Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

hvor trygge tror dere sånne julelys fra dx er. De vil ikke brenne ned årets grantræ?

Tja, her må man også tenke på berøringsfare. Men juletrelys skal man jo uansett ikke la stå på over natten og sånn, generelt. Hold dere til hovedregelen å ikke plugge noe DX stuff i veggen.

Når de selger bil-gpser med ferdig piratinstallert software, som ikke lar seg oppdatere og det helt åpent diskuteres warez på dx.com, de sier noe om hvor useriøs de er. (lang setning :w00t:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke på treet, vel å merke, men vinduskanten.

Ja.. er jo tredje verdens hardware som står på spill. Sjoddy produksjonsprosseser og utilstrekkelig kvalitetforsikring av komponenter. Da er det selvsagt at jeg ikke lar noe slikt stå på ubevoktet eller utover de sene nattetimer.

Lenke til kommentar

Ser at de har både elektriske og gass-baserte loddebolter, og personlig heller jeg mest mot gass (lurer også på om dere vet om et sted jeg kan kjøpe butan på flaske).

Helt uavhengig av hvor du kjøper: jeg vil ikke anbefale en gassloddebolt. Ihvertfall ikke til å lodde elektronikk med.

Ulempen med de fleste gassloddebolter er at det er vanskelig å få dem til å holde jevn temperatur. Det eneste du regulerer er mengden gass, og det er ikke godt nok til å holde temperaturen jevn. Og dermed blir loddingene shabby, for å si det mildt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt universalkontroll fra dx?

Og eventuelt black lights? Det må vel være ok å kjøre opp i lampen?

Ett søk på universal remote gir rundt 400 treff... Jeg har prøvd denne http://www.dealextreme.com/p/super-mini-tv-universal-remote-controller-keychain-2724 forholdsvis shabby kvalitet, fungerte til dels på LG såfall. Kunne mute lyd, men ikke unmute. Ingenting annet :p

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt universalkontroll fra dx?

Og eventuelt black lights? Det må vel være ok å kjøre opp i lampen?

Ett søk på universal remote gir rundt 400 treff... Jeg har prøvd denne http://www.dealextreme.com/p/super-mini-tv-universal-remote-controller-keychain-2724 forholdsvis shabby kvalitet, fungerte til dels på LG såfall. Kunne mute lyd, men ikke unmute. Ingenting annet :p

Har den jeg og. Veldig grei å bruke til volum+av/på, istedet for den svære greia som fulgte med tven. Bruker jo en egen fjernkontroll til å skifte kanal på dekodern. :)

Batteriet varer ikke evig btw (noen måneder), så du burde kjøpe med ekstra batterier.

Ja, jeg så selv at det ble fryktelig mange treff. Derav mitt spørsmål om det var noen som hadde prøvd. Jeg skal forøvrig bruke den til forsterker, så den første vil nok bli utelukket. Ellers takk!

Lenke til kommentar

skal bestille laserpeker, sitter og vipper mellom ebayog DX.

er det samme 200kroners regel på begge stedene ?

noen som har innspill til hvilken butikk jeg bør velge ?

Dealextreme har flyttet alle lasere over 5mw(dvs alle de gøye) til denne siden http://www.yourlasers.com/ pga lovgivning i blant annet USA ikke tillater import av mer en 5mw. Har selv en 50mw grønn laser som funker helt sjefs, strålen er svært godt synlig på kveldstid.

men trenger batterier, helst oppladbare med lader som funker med "norsk" stikkkontakt, noen som vet om sånne på DX ?

Anbefaler aldri å kjøpe ting fra DX eller tilsvarende som skal i stikkontakten. Kvaliteten på produktene er forholdsvis lav, og det er ikke en brann fare man vil utsette seg og hjemmet for.

Endret av gsn
Lenke til kommentar

skal bestille laserpeker, sitter og vipper mellom ebayog DX.

er det samme 200kroners regel på begge stedene ?

noen som har innspill til hvilken butikk jeg bør velge ?

Dealextreme har flyttet alle lasere over 5mw(dvs alle de gøye) til denne siden http://www.yourlasers.com/ pga lovgivning i blant annet USA ikke tillater import av mer en 5mw. Har selv en 50mw grønn laser som funker helt sjefs, strålen er svært godt synlig på kveldstid.

men trenger batterier, helst oppladbare med lader som funker med "norsk" stikkkontakt, noen som vet om sånne på DX ?

Anbefaler aldri å kjøpe ting fra DX eller tilsvarende som skal i stikkontakten. Kvaliteten på produktene er forholdsvis lav, og det er ikke en brann fare man vil utsette seg og hjemmet for.

er det mulig å bestille lasere på youlasers, på samme måte som på DX før nye regler ?

kommer til og bruke den under oppsyn/når jeg er på rommet den er i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...