Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

det skader deg vel utrolig mye at jeg postet dobbelt. Uansett så stod prisen per forsendelse på pakkene, så det burde vel være unødvendig å sende kvittering til privatfortolling da?

Hvis du må hente og betale på posten, så tar du med deg kvitteringen skrevet ut fra mail for begge pakkene. Så ber du den bak disken om å ringe inn, og få dette fikset. Det hender de med noen pakker av og til (fra Amazon) leser pris inkludert frakt, mens vare er under 200,-. Da fiker de dette.

Det er mye lettere å få det fikset før man har betalt enn etter.

Hvis du bare går å klager på posten, så ber de deg ringe. Når du prater med noen der, så ber de deg ta med kvittering tilbake til posten, som da skal ringe inn, samt fakse denne over til dem. Når de får dette, og det er korrekt at varens verdi er under 200,-. Så endres dette med en gang, og du får varen med deg uten betaling.

Tollere gjør feil som alle andre kan gjøre. Spesielt når de må gå igjennom flere hundre eller tusen pakker hver dag.

Har pakken påskrevet verdi for hånd, så kan det hende at de åpner for se vedlagt pakkseddel for å finne riktig verdi. Hvis de ikke finner dette, så sender de deg ett brev hvor du bes bevise varens verdi. Dette kan du maile dem.

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser DX har uoriginale 12000mAh-batterier for Asus EEE. Noen som har erfaring med disse? Er litt skeptisk til uoriginale batterier, men originale 6600mAh-batterier starter jo på rundt 1000 kr her til lands. Til sammenligning koster DX sitt 53 dollar (ca 300 kr). Vil totalprisen da komme på 300*1,25 + 110 (tollgebyr) = 485 (roughly)?

Noen tanker rundt dette? Verdt å satse på? Vil et uoriginalt batteri kunne skade maskinen/er det stor sannsynlighet for at dette skjer? At batteriet er stort og klumpete kan jeg alltids leve med dersom maskinen lever til sommerferien på én lading ;)

Lenke til kommentar

Har bestilt 2 uoriginale batterier for andre og de er veldig fornøyde. Begge gangene var for å erstatte et defekt batteri. Disse er riktignok ikke kjøpt på DX, da de enten var billigere på ebay eller ikke å få tak i på DX (husker ikke hvordan det var).

Men ikke forvent at det faktisk er 12000mAh. Men kan jo holde et par timer lengre enn originalt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper slik fra top rated sellers på ebay. Ha god erfaring med det (De sendte meg først feil batteri, men sendte et nytt uten at jeg måtte sende inn det gamle. Batteriet hadde (som markedsført) så vidt litt bedre batterilevetid enn det gamle hadde som nytt.

Lenke til kommentar

Ser DX har uoriginale 12000mAh-batterier for Asus EEE. Noen som har erfaring med disse? Er litt skeptisk til uoriginale batterier, men originale 6600mAh-batterier starter jo på rundt 1000 kr her til lands. Til sammenligning koster DX sitt 53 dollar (ca 300 kr). Vil totalprisen da komme på 300*1,25 + 110 (tollgebyr) = 485 (roughly)?

Noen tanker rundt dette? Verdt å satse på? Vil et uoriginalt batteri kunne skade maskinen/er det stor sannsynlighet for at dette skjer? At batteriet er stort og klumpete kan jeg alltids leve med dersom maskinen lever til sommerferien på én lading ;)

Stortsett så kommer disse uorginale batteriene fra samme samlebånd/fabrikk som de orginale.

Selv merkeverkstedene selger uorginale batterier med stortsett samme garantitid og ofte bedre garantitid enn de orginale, var de bare noe drit tviler jeg på de ville giddet.

Velger du EMS kan du trekke fra rundt 2uker på leveringstid, og det koster nesten ingenting egentlig.

F.eks det batteriet det er snakk om her så koster EMS sending 121kr, men EMS har avtale med posten så du betaler ikke tollgebyret på 110kr.

Så du ender opp med betale 11kr ekstra for 2ukers raskere levering :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Har kjøpt "uoriginalt" laptopbatteri på eBay og er veldig fornøyd. Har hatt det snart i 2 år, og det fungerer fortsatt 100%. Selv såkalte originale batterier kan ha like mye feil. Bare se på Sony, de har virkelig hatt problemer og tilbakekalt millioner av batteri. Så mitt råd er å finne en seriøs selger (sjekk tilbakemeldinger av andre som har kjøpt samme type batteri og karakter) på eBay og kjør på. DX er generelt sett dyrt i forhold til de billigste på eBay når det gjelder laptopbatteri.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med importering av kniver? Hva er lov og ikke?

Balisong (Butterfly) , stilettkniver og Springkniver er ikke lovlige å importere, ellers er det meste lov.

se her:

Ulovlige Våpen

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131790&epslanguage=NO&parentid=66242#Vold

Lovlig å innføre:

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131790&epslanguage=NO&parentid=66242#Våpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...