Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor handler dere ikke bare på ebay istedenfor dealextreme egentlig? har funnet omtrent alt det jeg har kjøpt på deal på ebay :p somregel billigere. dem er jo ekstremt trege og sende og så er jo ikke noe grunn det heller.

vel, jeg har begynt å handle på ebay, ettersom dealextreme bruker både lang tid på å shippe, og china post bruker enda lenger tid på å levere :p

Lenke til kommentar

Fikk den hvite NY capsen min idag som jeg bestilte 26/2 så skal ikke klage så veldig med leveringstiden.

Ser de har sluttet og selge den på DX så vannskelig og linke til den.

Kvaliteten virker god og solid, men var dog litt stor i størelse. Bestilte størelse 7-1/2 som skulle være 59,6cm mens hodet mitt var ca 60-61cm men den var fortsatt litt stor.

 

Eneste problemet var at den var sammentrykt som bare fy! har enda ikke fått ''knørvet'' den skikkelig ut enda.

 

EDIT: De hadde også sendt den som gift

Endret av simentp
Lenke til kommentar

De har begynt å fikse på verdiene igjen ihvertfall, forrige pakken jeg fikk var vel på $10 og det sto $3.5 på pakken ;P

På pakken stod det at varen jeg kjøpte kostet $7.29 og det var det den kostet og så rett verdi denne gangen, venter en pakke til om ikke lenge så jeg skal kontroll sjekke på den og.

Lenke til kommentar

De har begynt å fikse på verdiene igjen ihvertfall, forrige pakken jeg fikk var vel på $10 og det sto $3.5 på pakken ;P

På pakken stod det at varen jeg kjøpte kostet $7.29 og det var det den kostet og så rett verdi denne gangen, venter en pakke til om ikke lenge så jeg skal kontroll sjekke på den og.

 

Vel, jeg har nylig kjøpt denne:

 

http://www.dealextreme.com/p/100w-vehicle-bull-horn-loud-speaker-and-siren-system-4009

 

Ikke moms eller noe, sto "Ikke tollpliktig på pakken" husker ikke hva DX hadde skrevet av verdi men var vel rundt 25$ eller noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

wow. Overprisa :p neppe særlig lovlig heller vil jeg tro..

 

Tror ikke det er ulovlig å eie en Sirene men å bruke den er nok ikke fullt så lovlig nei, vet forresten helt ikke hva jeg skal med den ennda (Lage innbruddsalarm kanskje, hehe)

 

Det er iallefall ett helt sykt lydnivå på den.

 

Kjøpte den kun for jeg hadde noen Rma hos DX som jeg hadde helt glemt ut, fant ut at jeg hadde de ett halvt år etter jeg leverte de inn og fikk Refund 1/2 år etter, hadde aldri trodd at de skulle gi meg penger tilbake så lenge etterpå :)

Lenke til kommentar

Ok, regner med den er ment for bilbruk da :p

 

 

Har selv en lommelykt med to ladere to sett med batterier og diverse pærer jeg har kjøpt fra DX, men får ikke lykta til å virke. Men tror ikke jeg gidde å sende inn noe klage til DX. Forrige gang jeg gjorde det var det ørten mail og bilder frem og tilbake før jeg fikk tilsendt en ny lader.

Lenke til kommentar

Ok, regner med den er ment for bilbruk da :p

 

 

Har selv en lommelykt med to ladere to sett med batterier og diverse pærer jeg har kjøpt fra DX, men får ikke lykta til å virke. Men tror ikke jeg gidde å sende inn noe klage til DX. Forrige gang jeg gjorde det var det ørten mail og bilder frem og tilbake før jeg fikk tilsendt en ny lader.

 

Den er i utgangspunktet laget for bil ja :)

 

Nei det er ikke alt jeg gidder å sende RMA på jeg heller men om det er litt dyrere ting så gjør jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...