Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Er det ikke slik hvis man handler for 140-190 kr hos dealextreme så får man rekomandert postsending?

Ofte slik jeg opplever, på den siden er man bedre sikret mot posttyver, men på en annen side må man ta med pass/førekort for å hente varene.

Sånn sett er man ikke beskyttet mot ID tyveri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik hvis man handler for 140-190 kr hos dealextreme så får man rekomandert postsending?

Ofte slik jeg opplever, på den siden er man bedre sikret mot posttyver, men på en annen side må man ta med pass/førekort for å hente varene.

Ordre over $15 vert alltid sendt rekommandert.

Lenke til kommentar

Noen som har en oppdater liste over hvilke produkter som er bra og hva som fungerer osv...

Les reviews på dealextreme eller spør her.

LED pærer pleier stort sett å være bra, bortsett fra PC neon rør som jeg har hatt dårlig erfaring med.

Klokker stort sett har jeg vært fornøyd med.

Lenke til kommentar

Har noen AVG 2011 som har problemer med dealextreme nå?

AVG programmer har funnet 5 virus på javacript på sidene dems, så jeg begynner å lure hva problemet er? heter noe som e.storebay.com.

Det går under navnet JavaScript Obfuscation (type 1460) kjenner noe igjen dette?

Er det dealextreme sin side som er problemet?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Visakort med bilde går også greit, og det har vel de fleste i dag tipper jeg.

Hva har forresten ID-tyveri med rekommendert-sendinger å gjøre?

Lenke til kommentar

Visakort med bilde går også greit, og det har vel de fleste i dag tipper jeg.

Hva har forresten ID-tyveri med rekommendert-sendinger å gjøre?

Må ha personnummer, så nei, jeg har prøvd å ungå dette flere ganger, men noen ganger har posten hvert greie, andre ganger, sier posten nei, fordi banken vil ha sikkerhet.

Så har man med pass kan både posten være utro tjener å misbruke det, eller passet kan bli stjålet på veien.

Lenke til kommentar

Må ha personnummer, så nei, jeg har prøvd å ungå dette flere ganger, men noen ganger har posten hvert greie, andre ganger, sier posten nei, fordi banken vil ha sikkerhet.

Så har man med pass kan både posten være utro tjener å misbruke det, eller passet kan bli stjålet på veien.

På Visakort bruker man en kode på 4-6 siffer ;)

Hva mener du med stjålet på veien?

Lenke til kommentar

Du må gjerne prøve hvis du får rekomandert postsending å vise frem visakort.

Ikke bli da overrasket at posten ikke godtar det.

Står til og med på hentelappen at pass og førekort fornyet i løp av 5 år om jeg ikke husker feil trenger man å ta med.

Lenke til kommentar

Står til og med på hentelappen at pass og førekort fornyet i løp av 5 år om jeg ikke husker feil trenger man å ta med.

Jeg har da brukt visa kortet mitt flere ganger på rekomanderte sendinger, aldri fått nei av posten jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet som postbud og har levert ut rekommendert-sendinger siden jeg startet for 3 år siden. Du kan bruke pass og førerkort, men jeg som postbud foretrekker visakort med bilde, da jeg slipper den laaange koden jeg må skrive på rek-lappen :)

Lenke til kommentar

Da må du enten være heldig eller være på en annen postkontor. Men ja samme det. Selv foretrekker ikke jeg å ta med pass eller førekort til det, men hvis posten nekter noe annet så er det bedre å bruke det en å måtte vente noe uker på neste levering.

Lenke til kommentar

Vet noen om kina har slike plastembalasje:

post-95211-1285171050,9624_thumb.jpg

post-16269-1285266546,7672_thumb.jpg

Er det noen mulighet å velge disse? Fordi jeg hater de gule papir/plast greiene, vet ikke hva dere gjør med disse, siden det enkleste er å hive hele dritten i søpla, men på en side er det noe som heter papir+kildesortering.

Så jeg hadde håpet å heller ha plastikkposter som den hvite verianten ver gang, hvordan kan jeg velge disse? Hvorfor velger kina slik idiotisk løsning?

Lenke til kommentar

Vet noen om kina har slike plastembalasje:

post-95211-1285171050,9624_thumb.jpg

post-16269-1285266546,7672_thumb.jpg

Er det noen mulighet å velge disse? Fordi jeg hater de gule papir/plast greiene, vet ikke hva dere gjør med disse, siden det enkleste er å hive hele dritten i søpla, men på en side er det noe som heter papir+kildesortering.

Så jeg hadde håpet å heller ha plastikkposter som den hvite verianten ver gang, hvordan kan jeg velge disse? Hvorfor velger kina slik idiotisk løsning?

Etter min erfaring sender de små bestillinger i små gule pakker, mens større bestillinger går i større hvit (plast) pakker. Altså, ting som er fysisk store.

Endret av Stupebr3tt
Lenke til kommentar

Nå fikk jeg min første rekommenderte pakke i posten for ett par dager siden. Tok med sendingsnummeret som jeg fikk fra sporingssiden til posten.no. Når jeg kom opp og skulle hente trengte de legitimasjon, noe jeg ikke var klar over. Tok da og hentet Visakortet og viste de det, og det gikk helt i orden. Fikk pakken etter noen signeringer og dill, men skal innrømme at det er tungvint.

Det med gul og hvit (plast) pakker er jeg ikke helt sikker på, men jeg kan godt holde følge med Stupebr3tt. Kjøpte noen spykameraer via EMS Express (da får jeg pakken på døren - fadern jobber i posten og tok den bare med hjem). Da var det en gul pakke, med en større pakke rundt. Så ja, gul pakke på liten. Kjøpte noe sykkelklær, og da fikk jeg hvit. Det var da sendt som rekommendert brev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...