Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Jeg ser nytten med sprettkniv, da man slipper å ha bladet ute til en hver tid :) Praktisk det.

Joda, men nå kan man bruke vanlig foldekniv med en hånd stort sett - trenger du at bladet spretter ut automatisk drevet av en fjær?
Lenke til kommentar

AA-batterier og lader som er brukbar? (4 stk)

Jeg har selv denne laderen. I tillegg har jeg kjøpt endel Eneloop oppladbare AA batterier der tidligere som jeg er veldig fornøyd med, men de ser ikke ut til å være tilgjengelig lenger.

Dette ser forøvrig ut til å være samme lader med 4 medfølgende batterier. Jeg har også testet de batteriene der i AAA format, og de er også veldig gode!

/Espen

Edit: Ser ut som den siste jeg linka til ikke er samme lader da den ikke er bivolt, og derfor ikke kan lade AAA men kun AA... Vet ikke om dette har betydning for din del.

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med denne (100W Universal Digital Power Adapter for Laptops (12V-24V Output + 8 Connectors))?

Den funker

Greit nok. Tenkte mer på varmgang ved høyere belastning og evt. 50hz lyd(?).

Brukte den kun til min gamle pc, den funket til det, ble litt varm men ikke varmere en andre pc adaptere. merket ikke noe lyd av den

Lenke til kommentar

trenger nytt minnekort til min google (htc) nexus one. Tenker på micro sdhc 16gb, hvor finner jeg best pris med høyest class ?

Er vel ca. 6mb overføring for class 6 og 10 mb for class 10.

Eller vet noen hvor vi får tak i billigere 32 gb for samme kort?

Vil ikke ha fake selfølgelig...

Lenke til kommentar

Bestiller nok 3 eller noe av disse http://www.dealextreme.com/p/12v-computer-casing-neon-light-strip-7270 om ikke så alt for lenge :D

Jeg ville nok heller satset på disse: http://www.dustinhome.no/pd_5010111703.aspx

Når katodene skal sendes i hardt vær fra kina er det mye som kan skje :p

Blir ikke så mye dyrere på Dustin heller.

ED: Med min studentrabatt kommer de faktisk bare på 56 spenn pr. sett ^^ Veldig ålreit!

Endret av Erik 850
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...