Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk klager på shippingen min pakke brukte 5 dager fra HK til Oslo, den ankom Oslo den 23.desember.

 

Jeg skjønner ikke at du ikke skjønner at det varierer hvor lang tid det tar for hver enkelt forsendelse og at akkurat din forsendelse ikke bruker like lang/kort tid som alle andres. Men det vil nok gå opp et lys for deg også en dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk klager på shippingen min pakke brukte 5 dager fra HK til Oslo, den ankom Oslo den 23.desember.

Er første gangen jeg har bestilt i fra DX så er sikkert bare heldig:)

Jeg skjønner ikke at du ikke skjønner at det varierer hvor lang tid det tar for hver enkelt forsendelse og at akkurat din forsendelse ikke bruker like lang/kort tid som alle andres. Men det vil nok gå opp et lys for deg også en dag.

Lenke til kommentar

Jeg bestile en laser (30mw purple) 26 november og regnet med at den skulle komme før nyttår (som de fleste kanskje vet, så er lasere ulovlige å importere... ble det etter nyttår). Pakken har ikke kommet, men jeg har jo et sporingsnummer som sier "Departure from outward office of exchange". Dette har det stått siden 14/12. Pakken har ikke kommet til norge enda...

 

Hva skjer hvis den blir konfiskert i tollen? Får jeg bot og fengselstraff :ermm: ?

Lenke til kommentar

Fjernsyn: Så kravstor du er. Frakten kostet faktisk null kroner og da bør man forvente å få det med sisteprioritert post = lang tid. Det er ikke verre enn å planlegge i god nok tid i forveien. (Litt selvskryt: Jeg bestilte noen ekstrajulegaver (trådløs mus) i begynnelsen av november og fikk det i tide). Dvs. begynn å planlegg handlelista for påske allerede nå.

 

Vil du ha rask levering stikker du i nærmeste elektronikkbutikk og kjøper varen til 10 ganger prisen og svir sikkert av noen liter bensin på veien dit og derfra.

 

Postsparebanken: Jeg vil tippe ganske sikkert beslagleggelse og mye mindre sikkert en bot.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg har en bestilling jeg bestilte 18.12 og den kom til Oslo 30/12, kanskje jeg er heldig for tiden. Og jeg hadde en som jeg bestilte 21.11 og den fikk jeg i midten av desember. Så du har nok bare litt uflaks postsparebanken. Nå må du også huske at DX visstnok har et lite lager selv, men får det meste fra andre før de sender videre, sikkert det som har tatt lengst tid.

 

De vil aldri sette politiet på døren din for en liten laser, hadde det vært narkotika så kanskje, men de konfiskerer nok bare laseren din og kanskje en liten bot.

Endret av xaco
Lenke til kommentar

Så jeg skal si "Jeg har aldri bestilt noe derfra! Jeg har ingen kjennskap til pakken. :whistle: "

 

Ja. Men du slipper nok å forklare deg i det hele tatt. Får nok bare et brev fra tollen hvor de forteller deg at de har inndratt laseren.

 

 

Not to worry! :)

Men om de inndrar laseren, så vil uansett PSB sitte igjen med tapet. Jeg tror ikke han kan få pengene tilbake fra dealextreme eller paypal. Da må ihvertfall varen bli sendt i retur.

Jeg tipper at varen kommer igjennom tollen. Tollen tar vel uansett bare stikkprøver.

Si ifra om den kommer frem eller ikke da. Si ihvertfall ifra til oss om politiet skulle bure deg inne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...