Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt over 700 norske kroner.

- Du betaler ca 500 norske kroner til paypal.

- Du betaler 25 prosent av varens verdi til den norske stat. Det er cirka: 125 norske kroner.

- Du betaler 108 norske kroner til posten. Det kalles fortollingsgebyr og er der fordi posten skal ha penger for å sette på moms :)

Du betaler moms og fortollingsgebyr når du henter pakken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt over 700 norske kroner.

- Du betaler ca 500 norske kroner til paypal.

- Du betaler 25 prosent av varens verdi til den norske stat. Det er cirka: 125 norske kroner.

- Du betaler 108 norske kroner til posten. Det kalles fortollingsgebyr og er der fordi posten skal ha penger for å sette på moms :)

Du betaler moms og fortollingsgebyr når du henter pakken.

Takker, dette kan nok fint stemme :)

Så da overfører jeg kun 625 kr til Paypal og dette blir overført til Dx så når jeg skal hente varen betaler jeg posten cirka 108 kr? :)

Lenke til kommentar

Hmmm... har også problemer med å handle på buyincoins... noen som vet noe? Konkurrentene som setter stopper for siden ettersom de ikke klarer å matche prisene?

Tenkte å kjøpe denne: http://www.buyincoins.com/10-epad-1ghz-cpu-wifi-mid-tablet-pc-google-android-2-1-product-2240.html

Noen som vil gi råd om dette ser ut som et greit produkt eller ei? Er rimelig blank på gode kjøp ang pc, men vil gjerne ha en lett tilgjengelig som jeg kan bruke til surfing/underholdning...

Enda en ting; når jeg får tilsendt varer fra DX står det at verdien av pakken ofte ligger under halvparten av det jeg gav... Fungerer det slik hos buyincoins også?

Endret av hjipt
Lenke til kommentar

Vil anbefale eBay som alternativ til DX og buyincoins :) Bestillte noen greier for noen dager siden, og dagen fikk jeg mail om at det var sendt. Jeg har riktignok ikke mottatt noe enda, men i motsetning til DX, så sender de faktisk tingene tidsnok :)

Det er også ofte billigere ting på ebay. Ikke alle nettbutikkene der har gratis frakt, men selv med frakten inkludert er faktisk noen ting billigere enn DX. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som skjer med ulovlige varer? Bestilte en laser fra Dealextreme tidlig i desember og så nå at den er hos tollen. Fant ut at nye lover i Norge totalforbyr alle laserer fra og med 1 januar 2011. Dvs alle på effekt større enn 1mw. Dvs selv en del røde pekere som bruker til presentasjoner og slikt er nå ulovlig og besitte, og om du eier en krever loven meldeplikt, og at du søker tillatelse(ikke mulig som privatperson).

Tar bare tollvesenet varen og destruerer den, eller blir den sendt i retur?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som skjer med ulovlige varer? Bestilte en laser fra Dealextreme tidlig i desember og så nå at den er hos tollen. Fant ut at nye lover i Norge totalforbyr alle laserer fra og med 1 januar 2011. Dvs alle på effekt større enn 1mw. Dvs selv en del røde pekere som bruker til presentasjoner og slikt er nå ulovlig og besitte, og om du eier en krever loven meldeplikt, og at du søker tillatelse(ikke mulig som privatperson).

Tar bare tollvesenet varen og destruerer den, eller blir den sendt i retur?

Ganske sikker på at den blir beslaglagt, som andre ulovlige ting. Om varen ikke allerede er sendt, så kan du jo spørre DX om de kan skrive en annen kategori (enn Lasers) på pakka, så det er mindre sjangse for at de åpner den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...