Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men utvalget er langt fra like stort. Og utrolig treg side :S

Hastigheten på siden er noe dårlig til tider ja :(

Utvalget er endel mindre men så fører dx også mye drit da, derimot så har buyincoins alle varene på lager.

Så det at dem har den på lager betyr at man slipper "Waiting for supplier"?

Problemet mitt er at det alltid er ork å registrere seg på nye slike side :tease:

Lenke til kommentar

Er ikke noe waiting for supplier nei, de har alt av varer på sitt eget lager.

Mens dx har null lager og venter på at de har x antall ordre av varen før de kjøper inn nok av den til og sende ut.

Så kjøper du en vare det går lite av kan du risikere vente ukesvis.

Lenke til kommentar

Skulle forresten likt å sett lageret til DX hvis de skulle hatt XXXX antall av hver vare på lager til enhver tid :p Nei, man kan ikke få i pose, sekk og ryggsekk. eBay har også stort utvalg, ikke glem det. Mange seriøse kinesere der med en haug bare positive tilbakemeldinger som selger langt billigere enn DX og til tider BuyInCoins.

Edit: Leif

Edit 2: Og de jeg har handlet ifra på eBay har eget lager og sender innen 24 timer som regel.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Husk at 90% av dx sine varer er såpass små at 2-3paller gir rimelig mange.

En hyllerad på 40paller back to back er ca 44meter lang og 3meter bred.

Om gå for et lavt oppsett med la oss si 10paller i høyden, så har du 400 paller pr rad.

50 rader med 2meter mellom (som er generøst mellomrom), så har du brukt 248x44m i rein palleplass for 20 000paller.

Går du høyere opp til f.eks 25 i høyden så har du 50 000 paller.

midtgang på 5m og likt oppsett på motsatt side + 5m klaring på sidene så har du 258x103m palleområde for 100 000 paller (100x150cm lagerpaller, ca 150 000m3 total kapasitet)

ca 26 500kvadrat , ikke så himla stort for og være lager egentlig.

Selv lille norge har jo butikker på den sizen som det er :)

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Forslag til butikker som du har erfaring med og som er billigere enn Dx?

Hva er det du ikke forstår med "Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!" ? :tease:

Kommer ann på hva du skal ha, men Ebay kan være billigere selv når man legger til frakt. Dog kanskje ikke hvis du foretrekker tingene sendt som registrert pakke.

Lenke til kommentar

Jeg merker meg at mange av innleggene i denne tråden omhandler levering.

Dette er ganske kjedelig å lese om, så jeg vil insistere på en ny regel i denne tråden. Denne regelen burde forby alle generelle spørsmål angående leveringstid. Da jeg ikke ser tråden tjent med så mange spørsmål om dette temaet. Første innlegget burde få en obligatorisk notis angående leveringstid.

Moderatorer?

Edit: ser nå at tråden har allerede et slikt notis forespurt ovenfor. Jeg vil da foreslå å legge til en liten notis i trådtittel om at det finnes mer informasjon i første-innlegget.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Skulle være Component :p

Slike kabler fungerer ikke. Dvs. de har bare en misjon på sært utstyr som av plassårsaker kan ha koblet opp analoge innganger på en annen type fysisk port. Er vel noen miniprojektorer etc. som bruker slike løsninger.

Om du faktisk ønsker å koble en komponent signalkilde til en HDMI-inngang på en visningsenhet trenger du noe sånt som disse:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29772

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16556

Nå har jeg fått denne kabelen (kom på fredag) - og den fungerer utmerket til det jeg trengte den til.

Bildekvaliteten er litt så som så, men det er bare et problem frem til jeg kjøper ny TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...