Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dealextreme skal ha de gir dårlig service hvis det først oppstår problemer.

 

Kjøpte.

 

http://www.dealextreme.com/p/12v-computer-casing-neon-light-strip-7270

 

Men når jeg fikk denne ser den slik ut:

 

imgp0011i.jpg

 

Er det umulig å reparere denne?

Siden svaret jeg fikk fra dealextreme var å opprette et forumspørsmål eller sjekke erfaringer på dems sider.

 

Jeg syns det var dårlig support fra dealextreme.

 

Er det mulig å kun kjøpe lysrøret?

 

Det som er rart er at utvendig ser denne helt greit ut, så er bare kjernen som er skadet/brokket, selv om plasten rundt er litt slipet så ser den grei ut.

 

Så jeg antar det er produksjonsfeil f.eks at røret har gått en gang i bakken før også gikk helt istykker under frakt.

 

Siden hvis transporten alene kunne ødlegge denne ville hele greia være delt i 2 deler størst sansynlig.

 

Denne:

sku_7270_4.jpg

 

Delen funger fint, siden jeg har prøvd den med: http://www.dealextreme.com/p/14000mcd-10packs-white-5mm-led-1105 og den lyser greit.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Eg har eit kjapt spm ang bestilling, som vart gjort for litt over ei veke sidan. Sjekket status på bestillingen idag, den står som "Order Received". Det skal vel ikkje gå so lang tid å få sendt varene? Har bestillt tre varer, to av dei er på lager, ein er det ikkje. Meinar at DX sender det som er på lager, og ettersender det som manglar når det kjem på lager?

 

Under "Order # (invoice)"-linken står det også "Confirm receipt Status - No Received", må eg bekrefte eit eller anna her? Kvittering eller noko, skjønte ikkje den teksten heilt. Har aldri måtte bekrefte noko som helst her før. Må seiast at denne forsendingen skal sendes til ein anna adresse enn min, har det noko å betydning?

 

All hjelp settes pris på :)

 

 

EDIT:

 

Siste update, status er satt som "Packaging". Visste dei var treige, men nesten 2 veker frå bestillt til å begynne med pakking? :thumbup:

Endret av LaMere
Lenke til kommentar

Vet noen om noe slikt:

 

flexible-led-pipe-268.jpg

 

Ønsker å bestille fra kina siden jeg får gratis frakt, kan godt vente 1-2 uker.

 

Er det mulig å reparere LED rør?

Altså bruke lighter å smelte plasten på igjen?

 

Eller er det stor sansynlighet for disse inneholder kvikksølv? Eller andre farlige gasser?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg tør garantere deg at en 650-1300mm f/8-16 er bortkastede penger. Verre bildekvalitet har du neppe sett siden billige kameramobiler anno 2005.

 

Hvis du har behov for ekstrem tele og ikke vil bruke mer penger enn det så bør du gå for speiltele al la 900mm f/8 eller 1000mm f/10. Trenger du ikke så mye tele bør du heller gå for en 70-300mm eller noe sånt fra en anerkjent produsent (Sigma, Tamron, kameraprodusentene etc).

Lenke til kommentar

post-91287-0-20130700-1310590280_thumb.jpg

 

For de som måtte være interessert. Ingen skade skjedd utenom mitt mikro-hjerteinfarkt idag tidlig da jeg skrudde på bryteren.

 

Hei! Den støpsel-til-usb der hadde jeg og :)

Fikk en alldeles flott stikkflamme, heldigvis var ikke mobilen til lading da

Lenke til kommentar

Vil nevne noen av de beste kjøpene mine på DX.

 

Volume Booster

Denne blir ofte brukt når hører på mp3 spilleren min, jeg er veldig fornøyd med denne.

ca 100,-

 

HDMI kabel

Funker som den skal. Man kan finne rimeligere HDMI kabler også :)

ca 25,-

 

Screw Drivers Toolkit

Denne er helt genial! bra kvalitet på skruene, perfekt for de som skrur en del i pcn, eller andre små ting. Hadde ikke greid meg uten denne!

ca 70,-

 

helikopter

Denne er veldig artig å fly rundt i huset med. Litt vanskelig å styre men ellers en morsom ting å ha. (enda ikke prøvd den utendørs.)

ca 120,-

 

 

Klokke

Kul klokke med god kvalitet.Bruker den daglig, hatt den i over et år nå, funker like bra.

