du må se på er når de ble sendt, ikke når de ble bestilt.

11/23/2011, da ble de sendt fra lageret. Så det kan virkelig ta så langt tid?

Om du har bestilt mange ting i samme ordre så tar det ofte en stund før det blir sendt også, men bestiller du en og en ting går det mye raskere.

Aha, tusen takk for tipset. Bestilte litt forskjellig i samme ordre. Så det kan være det også da.

Lenke til kommentar

Jeg venter på 7 pakker i fra Dealextreme. Alle ble sendt 7-10 desember. Går ut i fra jeg har de en gang i løpet av Januar, men krysser fingrene for at de dukker opp den 19 når eksamen er overstått så jeg har noe å sette fingrene i under ferien:-)

Jeg har opplevd alt i fra 10 dagers levering til 4 måneder, så det er helt umulig å vite hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Som jeg pleier å si, det kommer som regel frem når jeg hadde helt glemt hva jeg hadde bestilt :-)

Like kjekt hver gang med en forundringspakke :-)

Lenke til kommentar

Ser stadig noen som skriver at de har glemt hva de har bestilt innen de har fått det.

Enten har dere dårlig hukommelse, ellers bestiller dere stadig ting det er lang ventetid på.

De 5 siste ordrene har jeg fått på 21 - 20 - 14 - 14 - 14 dager fra jeg bestilte. I gjennomsnitt ca 17 dager.

Det lengste jeg har ventet på en ordre er 32 dager, det minste er 6 dager!

På 4 år har jeg lagt inn 88 ordrer, kansellert ca 10-12 av dem igjen, så rundt 78 ordrer på 4 år. Ikke akkurat noen storkunde, men kanskje litt over gjennomsnittet.

Må samtidig legge til at jeg har handlet over 300 varer, og vil tippe 10-20 av de er av dårlig kvalitet.

Får dra frem noen gullkorn av noen produkter, som jeg trygt kan anbefale:

USB -> microUSB - ser helt lik ut original Nokia

Borrelås bånd til å samle kabler o.l.

20GB/60GB/120GB HDD Hard Disk Drive Case for Xbox 360

3-Port HDMI Switch with IR Remote Controller (3-in 1-out)

Lenke til kommentar

Ja det skjer titt og ofte. Har med at de ikke sender fra et sentralisert lager, men fra flere forskjellige underleverandører. Andre ganger skjer det hvis de har noe på lager, men ikke andre varer. Da sender de gjerne det de har.

Det betyr også at det er ikke sikkert det ble sendt samtidig.

Lenke til kommentar

hvorfor bestiller dere på dealextreme egentlig? har handla der par ganger selv, men ser ikke vitsen. i etterkant har jeg uansett funnet alt på ebay og vertfall ikke dyrere. og får direkte fra selger da, ikke dx som mellomledd.

var latterlig tregt og når jeg handla derfra, ebay er kjappere somregel.

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter harddiskkabinett for 2,5". Jeg har bestilt 2 ganger fra dealextreme men hver gang får jeg for SATA disker, jeg skal ha IDE.

Noen som har link til rette produkt ?

Ser på denne : http://www.dealextreme.com/p/usb-2-0-ibm-compatible-2-5-inch-hdd-enclosure-5999

Det står i beskrivelsen at dette er IDE kabinett, men nede i specs'a så står det SATA only :-(

Søk etter ide enclosure

Lenke til kommentar

Du kan bare glemme at den kommer før nyåret hvis den ikke er sendt med EMS!

De fleste av pakkene kom til Oslo sent i går kveld, så spørs det hvor lang tid ting tar før de blir videresendt til Bergen.

Har fortsatt et lite håp om at de skal komme frem før jul så jeg kan bruke ferien til å få alt opp å gå med nytt raid osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...