Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mest sannsynlig ikke, men valutaklursene kan jo endre seg drastisk innen den skal fortolles å.

Hvor har du det fra?

Min erfaring er at tollerne ikke ser mellom fingrene med beløp som er rett over 200 kr-grensa.

Uansett skal det jo ikke noen drastisk endring i valutakurs før den vipper under 200 kr.

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig ikke, men valutaklursene kan jo endre seg drastisk innen den skal fortolles å.

Hvor har du det fra?

Min erfaring er at tollerne ikke ser mellom fingrene med beløp som er rett over 200 kr-grensa.

Uansett skal det jo ikke noen drastisk endring i valutakurs før den vipper under 200 kr.

Fordi jeg bestilte en tripod fra DX som kosta 230 kr og jeg var forbredt på og betale moms men det skjedde aldri. Ja den kostet også 230 kr når den møtte tollen.

Så jeg bare antar, jeg sier ikke at han helt sikkert ikke må betale.

Lenke til kommentar

Hvor har du det fra?

Fordi jeg bestilte en tripod fra DX som kosta 230 kr og jeg var forbredt på og betale moms men det skjedde aldri. Ja den kostet også 230 kr når den møtte tollen.

Så den ble sjekket av tollen og det var riktig pris på pakken? Tviler på at tollen hadde latt den gått igjennom om prisen på pakken var over 200kr om de sjekket den. Men de sjekker jo ikke alt av pakker, og DX bruker og skrive lave priser på sine pakker, så tipper det var det som skjedde med deg.

Lenke til kommentar

Hvor har du det fra?

Så den ble sjekket av tollen og det var riktig pris på pakken? Tviler på at tollen hadde latt den gått igjennom om prisen på pakken var over 200kr om de sjekket den. Men de sjekker jo ikke alt av pakker, og DX bruker og skrive lave priser på sine pakker, så tipper det var det som skjedde med deg.

Jeg vet ikke jeg, den var til fortolling og når jeg fikk den sto det riktig verdi på pakka ~230 kr på den tiden. Og jeg bare fikk den utvelvert på posten uten noe mer xD

Lenke til kommentar

jeg har fått filmer som har kostet 230-270(varens verdi) i postkassa eller utlevert på postkontor uten å måtte betale MVA. Har kompiser som også har sluppet unna med høyere verdi, andre ganger så har dem måtte betale mva og behandlings gebyr ved f.eks 210 kr ( varens verdi). Er litt uklart for meg om mva regnes ut med KUN varens verdi, eller varens verdi + frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...