Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Den øverste kan være ekte. Det var ikke så vanvittig mye billigere enn her hjemme heller.

Nå trenger ikke prisen være et tegn på en vare er ekte.

Kan uansett være piratkopier.

Minnekort fra dealextreme ville jeg ALDRI stolt på. Det kjøper du fra mymemory.co.uk. :)

Kjenner ikke til mymemory.co.uk, gir de gratis frakt? Er de fra england?

Jeg har kjøpt noen kingston brikker fra focalprice.com og har ikke hatt problemer, men uansett kan man aldri vite om det er billig kopier, siden det er langt billigere å kopiere noe en å være personene som produserer noe.

Mener å ha hørt kingston stammer fra japan. Så hvis det er kina som kopier disse, selv om kopiene er identiske så er det alikevell ulovlig. Siden jeg tviler på kina betaler lisens til kingston her.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den øverste kan være ekte. Det var ikke så vanvittig mye billigere enn her hjemme heller.

Nå trenger ikke prisen være et tegn på en vare er ekte.

Kan uansett være piratkopier.

Selvfølgelig. Derfor var også ordet "kan" i kursiv. ;)

Jeg kjøpte et MSI bluetooth headsett. Det er nok ekte, men merkelappen var klistret skjevt på baksiden, og den kunne derfor ikke bli solgt til fullpris.

Minnekort fra dealextreme ville jeg ALDRI stolt på. Det kjøper du fra mymemory.co.uk. :)

Kjenner ikke til mymemory.co.uk, gir de gratis frakt? Er de fra england?

Ja. Og ja. :)

Har utelukkende god erfaring med dem.

Lenke til kommentar

Ser på Prisjakt.no at Dustin Home nå har en 5 m Deltaco til kr. 59, men da tilkommer vel frakt og da blir det med en gang ganske mye dyrere..

Det eneste jeg finner under hundrelappen er under 1 m...

Her er den på 5m: HDMI

Jøss, det finnes! Bookmark'es til neste gang jeg handler hos Dustin. Takk. :)

Lenke til kommentar

Bare på kjøp over 2k. Det ble for mye småhandling de tapte penger på. Men vi får fortsatt rabatter på en god del av sortimentet. Spesielt gøy når de er billigst på noe og man fortsatt får et par hundrelapper i avslag. :)

Lenke til kommentar

La inn en bestilling på en bilvoks:

sku_90041_2.jpg

3M Perfect-It Paste Wax

Hvis denne versjonen med kinesisk skrift på er like god som "originalen" så skal det være en god voks. Andre som har prøvd?

Så lenge dette er et ekte 3M-produkt så skal dette være kurrante saker, allright å jobbe med, ok holdbarhet, vel verdt 12$ :-)

Lenke til kommentar

Men det er jo ikke ekte. Ingen ting fra DX er det :whistle:

Kan du bevise det?

Kan posten bevise det?

Hvis ingen beviser, eller negative erfaringer skulle tyde på det ville jeg tatt sjangsen hvis ingen har negative erfaringer.

Er enig at DX selger ca 50% søppel som er beregnet for kinesiske markedet, men det er så mye derfra som lett kan utkonkurere de fleste norske butikker.

LED pærer og små maskinvare er et positivt eksempel her.

Alt av spill bør man være forsiktig med, størst sansynlig søppel.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Har noen erfaringer med :

http://www.dealextreme.com/p/mini-bluetooth-v2-0-wireless-2-4ghz-1000dpi-optical-mouse-2-aaa-16977 (Problemet er denne musen ikke har laser, og da vil batterilevetiden falle rask).

http://www.dealextreme.com/p/mini-bluetooth-v3-0-usb-2-0-dongle-71248 (Sikker greit, men neppe linux/mac kompaktibel.

Kunne godt tenke meg en tursekk i størrelsen:

300991-4-1243102846251-n600.jpg

Under 200 kr, har noen forslag? En med god kvalitet?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Finnes det kina versjoner av "Logitech Performance Mouse MX" som gir like lang batterilevetid og ytelse, med bluetooth v3?

Eller er det beste å kjøpe noe tilsvarende i kina?

For jeg syns 700 kr for en slik mus er mye, kan jo offre litt baterilevetid men jeg ønsker ikke å bytte batterier i et sett.

Lenke til kommentar

Men det er jo ikke ekte. Ingen ting fra DX er det :whistle:

Kan du bevise det?

Kan posten bevise det?

Hvis ingen beviser, eller negative erfaringer skulle tyde på det ville jeg tatt sjangsen hvis ingen har negative erfaringer.

Er enig at DX selger ca 50% søppel som er beregnet for kinesiske markedet, men det er så mye derfra som lett kan utkonkurere de fleste norske butikker.

LED pærer og små maskinvare er et positivt eksempel her.

Alt av spill bør man være forsiktig med, størst sansynlig søppel.

Jeg kan ikke bevise noen ting, og den uttalelsen skal du ikke ta helt bokstavlig, hehe. Men sjansene for at ting er ekte hos DX er små. Spessielt hvis de ikke skriver at det er ekte. Det har de heller ikke gjort her. Er også noen i forumet som påstår at den er falsk: http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.90041~threadid.902128

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...