Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Fikk idag en pakke fra DX:

 

SKU.19033

Kan anbefales på det sterkeste.

 

Den pakken ble sendt 17. desember.

To pakker jeg bestilte ble sendt 7. desember og de er ikke mottatt enda.

 

Ikke at jeg klager på det, men ble bare så overrasket på at en som ble sendt den 17. desember kom fram så fort :) Var jo tross alt i julestriden samtidig som at det var snøkaos flere steder i Europa :)

 

 

Da må de ha begynt med det nylig sikkert, er bare å se på denne pakken f.eks. Den er merket som gift.

1888-ad39802e-86f7-48e0-98e6-c001287b6e4c.jpg

 

 

Edit: Sjekk ut denne linken, så går du på "Customer Pictures" åsså ser du på de nederste(Nyeste bildene) så er alle merket som gift.

 

Den pakken jeg fikk idag var ikke merket som gave, og da hadde jeg på sku.1888

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker like bra som alle andre HDMI-kabler fra Kina. Å kjøpe de på DX er dog ikke smart hvis du ikke er ute etter å betale mest mulig. www.buyincoins.com har f.eks. billigere HDMI-kabler enn DX. Kjøp det billigste du finner. Det har jeg gjort, 10-15 stykk, og alle fungerer bra. Kvaliteten er heller ikke noe å si på på selve kabelen/pluggene.

 

Er www.buyincoins.com et godt og pålitelig alternativ til DX?

 

Begynner å bli negativt innstilt til DX pga somling med forsendelser. Ikke gidder de å besvare henvendelser heller.

Lenke til kommentar

Funker like bra som alle andre HDMI-kabler fra Kina. Å kjøpe de på DX er dog ikke smart hvis du ikke er ute etter å betale mest mulig. www.buyincoins.com har f.eks. billigere HDMI-kabler enn DX. Kjøp det billigste du finner. Det har jeg gjort, 10-15 stykk, og alle fungerer bra. Kvaliteten er heller ikke noe å si på på selve kabelen/pluggene.

 

Er www.buyincoins.com et godt og pålitelig alternativ til DX?

 

Begynner å bli negativt innstilt til DX pga somling med forsendelser. Ikke gidder de å besvare henvendelser heller.

 

Ja, de er bedre enn DX i mine øyne. Mindre utvalg, mindre kundemasse og dermed raskere ekspedering. Test de ut selv og finn ut. Det koster deg (nesten) ingen ting. Leveringstiden varierer men de pakker og sender fort. Så det er ikke de det står på, det er postgangen.

 

Leveringstiden er ganske lik DX når DX fungerer som det skal.

Ca: et par uker etter bestilling er fin tid.

 

Men de sender jo også med billig luftpost og det tar jo sin tid.

 

Jeg pleier å tenke ca samme leveringstid som DX.

 

Når det funker som det skal ja. Det gjør det ikke i rundt 3-4 måneder vært år.

Lenke til kommentar

Leveringstiden er ganske lik DX når DX fungerer som det skal.

Ca: et par uker etter bestilling er fin tid.

 

Men de sender jo også med billig luftpost og det tar jo sin tid.

 

Jeg pleier å tenke ca samme leveringstid som DX.

 

Når det funker som det skal ja. Det gjør det ikke i rundt 3-4 måneder vært år.

 

Men buyincoins bestillinger i juletider og nyttårstider tar vel også lang tid ? Er jo den dårlig organiserte postgangen som tar tid :thumbup:

Lenke til kommentar

Leveringstiden er ganske lik DX når DX fungerer som det skal.

Ca: et par uker etter bestilling er fin tid.

 

Men de sender jo også med billig luftpost og det tar jo sin tid.

 

Jeg pleier å tenke ca samme leveringstid som DX.

 

Når det funker som det skal ja. Det gjør det ikke i rundt 3-4 måneder vært år.

