Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg var i Tyrkia for noen år siden, der hadde de klær i str. XXXXXXXXXL som tilsvarte ca L i Norge :p

Hehe ja jeg måtte le av de butikkskiltene med disse størrelsene på når vi var i Tyrkia i sommer og jeg var ganske mye i tvil om klær der nede var ekte eller ikke, selv om jeg var innom sjapper som virket seriøse :)

Lenke til kommentar

Pakken min ble sendt fra HK igår :) Kan jeg regne med da å få den før jula eller kanskje dagen etter?

Edit:Tok 2 dager fra DX til HK til at dem sendte den fra HK :)

Med tanke på at posten ikke en gang tror at en pakke du sender i dag kommer frem internt i norge før jul så kan du jo gjette.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg endelig ekstrajulegaven jeg bestilte 16. november. Trådløs mus til mor og vinklet HDMI-plugg-forlenger til meg selv. :) Håper bare jeg får den andre pakken med to trådløse mus som jeg bestilte samme dagen, helst før julaften.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg fikk en pakke jeg bestilte 21. November i går, forventet egentlig at den skulle komme en gang etter jul. Var forsåvidt et 2 par med øretelefoner. De var ikke gode, men greie var de i alle fall.

Bestilte noen dager etter deg, ser ikke ut som jeg er så heldig som deg at jeg får pakken min før jul.

Lenke til kommentar

Pakken min ble sendt fra HK igår :) Kan jeg regne med da å få den før jula eller kanskje dagen etter?

Edit:Tok 2 dager fra DX til HK til at dem sendte den fra HK :)

Heldige jøvel, min siste tok flere uker fra den var "sendt" fra DX til den ble sendt fra HK.

Det *kan* hende. Posten oppgir fortsatt 1-3 dager på brevpost, og det er jo nettopp det DX-forsendelsen er. Men jeg tviler, den skal innim tillen først, i tilleg til at de fleste post-hubene i Europa (HK-post går vel via Frankfurt?) er jævlig travle for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...