Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvem trenger orginal deler når man har kopier av kopier i Kina ? :) til en tiendedel av prisen ?

Er ikke alt som er Kopi som er gull og grønne skoger, selv om jeg skjønner godt hva du mener.

Kjøpte meg en kopi av Dreambox DM800 til en tiendedel av prisen for orginalen og den funker helt likt som orginalen.

Lenke til kommentar

Det skulle ikke forundre meg om kopien blir laget på samme fabrikk, med samme komponenter som originalen og dermed at Telehuset tar en skammelig høy fortjeneste på sånt som Jawbone-dingsen. Så høy fortjeneste at man blir forbannet og skjønner atter en gang hvorfor man aldri handler der. Egentlig burde hele kjeden vært merket med en diger varseltrekant: "Advarsel! Ekstremt høye priser."

Lenke til kommentar

Gjelder ikke det de fleste småsjapper når det kommer til el-produkter? Ofte har de vel ikke så voldsom omsetning på alle produktene de selger.

Stemmer nok det. Biltema og slike butikker som har et voldsomt utvalg av ting kan ha litt lavere fortjeneste på hver enkelt ting siden de har så mye og selger en del. Telehuset har liksom ikke så voldsomt utvalg og må tjene bra på det aller meste de selger for å overleve. Akkurat som (små) klesbutikker. Der er det ikke alltid like lett å "innse" fortjenesten da de som regel har egne merker og man ikke finner det (billigere) på internett. Fortjenesten der er minst like "vill" som på Telehuset.

Det er svært lite jeg har kjøpt i fysisk butikk som jeg i ettertid ikke finner (mye) billigere på internett. Unntaket er selvfølgelig en del dagligvarer. Av den grunn handler jeg mindre og mindre i fysiske butikker men jeg prøver så godt jeg kan å støtte opp lokale butikker jeg ønsker å beholde fordi om det ikke alltid er like lett.

Lenke til kommentar

Hvis noen er på utkikk etter hdmi kabler må jeg bare nevne at Denne typen er absolutt å anbefale. Ser bra ut, er solide og støtter 1.4. Gir bra bilde og lyden ble en knøttliten smule bedre enn med clas ohlson kabler. Kanskje det var placebo. men jeg synes nå ihvertfall det.

80 kroner er det absolutt verdt. Gir ingen indikasjoner på den lave prisen så langt. Godt isolert og avstivet kabler er det også.

Kjøpte også denne optiske og sitter igjen med samme inntrykk. Fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar

Hmm ene red bull capsen jeg bestiller finnes ikke lengere på dx.

Når jeg klikker på den linken i orderen min kommer det at siden ikke finnes, og søker jeg på den finner jeg den heller ikke.

Flere med samme problem?

Sender mail til DX om en uke eller to hvis det pakken fortsatt står ''Waiting for Supplier'' da :p

Lenke til kommentar

Hmm ene red bull capsen jeg bestiller finnes ikke lengere på dx.

Når jeg klikker på den linken i orderen min kommer det at siden ikke finnes, og søker jeg på den finner jeg den heller ikke.

Flere med samme problem?

Sender mail til DX om en uke eller to hvis det pakken fortsatt står ''Waiting for Supplier'' da :p

Jeg som hadde så lyst på den capsen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...