Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Jeg spurte bare om det var noen som hadde brukt dette. At det er billig å kjøpe en ting betyr ikke automatisk at man kjøper det. Er litt miljøvennlig av meg, så kjøper ikke masse crap for så og måtte kaste det igjen rett etterpå.

Ser ikke det helt store miljøaspektet med ett slikt produkt. Selvsagt kan man argumentere for at også slike produkter har en viss påvirkning på miljøet men man kan nok kjøpe noen hundre slike uten å få samme miljøpåvirkning som for eksempel en mobiltelefon som har masse miljøskadelig innhold.

Om noen har prøvd dette så er uansett alt du får en subjektiv tilbakemelding som ikke sikkert ville stemt med din egen eventuelle erfaring.

Så til en slik pris sier jeg igjen... hvorfor ikke bare kjøpe en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spurte bare om det var noen som hadde brukt dette. At det er billig å kjøpe en ting betyr ikke automatisk at man kjøper det. Er litt miljøvennlig av meg, så kjøper ikke masse crap for så og måtte kaste det igjen rett etterpå.

Ser ikke det helt store miljøaspektet med ett slikt produkt. Selvsagt kan man argumentere for at også slike produkter har en viss påvirkning på miljøet men man kan nok kjøpe noen hundre slike uten å få samme miljøpåvirkning som for eksempel en mobiltelefon som har masse miljøskadelig innhold.

Om noen har prøvd dette så er uansett alt du får en subjektiv tilbakemelding som ikke sikkert ville stemt med din egen eventuelle erfaring.

Så til en slik pris sier jeg igjen... hvorfor ikke bare kjøpe en?

Dere misforsto meg =) eller jeg var ikke klar på det jeg mente. Det jeg mente var at jeg ikke kjøper noe jeg ikke er mer eller mindre sikker på vil fungere. Fra norske butikker som freks Foto/video kan man mer eller mindre garanteres at produktet vil fungere. Men fra slike "billig"butikker som kjøper inn massevis av kopivarer er man litt mer forsiktig og gjerne rådfører seg før man sender inn ordre. Dersom jeg kjøper fra dealextreme og det viser seg at produktet ikke fungerer i det hele tatt, vil jeg også måtte kjøpe fra andre steder og da har jeg handlet inn ett produkt som havner i søpla.

Har før bestilt fra dealexstreme (fotobag) og rådførte meg her med erfaringer, da fikk jeg ett produkt som jeg bruker hver dag.

Selvsagt tar det meg bare noen minutter å bestille, men skader jo ikke å bruke noen minutter her også for å høre andres erfaringer og meninger. Nesten alle spør jo her på siden om erfaringer og råd, hvorfor skal ikke jeg også kunne det?

Endret av Samegerilja
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dere misforsto meg =) eller jeg var ikke klar på det jeg mente. Det jeg mente var at jeg ikke kjøper noe jeg ikke er mer eller mindre sikker på vil fungere. Fra norske butikker som freks Foto/video kan man mer eller mindre garanteres at produktet vil fungere. Men fra slike "billig"butikker som kjøper inn massevis av kopivarer er man litt mer forsiktig og gjerne rådfører seg før man sender inn ordre. Dersom jeg kjøper fra dealextreme og det viser seg at produktet ikke fungerer i det hele tatt, vil jeg også måtte kjøpe fra andre steder og da har jeg handlet inn ett produkt som havner i søpla.

Har før bestilt fra dealexstreme (fotobag) og rådførte meg her med erfaringer, da fikk jeg ett produkt som jeg bruker hver dag.

Selvsagt tar det meg bare noen minutter å bestille, men skader jo ikke å bruke noen minutter her også for å høre andres erfaringer og meninger. Nesten alle spør jo her på siden om erfaringer og råd, hvorfor skal ikke jeg også kunne det?

Jeg misforstod deg ikke...

Joda det er mange her som spør om erfaringer og råd og hadde jeg sett det i en varegruppe jeg intresserer meg for i samme prissegment hadde jeg svart AKKURAT det samme.

Istedefor å spørre andre som kanskje har helt andre preferanser enn deg hadde jeg heller kjøpt det selv.

Hva om dette er ett veldig godt og funksjonalt produkt for ditt bruk som du antakelig ville kjøpt mange flere av senere og spart 1000-vis av kroner som du ikke kjøper fordi en eller annen person ikke ville anbefalt deg fordi han selv ikke var fornøyd.

Synes du ærlig talt at det ikke er verdt 60-70 kroner å teste ut denne selv og danne deg en egen mening om hva du synes og ikke høre på hva andre mener?

Lenke til kommentar

Jeg misforstod deg ikke...

Joda det er mange her som spør om erfaringer og råd og hadde jeg sett det i en varegruppe jeg intresserer meg for i samme prissegment hadde jeg svart AKKURAT det samme.

Istedefor å spørre andre som kanskje har helt andre preferanser enn deg hadde jeg heller kjøpt det selv.

Hva om dette er ett veldig godt og funksjonalt produkt for ditt bruk som du antakelig ville kjøpt mange flere av senere og spart 1000-vis av kroner som du ikke kjøper fordi en eller annen person ikke ville anbefalt deg fordi han selv ikke var fornøyd.

Synes du ærlig talt at det ikke er verdt 60-70 kroner å teste ut denne selv og danne deg en egen mening om hva du synes og ikke høre på hva andre mener?

Havner langt utenfor topic her, så dette er mitt siste svar angående dette (beklager moderator). Jeg er såpass til kar at jeg stoler på folk her inne og hva deres erfaringer gjelder. Har bare positivt å si om kunnskapen til folk her inne, dette har vist seg gang på gang når det kommer til produkter jeg har bestilt også kopivarer og billige ting.

Om den koster 3 kr eller 100 kr spiller ingen rolle. Bare miljøaspektet av å kjøpe en billigkopi fra Kina eller hvor den sendes fra, som skal fraktes med fly og andre transportmåter er grunn nok til å forhøre seg om prduktet på forhånd. Før hadde jeg en tankegang om at siden det var billig var det sikkert bra. Men etterhvert har jeg blitt mer nøye om hva jeg bestiller, og tenker mer på miljøet. Jeg er ikke noen miljøfanatiker, men jeg mener jeg kan bidra med mitt med å gjøre nøye vurderinger.

Når det er sagt kjøpte jeg fotovesken fra Dealextreme, og er kjempefornøyd. Så Dealextreme selger også gode kopiversjoner, det gjelder bare å finne dem =).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med vidresalg av produkter fra DX?

http://www.dealextreme.com/p/designer-s-in-ear-stereo-earphones-black-red-3-5mm-jack-120cm-cable-80551

Tenkte litt på disse, koster cirka 60kr kan selges på finn.no til 600kr f.eks.

http://www.dealextreme.com/p/ultra-lite-waterproof-ionizer-sports-watch-white-black-2-pack-1-lr261-27725

Og denne type klokker, koster vel rundt 15kr og kan selges for si hundrelappen.

Lenke til kommentar

Tenker å bestille litt fra DX for aller første gang nå. Er det anbefalt å ta alt i separate ordrer selv når det kommer under 200 kr, slik at en eventuelt "treig vare" ikke hindrer de andre fra å bli sendt? Noen andre generell tips med tanke på dette med frakt eller andre ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...