Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Youlasers er en side drevet av DX, det er bare en ny side pga lovgivning etc. Spiller ingen rolle egentlig, da det er gratis frakt og man vil jo ikke bestille for mer enn 200 NOK i slengen :)

Har den grønne 50mw laseren til ca 10$, helt sjefs. Batteriene holder mye lenger enn jeg forventet + det er AAA så man slipper alle de runde små batteriene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://blog.dealextreme.com/overseas-warehouses-in-the-uk-and-us-completed/?r=90000209

For the products in the US warehouse, 9001 will be added to the front of the SKU number for example, the memory-LED-flashlight’s SKU number is 36356 so the SKU number for the product in the US warehouse will be 900136356. For the SKU number of the products in UK warehouse, we will add 9044 to the front, so the SKU number of the memory-LED-flashlight in the UK warehouse is 904436356.

If you want to check stock on a product in one of the overseas warehouses, simply add 9001 or 9044 in front of the SKU number. E.G: www.dealextreme.com/p/900136356 or www.dealextreme.com/p/904436356. We have created web pages for each warehouse so that you can easily check availability. Please see details here: http://www.dealextreme.com/c/100001 for the US and http://www.dealextreme.com/c/100002 for the UK.

Lenke til kommentar

Andre som sliter med treg levering? Jeg har bestilt walkie talkie, http://www.dealextreme.com/p/walkie-talkie-2-pack-set-5km-range-2361

På Dealextreme står det "In Stock: ships in 2 to 4 days (5 to 8 during new year season)". Jeg bestilte disse 9. okt, og enda står det Pending. Har vært i kontakt med Dealextreme på chatten for 14d siden, og da skulle de få den inn samme dag som jeg pratet med han karen. Jeg trodde jeg var tidlig ute med årets julegaver da jeg bestilte i oktober, men nok en Lesson Learned...

Lenke til kommentar

Er det så lurt å kjøpe noe som går på 230 volt i norge?

Nå må man jo tenkte på strømnettet i norge er nok langt dårlige (Gjennonsnittet) i resten av europa.

Merker spessielt 230 volt produkter bortsett fra LED pærer, gjør det veldig dårlig her, levetiden er skuffene.

Så det burde nok heller vurdere å kjøpe noe fra f.eks japan eller kina som minstefall er godkjent i norge.

Angående frakt, blir det ikke dyrere en selve varen? Og selv importere/sende fra norge/kina?

Brev koster raskt 50 kr, mens pakke koster nesten 150 kr, så sånn sett sparer man neppe stort på å sende ting tilbake.

Jeg har fortiden droppet å kjøpe mere fra DX, muligens jeg venter å ser på en Mp4 spiller med USB3 til under 200 kr, hvis noen er noe å samle på.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Folk burde ha som regel å aldri kjøpe noe du putter i stikkontakten fra dealextreme, eller i vertfall aldri gå fra dem plugget i.

Hadde selv en lader fra DX som for lenge siden begynte å røyke fælt. Skulle det starte brann så tviler jeg på at forsikringsselskapet liker at brannen startet i et produkt som ikke er godkjent i Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om det har gått lang tid må man se på når den ble sendt fra DX mener jeg.

Ble sendt 25.10 som jeg glemte å skrive, men nå bestilte jeg fra ebay dog og ikke dealextreme. Hadde bare ikke no sted å få sakt det :p tomtop parksensor på ebay for 70 spenn. Snakka med en der og han lovte pengene tilbake hvis det ikke kommer i løpet av 10 dager! Så det er en bra deal, men fortsatt surt å vente så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...