Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare si at dere burde være obs på slike "USB til stikkontakt" adaptere de selger på dealextreme. Kjøpte tre av dem. Den første smelta mens den stod i veggen når ingenting var kobla til. Den andre eksploderte nesten i hendene mine når jeg skulle koble den til (glad for at strømmen gikk!). Kasta den tredje pga disse hendelsene.

Lenke til kommentar

Vil bare si at dere burde være obs på slike "USB til stikkontakt" adaptere de selger på dealextreme. Kjøpte tre av dem. Den første smelta mens den stod i veggen når ingenting var kobla til. Den andre eksploderte nesten i hendene mine når jeg skulle koble den til (glad for at strømmen gikk!). Kasta den tredje pga disse hendelsene.

 

Jeg har samme erfaring som deg, men i motsetning til deg holdt jeg de under oppsyn før noe slik alvorlig skjedde.

Lenke til kommentar

Vil bare si at dere burde være obs på slike "USB til stikkontakt" adaptere de selger på dealextreme. Kjøpte tre av dem. Den første smelta mens den stod i veggen når ingenting var kobla til. Den andre eksploderte nesten i hendene mine når jeg skulle koble den til (glad for at strømmen gikk!). Kasta den tredje pga disse hendelsene.

 

Jeg har samme erfaring som deg, men i motsetning til deg holdt jeg de under oppsyn før noe slik alvorlig skjedde.

 

Jeg har mange slike, men alle fungerer fint enda... ?

Lenke til kommentar

Vil bare si at dere burde være obs på slike "USB til stikkontakt" adaptere de selger på dealextreme. Kjøpte tre av dem. Den første smelta mens den stod i veggen når ingenting var kobla til. Den andre eksploderte nesten i hendene mine når jeg skulle koble den til (glad for at strømmen gikk!). Kasta den tredje pga disse hendelsene.

 

Jeg har samme erfaring som deg, men i motsetning til deg holdt jeg de under oppsyn før noe slik alvorlig skjedde.

 

Jeg har mange slike, men alle fungerer fint enda... ?

Mine og?

Lenke til kommentar

Mine funka greit i en stund, men så skjedde disse "hendelsene".

Har hatt min i litt over 1 år nå, bruker den til lading av mp3 spilleren og andre div ting som egentlig skal/kan lades via USB og den har fungert optimalt hele tiden..

 

En gang hadde jeg den i i over 6 timer på en gang, og den var nesten ikke varm i det hele tatt, ikke lunka engang.

 

Tar selvfølgelig forholds regler, bruker den aldri på natt/kveld og når den står i lenge som den gangen over her stod den i stikkontakten så jeg så den hele tiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...