Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den currency converteren var nyttig. Takk.

Jeg la til 2.8%, det stemte veldig bra. Testet på 2 varer, en til $2,65 og en til $27,54 og da ble det kun få øre forskjell.

Paypal legger selvfølgelig dette til i det skjulte, står ikke at du må betale 2,5% ekstra. Mulig de ikke gjør det hvis de ikke må veksle fra NOK til USD. Det er jo normalt at banker og butikker i utlandet også tar vekslingsgebyr.

Lenke til kommentar

Fees - PayPal

** If your transaction involves a currency conversion, it will be completed at a retail foreign exchange rate determined by PayPal, which is adjusted regularly based on market conditions. This exchange rate includes a 2,5% spread above the wholesale exchange rate at which PayPal obtains foreign currency, and the spread is retained by PayPal. The specific exchange rate that applies to your multiple currency transaction will be displayed at the time of the transaction.

Det er dette jeg har tolket de 2,5% utifra, men det er jo veldig uklart formulert.

Lenke til kommentar

Tror det bare stemmer med ca 2,5% hvis man bruker av pengene som står på Paypal kontoen. Ved kredittkort der man ber å bruke currency raten til kortet ditt får jeg hvertfall 0,00 i fee.

Jan. 29, 2009 Payment To Gremlinsolutions Completed Details -£20.50 GBP £0.00 GBP -£20.50 GBP

Jan. 29, 2009 Transfer From Credit Card Completed Details £20.50 GBP £0.00 GBP £20.50 GBP

Begge transaksjonene har £0,00 på seg.

Mens på donasjoner jeg får på software er det:

Jan. 26, 2009 Payment From MicroVB Inc. Completed Details €5.00 EUR -€0.55 EUR €4.45 EUR

Her ser man -€0,55 i fees er trukket og han har betalt Paypal-To-Paypal etter som jeg kan se fra transaksjonen.

Edit:

Sjekket kredittkort regninga og ut fra raten til Paypal og mitt kort så ble det billigst med mitt kort. De fleste transaksjoner er slik. Dvs det lønner seg ikke å sette penger inn på PP kontoen men heller bruke kortet VIA PP tjenesten.

Endret av Largie
Lenke til kommentar

Hmmm, har handlet fra dem på ebay. Men ser jo at det er ofte billigere i nettbutikken...

På ebay dealextrem kjøpte jeg:

LAN-tester (Funker greit, men glidelås på futeral ble ødelagt)

2 forskjellige xb360 headsett (ikke testet)

USB hubb (Drit, dårlig kontakt)

2,5"-3,5" HDD IDE overgang. (ikke testet)

Oppladdbar Batteri xb360 (ikke testet)

Kanskje kjøpe trådløs vibrator med fjernkontroll og overraske madammen:P

Lenke til kommentar

Lakshore, nå er jeg spent på hvordan du skal få putta den inn i Theere-you-know samtidig som madamen din skal bli overraska over at den er der inne. Da må du vel gjøre det når hun sover?

--

Som en test kjøpte jeg med nettopp en dvi m-m kabel. Blir artig å se om den blir sendt før varen som jeg bestilte den 14. Januar!

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Når jeg prøver å spore pakka på posten.no, så får jeg opp:

Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga.

Hvorfor får jeg ikke opp noe?

Og du er sikker på at den har kommet til Norge enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...