Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Tenker å bestille litt fra DX for aller første gang nå. Er det anbefalt å ta alt i separate ordrer selv når det kommer under 200 kr, slik at en eventuelt "treig vare" ikke hindrer de andre fra å bli sendt? Noen andre generell tips med tanke på dette med frakt eller andre ting?

 

Tja det kan jo av og til være greit. De pleier derimot å sende ting separat hvis du har flere ting i samme ordre, som de ikke kan skaffe samtidig.

 

Det er derimot ikke til å stole på, og det er jo lite å tape på å dele opp i flere ordre :)

 

Ikke noe spesielt, smør deg med tolmodighet. Jeg opplever alt fra 2-5 uker fra jeg får "shipped" mailen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som har erfaringer med klokker fra DX?

En kamerat av meg kjøpte en klokke som angivelig var vanntett til 30m for å slippe å bruke den skikkelige klokka si på militærøvelser. Den fungerer vist ennå, etter over 100 dager i felt fordelt på en rekke kortere og lengre øvelser. Jeg vet dessverre ikke hvilken modell han kjøpte, men den var i hvert fall fra DX.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg en ny tanke, DX som selger dette er ikke det ulovlig?

Tror ikke det er lover på det i kina/hongkong, så ikke for dem nei.

Men det kan være (les "er") ulovlig å innføre det til EU/Norge.

Det er ikke ulovlig å kjøpe kopier av merkevarer, bare å lage og selge dem.(Hvis jeg husker rett i alle fall)

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg en ny tanke, DX som selger dette er ikke det ulovlig?

Tror ikke det er lover på det i kina/hongkong, så ikke for dem nei.

Men det kan være (les "er") ulovlig å innføre det til EU/Norge.

Det er ikke ulovlig å kjøpe kopier av merkevarer, bare å lage og selge dem.(Hvis jeg husker rett i alle fall)

 

Veldig feil.

Lenke til kommentar

Veldig feil.

 

I Norge er nemlig ikke kjøp av piratvarer forbudt. Det som ikke er lov er å tjene penger på piratvarene i næringsøyemed.

kilde: http://www.dinside.no/851730/kraftig-okning-i-salg-av-piratvarer-paa-nett

 

Nå er vel ikke kilden min den beste som finnes der ute, Men jeg gidder ikke lete etter noe bedre..

 

Og Moskus det er ikke ulovlig i Norge, det betyr ikke at det er lovlig i andre land lenger syd i Europa.

Endret av xaco
Lenke til kommentar

Veldig feil.

 

I Norge er nemlig ikke kjøp av piratvarer forbudt. Det som ikke er lov er å tjene penger på piratvarene i næringsøyemed.

kilde: http://www.dinside.no/851730/kraftig-okning-i-salg-av-piratvarer-paa-nett

 

Nå er vel ikke kilden min den beste som finnes der ute, Men jeg gidder ikke lete etter noe bedre..

 

Og Moskus det er ikke ulovlig i Norge, det betyr ikke at det er lovlig i andre land lenger syd i Europa.

 

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3706944.ece

 

nvm :tease:

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

 

Jeg opplever alt fra 2-5 uker fra jeg får "shipped" mailen :)

 

2-5 uker? Er de så sene for tiden?

DX hevder fortsatt at de fleste varer sendes ut innen 4 dager.

 

Har nettopp lagt inn en liten bestilling, men hadde egentlig planer om å gi opp DX, etter ekstrem ventetid i vinter og manglende leveringsinformasjon (en produktside som fastholt 4 dagers leveringstid, til tross for at de ikke hadde varen i flere måneder).

 

Hvordan kan DX unnslippe med denne upåliteligheten? De er ikke så billige, snarere tvert i mot. Varen jeg ventet på sist var en 5 m HDMI-kabel til rundt 12 USD. Tilslutt kjøpte jeg fra Amentio i stedet til halve prisen!

 

Skulle også gjerne ha fornyet min hendige laundry bag. Samme type som jeg kjøpte i Frankrike for 1 Euro for noen år siden, fant jeg på DX til 3-4 ganger prisen (varenr 14144)!

