Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Noes 5% avslag couponen gikk ut :( noen som har sett aktive for 5-10% avslag?

De eneste jeg ser atm som funker er bare jallapiss med ordre over 30$

PPAUXMAS - gratis sdhc minnekortleser

USPROMOTION - gratis sd minnekortlever

PAYPALASIA - gratis led dice

julekodene for 10$ avslag på 50$ samt 2$ av alle ordre med 5+ items etc kommer vel ikke på en uke enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg fniste litt av reklamen fra paypal som nettopp dumpet ned i min elektroniske postkasse, der det øverst står følgende om dx:

"På DealExtreme.com finner du en mengde tekniske dippedutter til svært hyggelige priser. Nye produkter velges ut med omhu, og brukernes forventninger står i fokus."

Lenke til kommentar

Ja jeg har fått denne mailen jeg også, men det er nok Scam for tilsynelatende ser det jo ut som den blir sendt fra paypal2(alfakrøll)info.paypal.com mens den egentlig kommer fra replay3(alfakrøll)info.paypal.com

Tror ikke dette er Paypal.

hadde det vært svindel ville vel svindleren brukt et annet domene enn paypal sitt eget for reply to mail adresse?

Lenke til kommentar

Bestilte meg nettopp ny ledning til iPhone'en min. Kommer vel ikke før etter nyttår vil jeg tro, men jeg blir like imponert hver gang jeg handler noe slikt. Betalte 15 kr for HDMI, samme i Norge koster nærmere hundrelappen. Betalte nå rundt 11 kroner for iPhone ledning, samme i Norge (originalvare vel og merke) koster sikkert 5 ganger så mye. Ser ofte ut til at man dele norske priser på små ting på 5 for å finne DX pris. Noen i Norge sitter igjen med ekstrem fortjeneste!

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar

Bestilte meg nettopp ny ledning til iPhone'en min. Kommer vel ikke før etter nyttår vil jeg tro, men jeg blir like imponert hver gang jeg handler noe slikt. Betalte 15 kr for HDMI, samme i Norge koster nærmere hundrelappen. Betalte nå rundt 11 kroner for iPhone ledning, samme i Norge (originalvare vel og merke) koster sikkert 5 ganger så mye. Ser ofte ut til at man dele norske priser på små ting på 5 for å finne DX pris. Noen i Norge sitter igjen med ekstrem fortjeneste!

55 kroner for original iPhone ledning? Drøm videre. 150-200 tipper jeg uten å gidde å sjekke det opp. Har et lite lager av kabler/plugger/kontakter jeg har bestilt fra Kina så handler aldri slikt i Norge lengre.

Lenke til kommentar

Ja jeg har fått denne mailen jeg også, men det er nok Scam for tilsynelatende ser det jo ut som den blir sendt fra paypal2(alfakrøll)info.paypal.com mens den egentlig kommer fra replay3(alfakrøll)info.paypal.com

hadde det vært svindel ville vel svindleren brukt et annet domene enn paypal sitt eget for reply to mail adresse?

Dette er jo lett å fake, etter en del søk på nettet ser det ut som det er svindel og etter å ha lest litt hos Paypal så er jeg ganske sikker på at det er svindel, da Paypal aldri sender ut tilbud fra slike sider.

Lenke til kommentar

55 kroner for original iPhone ledning? Drøm videre. 150-200 tipper jeg uten å gidde å sjekke det opp. Har et lite lager av kabler/plugger/kontakter jeg har bestilt fra Kina så handler aldri slikt i Norge lengre.

Ikke så langt unna sannheten, koster 135kr + frakt fra Apple Store, dyrt!

Lenke til kommentar

Dette er jo lett å fake, etter en del søk på nettet ser det ut som det er svindel og etter å ha lest litt hos Paypal så er jeg ganske sikker på at det er svindel, da Paypal aldri sender ut tilbud fra slike sider.

Uhm.. Som det står nederst i mailen: "Denne eposten ble sendt til ..., fordi dine epostinnstillinger sier du har godkjent å motta PayPals regelmessige nyhetsbrev og produktoppdateringer." Så hvis paypal sender ut reklame er det plutselig scam? :D

Lenke til kommentar

Det er Scam!!

Alle linkene i mailen henviser til denne linken:

OBS! OBS! ikke trykk på linken

https://email0.paypal.com/servlet/cc6?iitLmTQSBYUQSWVHjNpKQoHmnxoHmngLllQghVaVSCV20G62fGv28w9GVRRRATCYTDVa61ab9VDSYBWWYDa4SDCDWWUVGf6be862GEw05VyyvV86fy6bEvb9VBBBAVwzgzgG0b9VUBSRYVXLX

Dere tvilere kan jo lese litt her:

http://forums.whirlpool.net.au/archive/1247352

Spesielt der hvor det står om DNS.

Jeg har nå uansett sendt mailen videre til Paypal så får vi se, kommer med tilbakemelding.

btw, jeg har ikke huket av for å få mail fra Paypal.

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er Scam!!

Alle linkene i mailen henviser til denne linken:

https://email0.paypal.com/servlet/cc6?iitLmTQSBYUQSWVHjNpKQoHmnxoHmngLllQghVaVSCV20G62fGv28w9GVRRRATCYTDVa61ab9VDSYBWWYDa4SDCDWWUVGf6be862GEw05VyyvV86fy6bEvb9VBBBAVwzgzgG0b9VUBSRYVXLX

Dere tvilere kan jo lese litt her:

http://forums.whirlpool.net.au/archive/1247352

Spesielt der hvor det står om DNS.

Jeg har nå uansett sendt mailen videre til Paypal så får vi se, kommer med tilbakemelding.

btw, jeg har ikke huket av for å få mail fra Paypal.

Hvordan blir du scamma av å trykke på den linken?

Jeg kommer til DX.com når jeg trykker på DX jeg med en mellomlanding hos paypal.com

EDIT: Innlegg 4.500 :fun:

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Linken du viser til går til paypal.com-domenet, så det er en veldig dårlig scam i tilfelle...

red: tydeligvis ikke, men DNS-poisoining skal noe til, sikkert en grunn til at Rudde93 kommer til riktige sider, et er vel under kontroll (elle på vei).

edit igjen: Min mail er garantert enten sendt av Paypal, eller så har vedkommende som har sendt mailen kundedatabasen deres, for det er informasjon der jeg ikke har gitt ut ellers.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...