Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil man ha bra lyd, kjøper man Koss PortaPro :)

Portapro:

1. Er ikke en ørepropp

2. Har ikke god lyd

3. Er kun god på bass

4. Er ikke fint å se på

Jeg er ute etter en en billig ørepropp som gir mye for pengene, vet at alt på DX er mye for pengene men er ikke interressert i å bruke mer enn 100kr, så hva blir det beste man kan få for 100kr er kanskje litt bedre beskrivelse.

Lenke til kommentar
Eg kjøpte eit par berre for å prøve. Rundt 4USD. Dei saug. Ikkje verdt pappen dei kom i eingang. Eg kjøpte heller eit par frå Koss til 200kr. Fantastiske til prisen.

Ikke DX, men har kjøpt mange par av disse. Lydmessig ålreite Sennheiser CX300-fakes.

Lenke til kommentar
Vil man ha bra lyd, kjøper man Koss PortaPro :)

Portapro er jo rævva. Altfor høy pris pga det er mote

Første modell av portapro ble laget for over 20 år siden og har vunnet veldig mange lydtester. Ikke kom her og si at de er dyre pga mote. Porta pro har aldri vært så billige. Når jeg kjøpte mine for ca 6 år siden kostet de 699kr.

Lenke til kommentar
Første modell av portapro ble laget for over 20 år siden og har vunnet veldig mange lydtester. Ikke kom her og si at de er dyre pga mote. Porta pro har aldri vært så billige. Når jeg kjøpte mine for ca 6 år siden kostet de 699kr.

Portapro har ikke så verst lyd med tanke på hvor lav prisen er, men ikke god lyd.

Lenke til kommentar
Portapro har ikke så verst lyd med tanke på hvor lav prisen er, men ikke god lyd.

Ja. Men for å få god lyd må man ut med noen tusenlapper, og headsettene er betydelig større. ;)

PortaPro er et bra headsett med god lyd for prisen, til og med da de koster 7-800 kr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Portapro er gode for de som handler lydutstyr på spaceworld :p Blir litt som å kjøpe den mest ekslusive menyen hos mcdonalds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...