Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Vet at dette ikke har med Dealextreme, men spør her, siden det er lett å få svar

Hvis jeg bestiller en taser fra amazon, tror dere den blir tatt av tollen da?

Det er en kjangs for at den kan bli tatt. Men nå her jeg fått mye rart igjennom tollen tidligere som ikke er fult så lovlig her til lands. (kan nevne at det jeg har bestilt var til knivsamlingen min*)

Hvis ikke kan du lage din egen tazer ut av løse komponenter. Det burde ikke være vanskelig med tegninger fra internet + at det er lov og inportere alle delene man trenger.

Problemet med brudd på våpenloven er at det som hovedregel ikke er snakk om noe forenklet forelegg. Kjedelig å ikke kunne reise inn i USA, Australia etc. i flere årtier etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har kjøpt Beats by Dr.Dre på DX?

Ja, jeg har kjøpt en. Hva lurer du på? :)

Hvordan er lydkvaliteten og materialet den er laget av? :)

Nå kjøpte jeg Beatsen bare pga jeg trengte en hodetelefon og kom over de beatsa på DX. Jaggu må jeg si lyden overrasket meg, bra lyd med god bass. Noen av de som har skrevet omtale om beatsen sammeligner de med en ekte beats, så det sier seg selv. Byggekvaliteten er så så. Bestilte den 21/10, hentet SOLO HD'en igår.

Takk fo raskt svar! :D

Måtte du betale ekstra toll og avgifter?

Nei, det måtte jeg ikke =)

Lenke til kommentar

Designer's Cool In-Ear Stereo Earphone - Red + Black (3.5mm Jack/125cm-Cable)

De Dr.Dre kopiene kan jeg informere om at funker helt greit så lenge de funker. Men etter ca 1.5mnd har begge settene jeg kjøpte meg røket pga brudd ved Jack'n.

Ene settet hadde og Høyre lyd på venstre plugg til øret :p

Men men.

Lenke til kommentar

Kjøpt og brukt denne klokka.. Bruker ikke batteri, men trekkes opp ved å bevege på armen - som man jo gjør til vanlig. Derfor er ikke det noen problem...

Kan anbefales å legge på noe på utsiden av glasset da dette lett kan få riper, selv har jeg lagt på en tapebit - fungerer fint bare man :)

Jeg har fått flere positive tilbakemeldinger på denne kule klokka. Finnes også i sølv (link)

Lenke til kommentar

Hei.

Har tenkt å kjøpe meg en loddebolt, og ser at de har en god del på dealextreme. Derfor spør jeg: har noen her prøvd noen av disse, og/eller kan anbefale en?

Ser at de har både elektriske og gass-baserte loddebolter, og personlig heller jeg mest mot gass (lurer også på om dere vet om et sted jeg kan kjøpe butan på flaske). Jeg må også ha en del annet utstyr knyttet til lodding, som loddetinn og noe å rengjøre med. Flere ting? (jeg har stativ)

Hva skal forresten disse brukes til? Er det loddetinn i spesiell form?

Endret av marti9
Lenke til kommentar

Man kan bytte dem ut med spissen på bolten slik at man får annen spiss. Og nei, man trenger ikke mer en bolt, tinn og noe og rengjøre med. Men hvorfor ikke vare kjøpe fra Biltema ? De selger et stett med alt man trenger uten om noe å rengjøre med for 99,- Da er det også med en sprøyte til å suge opp tinn med.

Lenke til kommentar

Hei.

Har tenkt å kjøpe meg en loddebolt, og ser at de har en god del på dealextreme. Derfor spør jeg: har noen her prøvd noen av disse, og/eller kan anbefale en?

Ser at de har både elektriske og gass-baserte loddebolter, og personlig heller jeg mest mot gass (lurer også på om dere vet om et sted jeg kan kjøpe butan på flaske). Jeg må også ha en del annet utstyr knyttet til lodding, som loddetinn og noe å rengjøre med. Flere ting? (jeg har stativ)

Ville ikke kjøpt noe som du plugger i veggen fra DX. Den siste der er tuppen du bruker for å lodde.

Lenke til kommentar

Man kan bytte dem ut med spissen på bolten slik at man får annen spiss. Og nei, man trenger ikke mer en bolt, tinn og noe og rengjøre med. Men hvorfor ikke vare kjøpe fra Biltema ? De selger et stett med alt man trenger uten om noe å rengjøre med for 99,- Da er det også med en sprøyte til å suge opp tinn med.

Har dessverre ikke Biltema i nærheten, og finner bare loddeboltstativ på nettsiden deres.

Lenke til kommentar

hvor trygge tror dere sånne julelys fra dx er. De vil ikke brenne ned årets grantræ?

I år blir det tredje året heimen blir pyntet med julelys fra DX. Masse blinkende lys! :D

Det er ingen tendenser til varmeutvikling eller noe slikt, men jeg bruker dem ikke ubevoktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...