Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis andre enn meg kunne syntes det var kult, tenkte jeg skulle si at jeg har bestilt:

http://www.dealextreme.com/p/1-2-lcd-digital-infrared-thermometer-with-laser-pointer-82573

 

Kommer tilbake med litt tanker om hvordan den er når den kommer.

 

Jeg fikk en slik som velkomstgave i bladet "Gjør det selv", syntes den var kul den første uken. Teste den litt på maskinen og andre varme ting, men nå ligger den vel i en skuff en plass.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en slik som velkomstgave i bladet "Gjør det selv", syntes den var kul den første uken. Teste den litt på maskinen og andre varme ting, men nå ligger den vel i en skuff en plass.

 

jeg skal bruke den til å finne heite damer på byen

 

Hadde heller kjøpt en som var mer lomme vennlig da :)

Endret av taz
Lenke til kommentar

Ble litt forvirret nå :s Kunne noen satt opp ett regnestykke om hvor mye jeg må betale, hvis jeg kjøper det? :)

 

(Verdi+Frakt)*1.25 + 117 kr = Total

 

Koster det totalt (inkl frakt) under 1000,- skal man ikke betale moms på frakten. Mao kan du kjøpe noe til 199,- med fraktpris på 50,- uten å betale moms på hele sulamitten.

Lenke til kommentar

Hei, hvis jeg bestiller Dette. Må jeg betale toll siden det koster ca 400kr? og hvis jeg må betale, hvor mye i toll?

Takker :)

 

Varen koster:

 

69$ = 377,255 kr

 

Moms på 337,255 kr = 94,3 kr

 

Original vare + moms = 471,56 kr

 

Men siden du bruker posten, tar dem 110,- kr fortolling.

Totalt det du betaler: 581,56,- kr

 

Du betaler 69$ via Paypal til Dealextreme, resten betaler du når du skal hente pakken.

 

Kan hende jeg har bommet nå, men slik har det vært de gangene jeg har kjøpt, så samt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Ble litt forvirret nå :s Kunne noen satt opp ett regnestykke om hvor mye jeg må betale, hvis jeg kjøper det? :)

 

(Verdi+Frakt)*1.25 + 117 kr = Total

 

Koster det totalt (inkl frakt) under 1000,- skal man ikke betale moms på frakten. Mao kan du kjøpe noe til 199,- med fraktpris på 50,- uten å betale moms på hele sulamitten.

 

Altså hvis veriden er 199 kr og frakten koster 1000 kr så slipper du toll, men hvis veriden er 201 og frakten er 50 kr må du betale mva for 201+50

Lenke til kommentar

* fikk knuste katoder fra DX *

 

 

Dealextreme skal ha de gir dårlig service hvis det først oppstår problemer.

 

Kjøpte.

 

http://www.dealextreme.com/p/12v-computer-casing-neon-light-strip-7270

 

Men når jeg fikk denne ser den slik ut:

 

imgp0011i.jpg

 

Er det umulig å reparere denne?

Siden svaret jeg fikk fra dealextreme var å opprette et forumspørsmål eller sjekke erfaringer på dems sider.

 

Jeg syns det var dårlig support fra dealextreme.

 

Er det mulig å kun kjøpe lysrøret?

 

Det som er rart er at utvendig ser denne helt greit ut, så er bare kjernen som er skadet/brokket, selv om plasten rundt er litt slipet så ser den grei ut.

 

Så jeg antar det er produksjonsfeil f.eks at røret har gått en gang i bakken før også gikk helt istykker under frakt.

 

Siden hvis transporten alene kunne ødlegge denne ville hele greia være delt i 2 deler størst sansynlig.

 

Denne:

sku_7270_4.jpg

 

Delen funger fint, siden jeg har prøvd den med: http://www.dealextreme.com/p/14000mcd-10packs-white-5mm-led-1105 og den lyser greit.

 

 

 

Har kjøpt samme selv. Første gangen kom den knust (trengte bare inverteren, så var ikke så farlig), jeg tok bilde av den og sendte en mail til dx. Så fikk jeg en ny i posten, også knust. Men leser du virkelig ikke erfaringene fra de andre kjøperene før du kjøper ting på siden? Der står det klart og tydelig at alle andre også har mottat denne knust, flere ganger!

 

Microplex har forholdsvis billige katoder. Ikke knust og lyser fint. :) (Husk å kjøp en inverter per 2 katoder.)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en usb til usb kabel for en stund siden, men den kabelen var jo selvsagt ikke av den sorten jeg trenger. Den jeg fikk var en slik forelngelses kabel, som kan kobles i seg selv.

 

Den jeg trenger skal pass i mellom to pcer, altså være lik i begge ender. Selger DX slike? :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en usb til usb kabel for en stund siden, men den kabelen var jo selvsagt ikke av den sorten jeg trenger. Den jeg fikk var en slik forelngelses kabel, som kan kobles i seg selv.

 

Den jeg trenger skal pass i mellom to pcer, altså være lik i begge ender. Selger DX slike? :p

Hva er det du prøver å oppnå? Dette er i utgangspunktet ikke støttet av usb-standarden, men det finnes usb-kabler med et nettverkskort på midten som gjør at to maskiner kan kommunisere gjennom den, men det er både lettere og billigere å bare bruke en ethernetkabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...