 

Men buyincoins bestillinger i juletider og nyttårstider tar vel også lang tid ? Er jo den dårlig organiserte postgangen som tar tid :thumbup:

 

Tja, hvis du har litt innsikt er det ikke spesielt dårlig organisert. Problemet er at det ikke er nok transportfly i verden til å takle den enorme pågangen når det er som "værst". Eller, det vil si, hvis du er villig til å betale blir din forsendelse prioritert foran andre når det gjelder å få plass på flyet. Som du sikkert vet er det gratis frakt fra disse sidene hvis du ikke bestiller EMS, og det blir da sendt på "billigste" måte som fører til at du havner i køen bak alle som betaler ekstra for å få pakken raskt. I tillegg har jo Tollen og andre som "behandler" din forsendelse gjennom postgangen stor pågang og noen ekstra innleide folk men det vil aldri bli nok. Det er i flere tilfeller ikke bare å hente inn en person fra gata for å ta unna julerushet og så sparke han etterpå. Det trengs opplæring osv. Jeg gjorde unna julehandelen i oktober/tidlig november og storkoser meg når jeg ser folk stresser over ditt og datt. Jula kommer på samme tidspunkt vært år :) Men ja, du har rett, BuyInCoins flyr ikke hjem pakkene dine med helikopter og lander på taket ditt. De benytter samme postgangen som DX.

Lenke til kommentar

Jaj, over 600 tusen views, imponerende :p

 

Dæven!

 

Det er nesten en fjrdedel mer enn Ukens tilbud samletråd som ble oppretta i slutten av 2003 og er sticky!

Langt over tre ganger så mange visninger i året!

:ohmy:

 

har følelsen av at denne tråden står for en viss prosent av DX' leveranser til Norge. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte det ikke er vits med å starte ny tråd for å spørre og at jeg kunne spørre dere her :)

 

Jeg tenkte på å kjøpe denne:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50577

 

Men problemet er at den er over 200,- kr grensen. Så hvor mye må jeg da betale?

Må jeg betale toll/moms andre utgifter?

Og disse blir dem betalt i ett fra paypal når jeg skal betale?

At all prisen blir lagt sammen eller er det slik at jeg betaler toll/moms når jeg skal hente den fra postkontoret? :)

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Leveringstiden er ganske lik DX når DX fungerer som det skal.

Ca: et par uker etter bestilling er fin tid.

 

Men de sender jo også med billig luftpost og det tar jo sin tid.

 

Jeg pleier å tenke ca samme leveringstid som DX.

 

Når det funker som det skal ja. Det gjør det ikke i rundt 3-4 måneder vært år.

 

Men buyincoins bestillinger i juletider og nyttårstider tar vel også lang tid ? Er jo den dårlig organiserte postgangen som tar tid :thumbup:

 

 

Med DX er det ikke forsendelsestiden som er mitt problem!

 

Jeg ble lettet i dag, da jeg trodde de endelig hadde shippet orderen (som alle var "lagervarer", 16 dager etter bestilling, -men så viser det seg ved nærmere ettersyn, at de kun har sendt 5 av 8 varer. (Selvfølgelig ble tingene som jeg så mest frem til å motta, ikke sendt.)

 

De har heller ikke tatt seg bryet med å svare på purringen som jeg sendte for 1/2 uke siden...

 

 

Nei, jeg vil si at DX er overoppskytt og fortjener ikke videre anbefaling!

 

Kan vi ikke starte en ny tråd med anbefalinger og diskusjoner om alternativer til DX?

Lenke til kommentar

Tenkte det ikke er vits med å starte ny tråd for å spørre og at jeg kunne spørre dere her :)

 

Jeg tenkte på å kjøpe denne:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50577

 

Men problemet er at den er over 200,- kr grensen. Så hvor mye må jeg da betale?

Må jeg betale toll/moms andre utgifter?

Og disse blir dem betalt i ett fra paypal når jeg skal betale?

At all prisen blir lagt sammen eller er det slik at jeg betaler toll/moms når jeg skal hente den fra postkontoret? :)

 

Takker for svar.

80*1.25$ = 600kr

+ 100kr i fortollingsgebyr.

= 700kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...