Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilt iphone nødlader som ble sendt fo4-5 dager siden. har jeg den før10 mars? skal på 7 timer togtur til stavanger og greit da med nødlader:)

 

Om den er sendt så tar det normalt ikke mer enn 4-7 virkedager. Men om den blir liggende på tollen så kan det ta lengre tid, men vil si med 95% sannsynlighet du har den før 10mars.

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvor jeg får tak i SpendOn kort? Har hørt man får det på narvesen, er det bare å gå å spørre om jeg kan kjøpe meg et Spend On kort?

Kan kjøpes på Narvesen, 39,- i gebyr, må legge inn en sum mellom 200-5000.

 

however; om du trenger å få refund fra en eventuell side du bestiller på med spendon, så kommer pengene som blir refundert bare til å forsvinne. Skjedde med meg på paypal :mad:

Lenke til kommentar

bestilt iphone nødlader som ble sendt fo4-5 dager siden. har jeg den før10 mars? skal på 7 timer togtur til stavanger og greit da med nødlader:)

 

Om den er sendt så tar det normalt ikke mer enn 4-7 virkedager. Men om den blir liggende på tollen så kan det ta lengre tid, men vil si med 95% sannsynlighet du har den før 10mars.

 

4-7 virkedager? Haha den var god. DX bruker China post (noen er HELDIGE og for HKP), og CP er drit treige O_o! Jeg klager ikke spesielt, har ikke noe hastverk, men noen greier ikke å vente i 3 uker.

 

Noen her som vet hvor jeg får tak i SpendOn kort? Har hørt man får det på narvesen, er det bare å gå å spørre om jeg kan kjøpe meg et Spend On kort?

Kan kjøpes på Narvesen, 39,- i gebyr, må legge inn en sum mellom 200-5000.

 

however; om du trenger å få refund fra en eventuell side du bestiller på med spendon, så kommer pengene som blir refundert bare til å forsvinne. Skjedde med meg på paypal :mad:

 

Nehei :D Mine refunds fra for.eks. DealExtreme og BIC kommer rett inn på kortet (SpendOn).

 

Og til dere som klager over at varen er "In stock":

 

Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information, availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.

Lenke til kommentar

 

4-7 virkedager? Haha den var god. DX bruker China post (noen er HELDIGE og for HKP), og CP er drit treige O_o! Jeg klager ikke spesielt, har ikke noe hastverk, men noen greier ikke å vente i 3 uker.

 

 

Han mente vel om den var sendt fra hong kong. Under normale forhold har jeg opplevd at det tar 3-7 dager. Posten i norge er det leddet som tar lengst tid når den har forlatt hong kong.

Lenke til kommentar

 

4-7 virkedager? Haha den var god. DX bruker China post (noen er HELDIGE og for HKP), og CP er drit treige O_o! Jeg klager ikke spesielt, har ikke noe hastverk, men noen greier ikke å vente i 3 uker.

 

 

Han mente vel om den var sendt fra hong kong. Under normale forhold har jeg opplevd at det tar 3-7 dager. Posten i norge er det leddet som tar lengst tid når den har forlatt hong kong.

 

Ja fra det er sendt, det kan ta litt tid fra pakken er registret hos posten til den faktisk er sendt.

Lenke til kommentar

bestilt iphone nødlader som ble sendt fo4-5 dager siden. har jeg den før10 mars? skal på 7 timer togtur til stavanger og greit da med nødlader:)

 

Om den er sendt så tar det normalt ikke mer enn 4-7 virkedager. Men om den blir liggende på tollen så kan det ta lengre tid, men vil si med 95% sannsynlighet du har den før 10mars.

 

4-7 virkedager? Haha den var god. DX bruker China post (noen er HELDIGE og for HKP), og CP er drit treige O_o! Jeg klager ikke spesielt, har ikke noe hastverk, men noen greier ikke å vente i 3 uker.

Etter endel tusen dx pakker har jeg enda til overs se en sendt med china post, bare hkpostal som bruker 4-7dager fra innlevert til kunden i europa med mindre dx er treige levere pakken, eller tollvesenet i landet er sirup som f.eks norge.

 

evnt fordi alle blir bestilt sporet så betaler for porto også istedenfor gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...