Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Feil, ebay butikkene kjøper ikke fra dealextreme men fra alibaba som er ett B2B-nettside for produsenter og butikker.

Og flere andre rett-fra-fabrikk-handelsplasser, eller bare rett fra fabrikk. Men det er nok en del som kjøper fra DX på ebay og, selv om jeg har inntrykk av at det er mer populært for dropshippere å ha egen side.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil, ebay butikkene kjøper ikke fra dealextreme men fra alibaba som er ett B2B-nettside for produsenter og butikker.

Folkene som driver blant annet dealextreme sitter med 20+ tilsvarende butikker som de kjøper opp så slutter promotere for og fjerne konkurenter.

Deriblandt et par av de største dropship sjappene for f.eks ebay salg.

Jeg selger selv endel fra dealextreme og er veldig fornøyd med servicen der.

Pakker altid sendt neste arbeidsdag, 10-40% rabatt på alt av varer(gjerne oppimot 60-70% kjører de promo på enkeltvarer), de setter min logo på pakkene etc.

Det ultimate for latskaps dropship :D

Selv ditchet jeg ebay for et par prishopp siden, da de skal stadig skvise mer utav selgerne.

Selger jeg en vare til under 5$ skal ebay ha 20% av salget i endel kategorier siden de nickel og dimer deg med ørten fees utover prosenten deres, på kanten til ran.

ikke får du ta det inn igjen på porto heller siden de i stadig flere kategorier kun tillater "free shipping" annonser.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt inn bestilling på en 5.0" Touch Screen LCD WinCE 6.0 GPS Navigator w/ FM + Internal 4GB Europe Maps - Black til å spille musikk med i bilen. Blir spennende å se hva og når som dukker opp i posten! Skal ha den i A3en min.

Håper du skriver litt om den her, for jeg har mine tvil til dyre avanserte ting på DX.

Er 361,- dyrt?

Blir litt mer en det da. sånn cirka 570,- blir mer riktig :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt inn bestilling på en 5.0" Touch Screen LCD WinCE 6.0 GPS Navigator w/ FM + Internal 4GB Europe Maps - Black til å spille musikk med i bilen. Blir spennende å se hva og når som dukker opp i posten! Skal ha den i A3en min.

Håper du skriver litt om den her, for jeg har mine tvil til dyre avanserte ting på DX.

Er 361,- dyrt?

Ja om du må betale moms, er ikke alltid det skjer.

Lenke til kommentar

Med tanke på at DX sine pakker kommer til norge i svære sekker, så tror jeg det skal godt gjøres av tollen og ikke legge merke til de :)

Med tanke på at DX er ein av dei leverandørane tollvesenet er mest obs på, både fordi mange bestiller ting dei skal beslaglegge (kraftige laserpeikarar, jamming-utstyr) og fordi DX har juksa med verdimerkinga i stor stil tidlegare, er det den siste staden eg ville handla frå om eg ville ha eit håp om å sleppe unna avgifter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på at DX er ein av dei leverandørane tollvesenet er mest obs på, både fordi mange bestiller ting dei skal beslaglegge (kraftige laserpeikarar, jamming-utstyr) og fordi DX har juksa med verdimerkinga i stor stil tidlegare, er det den siste staden eg ville handla frå om eg ville ha eit håp om å sleppe unna avgifter.

Jeg fikk litt vareprøver fra DX merket som 120$ og "commercial sample", den gikk rett gjennom uten noe spørsmål.

Ble litt overrasket da egentlig, hadde forventet måtte krangle på slippe mva der.

Lenke til kommentar

Er 361,- dyrt?

Ja om du må betale moms, er ikke alltid det skjer.

Nei, men man må regne med det når man regner ut pris. Man må være forberedt på å betale moms.

Lenke til kommentar

Som med alt annet på DX: Les erfaringer så går det bra. :)

Jepp, men nettopp den tingen var det ingen tilbakemeldinger. Akkurat når det gjelder lydkvalite, er det også noe jeg ikke stoler på, da man ikke aner hva de har testet med, eller hvor gode ører de har.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...