Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden vi er i gang så kan jeg også si at jeg venter på en pakke. Tracking jo meningsløst ettersom det aldri fungerer som det skal. Jeg har allerede kontaktet de en gang, og må vel gjøre det igjen.

Pakke 1

Bestilt: 9/1/2011

Sendt: 9/18/2011

Ikke mottatt

Pakke 2

Ikke sendt enda

Lenke til kommentar

Siden vi er i gang så kan jeg også si at jeg venter på en pakke. Tracking jo meningsløst ettersom det aldri fungerer som det skal. Jeg har allerede kontaktet de en gang, og må vel gjøre det igjen.

Pakke 1

Sendt: 9/18/2011

Ikke mottatt

Pakke 2

Ikke sendt enda

Husk at oftest så tar det kortere tid å finne varen på ebay og bestille derfra ! Oftest er det billigere og.. dealextreme er egentlig ikke så billig hvis man tenker seg om :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ebay er ikke en butikk, men en markedsplass for mange forskjellige utsalg. Dealextreme er uansett mye mer profesjonelle enn mange av de andre gadgetsbutikkene man kan sammenligne seg med. I tillegg er dealextreme som regel mye mye billigere enn hvilket som helst norsk butikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har en pulsklokke å anbefale? Bestillte denne engang, men den var forferdelig dårlig. Viste alltid feil puls.

Hvis du vil ha rett puls så kjøp i butikk i Norge. Pulsar har en del. Casio hadde også en modell i markedet. De koster nok litt mer enn en 50 lapp, men du får i alle fall noe som virker. Og hvis du absolutt skal ha noe fra DX. Let etter en som har det belte som du har rundt brystkassen. De er mye mer nøyaktige enn de som måler fra håndleddet.

Endret av xaco
Lenke til kommentar

Skal man ha noe litt kjapt så anbefales helt klart Ebay. Kjøpte nettopp to sprittusjer fra ebay (70% billigere enn butikk i Norge) og de ble sendt 6 timer etter. Ofte er det slik med de som sender fra Asia, ekstremt kjappe! :)

Ironien er jo at 98% av ebay sjappene kun videreselger fra dealextreme etc.

Men dealextreme prioriterer pakkingen etter kundetype.

så selvom din ordre har vært i kø for pakking i gjerne en uke, så vil en ebay dropshipper som selger mye få sin ordre pakket samme dag.

Lenke til kommentar

Skal man ha noe litt kjapt så anbefales helt klart Ebay. Kjøpte nettopp to sprittusjer fra ebay (70% billigere enn butikk i Norge) og de ble sendt 6 timer etter. Ofte er det slik med de som sender fra Asia, ekstremt kjappe! :)

Ironien er jo at 98% av ebay sjappene kun videreselger fra dealextreme etc.

Men dealextreme prioriterer pakkingen etter kundetype.

så selvom din ordre har vært i kø for pakking i gjerne en uke, så vil en ebay dropshipper som selger mye få sin ordre pakket samme dag.

Jeg har aldri opplevd at noen av pakkene fra eBay er fra DX, hehe :)

Endret av ÜberTec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...