Så ser den faktisk dyr ut.

Ca 100,-

Endret av D3nnis
Lenke til kommentar

Bestilte noen elektroniske sigaretter, utrolig at tollen ikke stoppet dem. Dealextreme beskrev innholdet i pakken som: "cigarette supply".

 

Skulle gi det til min far, men som storrøyker i alle år så ble det ikke bra nokk for han, dampen fra sigarettene kjenner en så lite til når en puster det ned i forhold til røykt mente han. Nikotineffekten var der, men ingenting annet av det "gode" med røyken... Ikke at jeg vet hva han snakker om...

Lenke til kommentar

kan den brukes på andre områder enn ps3? (som å overføre bilde mellom pc og tv)

og hvor lang tid tok det før du fikk det?

Selvsagt kan kabelen og brukes til å koble til tv og pc.

Det tar vel fra 1 til 4 uker før du får produktet. Iblant går det fort, og andre ganger litt tregere. Men det er nok postgangen som og har litt av skylden der. Hvis du har dårlig tid, så selger de hdmikabel for 49,- i Elkjøp-butikkene. Men om det ikke haster, så får du to stk for samme pris.

Lenke til kommentar

Men det er nok postgangen som og har litt av skylden der. Hvis du har dårlig tid, så selger de hdmikabel for 49,- i Elkjøp-butikkene. Men om det ikke haster, så får du to stk for samme pris.

 

Kjøp heller HDMI 1.4 i kina.

 

http://www.dealextreme.com/p/gold-plated-1080p-hdmi-v1-4-male-to-male-connection-cable-1-8m-length-45877

 

De tåler nok litt mere og er bedre egnet for 3D TV. så burde man slippe å kjøpe nye hvis det blir aktuelt senere.

Lenke til kommentar

Har noen erfaringer med:

 

7.2M HSDPA 3G SIM Card USB 2.0 Wireless Modem Adapter with TF Card Slot - Black

 

Vodafone MD950 II EDGE USB 2.0 Wireless Modem Adapter (EDGE/GPRS/GSM)

 

Om disse funger fint med netcom/telenor mobil kontant simkort for surfing på laptopen?

 

Vodafone MD950 støttar kun GSM, og du vil oppleve det som forferdeleg treigt, sjølv til mobilt breiband å vere. Det andre støttar 7,2 Mb/s downlink, men kun 384 kbps uplink, om du skal legge ut eit bilete t.d. vil det òg gå frykteleg treigt. Eg vil ikkje vere for trygg på at modema er ulåst, har sjølv fått påstått ulåste modem frå Asia, låst som bare det. Kjøp difor kun eit med oppgitt produsent og modell, slik at du kan sjekke om du kan låse det opp.

 

Sidan du skal ha det i ein laptop ville eg sjekka om den har SIM-kortlesar og antenne. Søk på PC-navn + wwan, og sjå kva internett har å seie. Interne kort er meir praktisk, du risikerar ikkje at nokon går forbi og knekk modemet ditt på vegen. Du får Sierra MC8780 på eBay til < $32 sendt til Noreg, og det er eit veldig mykje betre kort enn nokon av dei du har nevnt. MC8790 kostar $50, om du vil ha høgare uplink (5,76 Mb/s, mot 2 Mb/s på 8780). Sjølv om du kanskje må betale for opplåsing (desse to kostar €10 på dc-unlocker.com, eg har ikkje funne gratisopplåsing for Sierra som virkar), er dette bare ein brøkdel av kva det kostar i Noreg.

 

I Noreg brukar me forøvrig GSM/EDGE på 900 MHz og 1800 MHz, og WCDMA/UMTS/HSPA på 2100 MHz. Modem som støttar dette bør fungere fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...