Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Dette er muligens et dumt spørsmål men slenger det ut her allikevell!

 

Er lens på ladere med USB uttak i huset for tiden, ( til ipod,mobiler osv.), er det trygt å kjøpe en sånn en hos dealextreme, eller ebay for den saks skyld? Vil helst kunne bruke det uten å være redd for at huset skal begynne å brenne i løpet av natta!

 

ser f.eks på denne

http://www.dealextreme.com/p/usb-power-adapter-charger-for-iphone-4-white-100-240v-eu-plug-48615#open full view

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044&view=findpost&p=18015303

Oida. Har kjøpt http://www.dealextreme.com/p/car-cigarette-powered-1000ma-usb-adapter-charger-black-dc-12v-40470 hos DX, satser på at det går litt bedre. Er uansett bare 12V i bilen så burde ikke være like stor fare som ved 230v AC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hvis jeg bestiller Dette. Må jeg betale toll siden det koster ca 400kr? og hvis jeg må betale, hvor mye i toll?

Takker :)

 

Ja, men fra tid til annen endrer dealextreme verdien på pakken, f.eks. jeg bestilte en tripod til ~50 bux for ett par år siden og på pakken sto det $17 så jeg slapp og tolle noe.

 

Men du burde belage deg på å betale toll.

 

Uansett om de faktisk blir stoppet i tollen vil de mest sannsynligvis ta de fra deg og sende deg ett notis om at import av piratkopier til Norge er ulovlig.

 

Tollen blir forresten 96 kr i mva + ~110 kr i tollavgift = ~206 kr

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Så ca 200 nok +- i tollavgifter?? :) Det var jo ikke så mye...Noen her som har bestilt disse? Og noen mener att det er ekte, bare med ødelagt embalasje :)

 

Ingen mulighet uansett hva de mener / tror, om de hadde vært ekte hadde de ikke face bildene så jævlig, de hadde også skrevet genuine, selv hvis de hadde skrift det ville jeg fortsatt ment de var 100% uekte.

 

Jeg kan garantere deg at de er fake.

Lenke til kommentar

Du har fortsatt toll avgift.

Det er ikke toll på noe dealextreme selger så vidt jeg vet.

Om du ikke importerer varen selv, og lar posten gjøre det for deg, så tar de en hundrelapp eller to i forenklet tollbehandlingsgebyr, som er noe helt annet. (det er utført arbeide som posten gjør for deg, ikke en avgift)

Lenke til kommentar

Du har fortsatt toll avgift.

Det er ikke toll på noe dealextreme selger så vidt jeg vet.

Om du ikke importerer varen selv, og lar posten gjøre det for deg, så tar de en hundrelapp eller to i forenklet tollbehandlingsgebyr, som er noe helt annet. (det er utført arbeide som posten gjør for deg, ikke en avgift)

 

Altså du kan melde deg inn hos tollvesenet og kan bli autorisert til å fortoller varer til under 1 000 kr selv, men om du ikke har gjort det vil posten uansett ta ~110 kr i fortollingsavgift i TILLEGG til momsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...