Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

 

Ser lik ut ja, men ifølge anmeldelsene så kan den ikke lese sdhc kort og at den kommer med en dårlig strømforsyning med amerikansk kontakt.

Den fra Buyincoins er billigere, den kommer med europeisk kontakt på strømforsyningen og den leser og skriver til sdhc kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til 2,5\3,5 sata (ide) til usb dock etc som virker fra dx?

 

Ikke fra DX, men Buyincoins selger en grei dockingstasjon som tar det meste. Er strålende fornøyd med denne.

 

http://www.buyincoins.com/details/usb-3-5-2-5-ide-sata-hdd-dual-docking-station-hub-product-1859.html

 

Får prøve den, skal komme med riktig plugg og billigere enn dealextreme før bruk av rabatt kode.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en "ring hytta varm dings". I motakeren må jeg ha et simkort hvor det ikke er nødvendig med pinkode. Noen som har peiling på om noen slike hjelpemidler finnes?

 

 

Stapp SIM-kortet inn i en mobiltelefon, gå inn i innstillingene og velg at den ikke skal spørre om PIN-kode ved oppstart.

 

Takker for svaret.

Jeg kan ikke huske å ha lest dette i manualen til mobilen, men det er en tykk trykksak.

 

Skjer det etter dette en omkobling på selve simkortet?

Mulig at jeg spørr dumt nu, men simkortet skal etterpå benyttes i en mobilmotaker og ikke i mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Det er SIM-kortet som krever PIN-kode for å la seg bruke, uansett hvilken enhet du setter kortet inn i.

 

Når du setter SIM-kortet inn i en hvilken som helst mobiltelefon, og velger i innstillingene at du vil endre PIN-kode eller at du ikke vil at den skal mase om PIN-kode i det hele tatt, så er denne infoen lagret i SIM-kortet, og vil gjelde uansett hvilken enhet du setter SIM-kortet inn i.

 

Hvilket OS kjører din mobil? Mulig jeg kan finne innstillingene for deg hvis du har Siemens, Nokia eller Samsung (Android).

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Det er SIM-kortet som krever PIN-kode for å la seg bruke, uansett hvilken enhet du setter kortet inn i.

 

Når du setter SIM-kortet inn i en hvilken som helst mobiltelefon, og velger i innstillingene at du vil endre PIN-kode eller at du ikke vil at den skal mase om PIN-kode i det hele tatt, så er denne infoen lagret i SIM-kortet, og vil gjelde uansett hvilken enhet du setter SIM-kortet inn i.

 

Hvilket OS kjører din mobil? Mulig jeg kan finne innstillingene for deg hvis du har Siemens, Nokia eller Samsung (Android).

 

OK. Takk for info. Jeg har en gammel "dampmobil" fra Sony Ericson. Skal se om jeg finner noe om dette i manualen som jeg først må finne.

Rene prosjektet dette her.

Lenke til kommentar

Ekte menn leser ikke manualer. Mobilen din er sikkert ikke så vanskelig å finne ut av.

 

På min Nokia ser det sånn ut:

 

Innstillinger >> Telefon >> Telefonbehandling >> Sikkerhetsinnstillinger >> Telefon og SIM-kort >> Kontroll av PIN-kode (still denne til Av med SIM-kortet i telefonen)

 

Jeg vet ikke hvordan en Sony Ericsson-mobil sine menyer er utformet. Men du må sannsynligvis inn i sikkerhetsinnstillingene eller SIM-kortinnstillingene eller hva de nå kaller det.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Ekte menn leser ikke manualer. Mobilen din er sikkert ikke så vanskelig å finne ut av.

 

På min Nokia ser det sånn ut:

 

Innstillinger >> Telefon >> Telefonbehandling >> Sikkerhetsinnstillinger >> Telefon og SIM-kort >> Kontroll av PIN-kode (still denne til Av med SIM-kortet i telefonen)

 

Jeg vet ikke hvordan en Sony Ericsson-mobil sine menyer er utformet. Men du må sannsynligvis inn i sikkerhetsinnstillingene eller SIM-kortinnstillingene eller hva de nå kaller det.

 

Takk for hjelp og forklaring. Nu jakter jeg på manualen.

Lenke til kommentar

På min SE er fremgangsmåten slik:

 

Meny > Innstillinger > Generelt > Sikkerhet > Låser > SIM-beskyttelse > Beskyttelse > Av

 

Test det. Ofte de er like disse gamle SE mobilene :)

 

Takker! Har testet og på min mangler > sikkerhet< mens ellers er menyen lik. Menybildene beveger seg etter egen ide etterhvert så her er det ikke så lett å finne frem. Takk igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...