Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan få nettbank fra man er 13 år

Såpass, trodde det var noe sånn som 16-18år.

PayPal kan du bruke rett på DX. Men husk at du kan ikke fylle på det, og et nytt kort koster 39kr.

Så jeg skal bare kjøpe et SpendOn kort og registrere det på Paypal(På samme måte som om jeg hadde et Visa kort) også er det bare å bestille?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke skaffe seg nettbank ?

Vet ikke, er det noen aldersgrense på nettbank? Er under 18.

Er SpendOn kort akkurat det samme som Visa bare at det har en bestemt saldo? Og en ting til kan jeg bruke SpendOn på Paypal eller må jeg betale rett på DX?

Tror du må bruke det direkte hos DX.

Man må verifisere Visa kortet hos Paypal å da trekker Paypal ett beløp av kortet (1$ eller noe) i nettbanken vil det da stå dette beløpet + en kode som skal tastes inn hos Paypal for å verifisere at du er riktig bruker av Visa kortet.

Man kan også bruke Visa/Paypal uten å gjøre dette, men man får bare handlet for en liten sum.

Spendon er ikke tilknyttet noen nettbank så man vil heller aldri kunne få tak i denne koden.

Derfor må du nok bruke dette kortet direkte hos DX ja.

Lenke til kommentar

Er SpendOn kort akkurat det samme som Visa bare at det har en bestemt saldo? Og en ting til kan jeg bruke SpendOn på Paypal eller må jeg betale rett på DX?

Man må verifisere Visa kortet hos Paypal å da trekker Paypal ett beløp av kortet (1$ eller noe) i nettbanken vil det da stå dette beløpet + en kode som skal tastes inn hos Paypal for å verifisere at du er riktig bruker av Visa kortet.

Man kan også bruke Visa/Paypal uten å gjøre dette, men man får bare handlet for en liten sum.

Spendon er ikke tilknyttet noen nettbank så man vil heller aldri kunne få tak i denne koden.

Jeg har ikke måttet verifisere kortet mitt hos PayPal i det hele tatt. Fikk riktignok en forespørsel om det en gang, men bare ignorerte det, og har plassert mange ordre siden.

Lenke til kommentar

Du går i banken ;) + en av foresatte også

Vil si at det høres ganske uansvarlig å gi en 13 åring nettbank, ikke rart vi har kredittkort slaver her i landet.

Mine barn kommer aldri til å få noen nettbank så lenge de er under 18.

Du kan ikke søke om kreditt i nettbanken under 18 år. Den er veldig begrenset.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail hos SpendOn etter jeg spurte om jeg kunne bruke SpendOn kort på Paypal og de svarte følgende "Hei,

SpendOn Gavekort er et Visa kort som kan benyttes på 25 millioner brukersteder over hele verden – inkludert nettbutikker. Du kan bruke korter på brukersteder som tar Visa. Om Paypal tar Visa kan du bruke kortet der. Se www.spendon.no for mer info"

Jeg tolker det som et ja og at jeg kan bruke SpendOn overalt dem aksepterer Visa, F.eks Paypal,Elkjøp,Cdon osv.

Lenke til kommentar

Du går i banken ;) + en av foresatte også

Vil si at det høres ganske uansvarlig å gi en 13 åring nettbank, ikke rart vi har kredittkort slaver her i landet.

Mine barn kommer aldri til å få noen nettbank så lenge de er under 18.

Du kan ikke søke om kreditt i nettbanken under 18 år. Den er veldig begrenset.

Klar over det, men om barna begynner å bestille ting på nett i 13 år's alderen kan de fort få blod på tann når de blir eldre, mye vil ha mer vet du :D

Jeg har ikke måttet verifisere kortet mitt hos PayPal i det hele tatt. Fikk riktignok en forespørsel om det en gang, men bare ignorerte det, og har plassert mange ordre siden.

Å du har kjøpt ting til flere 1000,- gjennom Paypal?

Lenke til kommentar

Klar over det, men om barna begynner å bestille ting på nett i 13 år's alderen kan de fort få blod på tann når de blir eldre, mye vil ha mer vet du :D

Hehe, du kan jo bestille på nett med nordea electron. Kortnummer er standar der.

Edit: innlegg nummer 2000 :)

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å spekulere i oppgitt verdi på pakkene sendt fra DX? Ser at verdien på pakkene ligger på 30-50 % under prisen jeg betalte.

Har sett litt på en spillemulator på en annen "China-billig-butikk" som koster $41 (tinydeal.com) og lurer på å gjøre et forsøk på at verdien settes til under $33... Et lurt forsøk eller frarådes det?

Etid: Innlegg nr 20 ;)

Endret av hjipt
Lenke til kommentar

SpendOn-kort kan ikke brukes i de fleste norske nettbutikker da disse krever signering BBS og sånt. Husker jeg kjøpte et SpendOn-kort før jeg fikk ordentlig VISA for å handle noe greier i en norsk nettbutikk som ikke tok oppkrav, funka dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg er av oppfattningen av at så og si alle varene på DX er av lav kvalitet. Har jeg rett i dette?

Det meste av det jeg har kjøpt fra DealExtreme fungerer fortsatt, bortsett fra det jeg selv har tatt fra hverandre for å se hvordan funker :innocent: . Det gjelder bare å lese hva andre har skrevet om produktet :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...