 

Men prisnivået er nå en ting. Verre er det når de lover å "shippe" innen få dager, når det i virkeligheten tar uker eller måneder. Selv ved purring kan de ikke oppgi når de kan levere, ei heller bryr de seg med å oppdatere leveringstiden på produktsiden.

Lenke til kommentar

De er ikke så billige, snarere tvert i mot. Varen jeg ventet på sist var en 5 m HDMI-kabel til rundt 12 USD. Tilslutt kjøpte jeg fra Amentio i stedet til halve prisen!

Jeg har problemer med å tro på at du fant en 5 meter HDMI-kabel hos Amentio til 30 kroner.

 

Men har du en link er det flott, så jeg kan kjøpe en også. :)

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan er det med logitech, http://www.dealextre...one-black-56590 tror dere disse er falske produkter?

 

Eller er de ekte? Med kingston, og Apple produkter.

 

http://www.dealextre...0cm-cable-44379

 

Tror dere disse er piratkopier? Eller ekte varer?

Den øverste kan være ekte. Det var ikke så vanvittig mye billigere enn her hjemme heller.

 

Minnekort fra dealextreme ville jeg ALDRI stolt på. Det kjøper du fra mymemory.co.uk. :)

 

 

Og du kan gjette på om Apple hadde godtatt at deres egne produkter ble solgt billigere et annet sted... ;)

 

 

Lenke til kommentar

 

Jeg opplever alt fra 2-5 uker fra jeg får "shipped" mailen :)

 

2-5 uker? Er de så sene for tiden?

DX hevder fortsatt at de fleste varer sendes ut innen 4 dager.

 

Har nettopp lagt inn en liten bestilling, men hadde egentlig planer om å gi opp DX, etter ekstrem ventetid i vinter og manglende leveringsinformasjon (en produktside som fastholt 4 dagers leveringstid, til tross for at de ikke hadde varen i flere måneder).

 

Hvordan kan DX unnslippe med denne upåliteligheten? De er ikke så billige, snarere tvert i mot. Varen jeg ventet på sist var en 5 m HDMI-kabel til rundt 12 USD. Tilslutt kjøpte jeg fra Amentio i stedet til halve prisen!

 

Skulle også gjerne ha fornyet min hendige laundry bag. Samme type som jeg kjøpte i Frankrike for 1 Euro for noen år siden, fant jeg på DX til 3-4 ganger prisen (varenr 14144)!

 

Men prisnivået er nå en ting. Verre er det når de lover å "shippe" innen få dager, når det i virkeligheten tar uker eller måneder. Selv ved purring kan de ikke oppgi når de kan levere, ei heller bryr de seg med å oppdatere leveringstiden på produktsiden.

 

Du stiller fritt til å velge andre steder å handle fra. Du har misforstått det jeg skrev, jeg mente at det tar 2-5 uker fra de shipper produktet, til jeg får det i posten.

 

Det er Kina, ikke Norge. Jeg bruker de fordi jeg vet at varene kommer før eller siden. Av mine rundt 50 ordre derifra er det kun én som har latt vente på seg (tok vel et halvt år eller noe).

Lenke til kommentar

De er ikke så billige, snarere tvert i mot. Varen jeg ventet på sist var en 5 m HDMI-kabel til rundt 12 USD. Tilslutt kjøpte jeg fra Amentio i stedet til halve prisen!

Jeg har problemer med å tro på at du fant en 5 meter HDMI-kabel hos Amentio til 30 kroner.

 

Men har du en link er det flott, så jeg kan kjøpe en også. :)

 

Jeg kan ikke se at de har den lenger. Faktisk hadde jeg problemer med finne den i produktlisten mens jeg ventet på levering, men det var i allefall en 5m Deltaco HDMI 19.pin til kr 39 inkl. MVA, og hos Amentio kunne jeg hente i butikk uten ekstra omkostninger.

 

Ser på Prisjakt.no at Dustin Home nå har en 5 m Deltaco til kr. 59, men da tilkommer vel frakt og da blir det med en gang ganske mye dyrere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...