Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Hvor lenge skal man vente på at de skal sende en pakke før man tar kontakt, og hvor? Har ventet på en pakke siden 1/9 og statusen er forsatt "Waiting for Supplier". Alt skal være "In Stock" utenom to ting som er i "Typically ships in 4 to 7 days". Pleier ikke dx å splitte sendinger i flere pakker hvis enkelte produkter tar lengre tid å få sendt? Jeg har hvertfall opplevd det før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte også den spillere, første gang jeg brukte den løsnet hele skjermen og jeg kastet den i bosset, ikke noe å anbefale. Men jeg tok meg ikke bryet med å reklamere.

Hvilket modell kjøpte du?

Jeg er i beit av en rimelig spiller kun for trening (etter å mistet 2 stk i den forbindelse).

Trodde kanskje de enklere MP3-spillerene fra DX kanskje kunne være mer solide, men MP3-spillere er kanskje ikke tilrådelig å kjøpe fra DX i det hele tatt?

Jeg kjøpte denne: http://www.dealextreme.com/p/designer-s-mini-1-8-touch-screen-lcd-clip-mp3-mp4-player-with-voice-recorder-fm-blue-4gb-50100

Lenke til kommentar

Kjøpte også den spillere, første gang jeg brukte den løsnet hele skjermen og jeg kastet den i bosset, ikke noe å anbefale. Men jeg tok meg ikke bryet med å reklamere.

Jeg er i beit av en rimelig spiller kun for trening (etter å mistet 2 stk i den forbindelse).

Trodde kanskje de enklere MP3-spillerene fra DX kanskje kunne være mer solide, men MP3-spillere er kanskje ikke tilrådelig å kjøpe fra DX i det hele tatt?

Jeg kjøpte denne: http://www.dealextreme.com/p/designer-s-mini-1-8-touch-screen-lcd-clip-mp3-mp4-player-with-voice-recorder-fm-blue-4gb-50100

:D Det er vel akkurat den samme som jeg kjøpte http://www.dealextreme.com/p/designer-s-mini-1-8-touch-screen-lcd-clip-mp3-mp4-player-with-voice-recorder-fm-silver-4gb-50098

Det står : "Listed by Supplier: OPURSTECH" på begge og de er lagt inn samme dag.

Andre er herved advart!

Endret av Well
Lenke til kommentar

Hadde vært fint om du hadde sagt ifra om den spilleren der har cover art og om den er noe særlig.

Lenke til kommentar

Annmeldelse av min siste bestilling.

Designer's Cool In-Ear Stereo Earphone - Red + Black (3.5mm Jack/125cm-Cable)

sku_67258_1.jpg

Veldig bra kopi av orginalene. De er ikke helt som på bildet. Det er faktisk en "b" og ikke en "o".

Ser identisk ut fra litt avstand. Tar du en nærmere titt ser du lett at de er fake.

Når det kommer til lydkvalitet ble jeg veldig overasket. I min mening er de bedre enn div propper som følger med telefoner osv. De er bedre enn propper du kjøper for 99,- på clas ohlson.

De er ikke noe jeg kommer til å bruke. Bestillte de kun fordi jeg var nysgjerrig.

Link: Søk på 67258

Pris: $4,20 USD

2.5" SATA USB 2.0 HDD Enclosure with Leather Pouch - Black

sku_51124_5.jpg

Helt grei for den prisen. Ingen skruer er et pluss. Er et lite rødt lys som indikerer aktivitet.

Kommer med usbkabel og "skinn"bag. Kjøpte den fordi jeg skal klone en disk i en bærbar.

Link: Søk på 51124

Pris: $5,50 USD

Stylish Protective Soft Sleeve Case for 13.3" Laptop Notebook - Black

sku_90923_1.jpg

Bra kvalitet. Tykkt stoff som beskytter bra. Men den er litt for romslig. Sitter liksom ikke tett på.

Kunne lett fått plass til 2 stk macbook pro. Men helt grei. Har heldigvis en annen som jeg kjøpte for over et år siden (en annen type)

Link: Søk på 90923

Pris: $7,00 USD

Ultra-Lite Waterproof Ionizer Sports Watch - White + Black (2-Pack/1*LR261)

sku_27725_1.jpg

Det var bra at et var en 2pk. Var bare den ene som fungerte :p

Selve klokken er det dårlig kvalitet på, men båndet virker greit. Ganske lett å stille klokken.

Link: Søk på 27725

Pris: $2,64 USD

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...