Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en "ring hytta varm dings".

Link? :)

 

http://www.hyttami.no/losninger

:thumbup:

Aha... hvorfor poster du da i DealExtreme-tråden?

 

 

Håpte den var kjøpt der... ;)

 

Grunnen til min postering i DX tråden skyldes 2 forhol.:

1.

Jeg har tidligere sett en "simkortplate" som simkortet skal legges på. Hvorfor har jeg ikke funnet ut av derfor kunne jeg heller ikke se bort fra at noe slikt muligens kunne løse min problemstilling.

Mulig jeg har linken, men det vet jeg ikke.

 

2.

Flinke folk på DX tråden som kan svare på det meste innkludert simkort, noe de også har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg lurer på:

 

http://www.dealextreme.com/p/1-2l-stainless-steel-electric-water-kettle-220v-91026

 

Kan noen finne meg en bedre vannkoker med Euro kontakt?

Nå er det viktig at den er rustfri så ikke klor fra vannet gir rust over tid.

 

http://www.dealextreme.com/p/e27-13w-1400-lumen-6500k-216-led-white-light-bulb-6500k-220v-52201

 

E27 13W 1400-Lumen 6500K 216-LED White Light Bulb (6500K/220V) er denne LED pæra så kraftig at hvis man ser på denne over tid vil synet bli kraftig redusert?

 

Altså denne tilsvarer ca 100 watt glødelampe eller 50 watt halogen (25 watt sparepære?)

Lenke til kommentar

La inn min første bestilling på DX i dag.

 

Har alltid trodd det var mye styr å stress å fikse seg paypal å slikt, men det var jo utrolig enkelt og kjapt :thumbup:

 

Bestilte meg blandt annet en slik en spycam: http://www.dealextreme.com/p/usb-rechargeable-1-3mp-pin-hole-spy-av-camera-disguised-as-car-remote-keychains-tf-slot-44177

 

Noen som har testet den? Tenkte å montere den på diverse radiostyrte ting :)

 

 

Lenke til kommentar

Når det gjelder mat osv ville jeg vært veldig forsiktig med å bestille fra DX. Kjøpte en gang et termometer derifra som brukte kvikksølv det forteller kanskje litt om hvor seriøst de tar forskjellige ting.

 

Dessuten, den vannkokeren kostet rett i underkant av 200, Elkjøp og Lefdal kjører av og til 100-kroners kampanje med vannkokere og diverse andre ting :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har sett vannkokere på elkjøp/lefdal til 100 kr, men er disse noe særlig?

 

Foreldene mine har hatt en vannkoker som har stått i grasjen og det er mere rust på den en på undersiden av en bil, så vannkokeren ble kastet.

 

Nå er det bedre å betale kanskje 200 kr for noe som virker, enn å betale noe billig som i verste fall kan være helsefarlig eller starter en brann hvis man ikke så av vannkokeren.

 

Hva anbefaler dere i så fall? Har dere noen erfaringer?

Lenke til kommentar

Nei, jeg tenker på vannkoker som er noe i den stilen?

 

Vet noen om en kinesisk vannkoker som kan duge? Helst under 200 kr grensen.

 

Eller må man bare gå på elkjøp/lefdal eller clasohlson å håpe disse duger?

Tipper også disse stammer fra kina.

Lenke til kommentar

Vannkoker fra Dealextreme? Det kan jeg ikke forstå at lønner seg, de koster jo fra 59 kr her (Nille).

 

Dessuten er det økt fare for uforsvarlig dårlig kvalitet, med påfølgende brannfare. Husk at 220 volt apparater har økt brannfare.

 

Du sier "Eller må man bare gå på elkjøp/lefdal eller clasohlson å håpe disse duger?

Tipper også disse stammer fra kina."

 

Det stilles andre krav til Kinaprodukter som er beregnet på Europeisk marked. Dvs. krav til sikkerhet og pålitelighet er større pga. diverse direktiv.

Varer som selges fra Dalextreme trenger ikke å fylle disse direktivene. Kina produserer mye som aldri vil tillates i marked utenfor Kina pga. for dårlig kvalitet og sikkerhet.

I Kina er det tilnærmet fritt vilt til å produsere lav kvalitet og sikkerhet, dette gjenspeiles også i en del innlegg på diverse dingser på Dealextreme. -Men da utgjør det sjelden noen reel fare for brann og alvorlig støt, fordi det er lavvoltsprodukter.

 

Husk også at mange ting på Dealextreme faktisk er dyrer enn i norske butikker. F.eks. "dritt-gps" av ukjent merke til pris over Garmin og Tomtom her, eller minnekort o.l.

 

En liten tankevekker er at i Kina stilles det så å si null krav til sikkerhet på mye utstyr. F.eks. har de biler for eget marked som er ulovlig å bruke i det meste av verden. -Du er garantert den sikre død eller alvorlig skade, selv i lav fart, pga. null konstruksjonssikkerhet. Du blir rett og slett spiddet i hjel av bilens deler og inventar.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Eller må man bare gå på elkjøp/lefdal eller clasohlson å håpe disse duger? Tipper også disse stammer fra kina.

Opprinnelseland betyr mye mindre enn om en seriøs europeisk importør har gått god for produktene og kan garantere at de overholder EU-direktiver via diverse innførselspapirer. For alt vi vet kan vannkokeren fra DX være loddet sammen med blybasert loddetinn på plasser som er i kontakt med vannet. Det gir fare for blyforgiftning. Sikkerhetsbryteren/tidsbryteren kan være sløyfet for å spare noen kroner. Eller det kan være brukt bromerte flammehemmere i plasten som er i kontakt med vannet. Vannkokere er en av de mest brannvarlige elektriske gjenstandene folk flest har i huset, i følge norske brannstatistikker. Det kommer av varmeelementer med høy svært effekt. Hvis sikkerhetsbryteren ryker så kan det gi tørrkoking og brann. Jeg tror ikke støt er noen stor risiko, men jeg ville ikke gamblet på at denne er særlig trygg for hverken brann eller giftstoffer.

 

Kjøp heller produkter som skal være i kontakt med mat i Norge/Europa.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

JPX.no - Ja her var det noen kjekke smarte økonomistudenter. Det er ikke rent få produkter, f.eks. øreplugger, som er lett gjenkjennelige fra DXs sider. Prisen er bare 3 ganger høyere for at du kan lese om produktene på norsk og i tillegg betale utgiften for forsendelse. :-D

 

Ja, en del varer blir også sendt fra "fjernlager i utlandet" og da kan "vil sporingsnummeret ende på HK eller CN"...

 

Ja, ja, man kan profitere godt på dumme og late nordmenn...(og sikkert spesielt naive medstudenter)

Lenke til kommentar

JPX.no - Ja her var det noen kjekke smarte økonomistudenter. Det er ikke rent få produkter, f.eks. øreplugger, som er lett gjenkjennelige fra DXs sider. Prisen er bare 3 ganger høyere for at du kan lese om produktene på norsk og i tillegg betale utgiften for forsendelse. :-D

 

Ja, en del varer blir også sendt fra "fjernlager i utlandet" og da kan "vil sporingsnummeret ende på HK eller CN"...

 

Ja, ja, man kan profitere godt på dumme og late nordmenn...(og sikkert spesielt naive medstudenter)

 

De har ikke engang laget egne varenummere, eks: iPod kabel med "Modell": 10562

Fra DX: SKU: 10562

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...