Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Det er feil. Jeg har nå hatt den i to uker, og jeg merker 10% spart bensin på bykjøring og 25% på langkjøring.

Jeg var også veldig skeptisk med en gang.

 

Edit: Holdt også på å glemme: Bilen kjennes sprekere ut. Spesielt på lave turtall.

 

Hahaeheha, hadde ledd godt om jeg satte meg inn i din bil og du serverte meg de tallene :green:

 

EDIT: Antar selvfølgelig at du kødder og det kun er ment for å spre enda mer eder og galle :p

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er feil. Jeg har nå hatt den i to uker, og jeg merker 10% spart bensin på bykjøring og 25% på langkjøring.

Jeg var også veldig skeptisk med en gang.

 

Edit: Holdt også på å glemme: Bilen kjennes sprekere ut. Spesielt på lave turtall.

 

Hahaeheha, hadde ledd godt om jeg satte meg inn i din bil og du serverte meg de tallene :green:

 

EDIT: Antar selvfølgelig at du kødder og det kun er ment for å spre enda mer eder og galle :p

 

Jeg koblet et par sigarettennere til bilbatteriet, og puttet ekstra neo sockets der. Nå kjører jeg Trondheim Oslo på literen. Jeg har også fått 800 hester på volvoen og bedre veifeste. To tomler opp.

Lenke til kommentar

Ville startet med å selge ting á la den her: http://www.dealextre...ls.dx/sku.52013

 

Ville jeg aldri gjort. Svindel kalles det.

 

Det er feil. Jeg har nå hatt den i to uker, og jeg merker 10% spart bensin på bykjøring og 25% på langkjøring.

Jeg var også veldig skeptisk med en gang.

 

Edit: Holdt også på å glemme: Bilen kjennes sprekere ut. Spesielt på lave turtall.

Du ikke skrive slikt. Det finnes folk som kan ta deg seriøst.

Endret av Moskus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ville startet med å selge ting á la den her: http://www.dealextre...ls.dx/sku.52013

 

Ville jeg aldri gjort. Svindel kalles det.

 

Det er feil. Jeg har nå hatt den i to uker, og jeg merker 10% spart bensin på bykjøring og 25% på langkjøring.

Jeg var også veldig skeptisk med en gang.

 

Edit: Holdt også på å glemme: Bilen kjennes sprekere ut. Spesielt på lave turtall.

Du ikke skrive slikt. Det finnes folk som kan ta deg seriøst.

 

Jeg bruker ikke bensin etter at jeg plugget den der i. Er nok at jeg fyller vann på tanken.

Lenke til kommentar

Ville startet med å selge ting á la den her: http://www.dealextre...ls.dx/sku.52013

 

Ville jeg aldri gjort. Svindel kalles det.

 

Det er feil. Jeg har nå hatt den i to uker, og jeg merker 10% spart bensin på bykjøring og 25% på langkjøring.

Jeg var også veldig skeptisk med en gang.

 

Edit: Holdt også på å glemme: Bilen kjennes sprekere ut. Spesielt på lave turtall.

Du ikke skrive slikt. Det finnes folk som kan ta deg seriøst.

 

Du har nok rett.

Beklager.

Lenke til kommentar

Har noen erfaringer med denne? Greide ikke å motstå bestilling..

Ultrafire WF-500 Xenon Flashlight

Jepp, har den, og bruker den MYE! Den er knallbra, men den bruker også mye strøm. Du kan like gjerne kjøpe inn flere batterier med det samme. Husk at den bruker de "spesielle" 18650 Li-ion batteriene som ikke er like lett å få tak i i Norge.

Jeg har den også. Anbefaler den absolutt ikke. Selve av og på knappen bak på lykta er det noe galt med. Jeg sitter med 4 stk pærer til lykta 3 par med batterier og to batteriladere og 1 stk ubrukelig lommelykt.

Lenke til kommentar

Ikke direkte crap, men det er ikke langt unna. Dealextreme er elektronikkverdens svar på Nille. Billig dilldall for gutter.

 

Det heter seg at man får hva man betaler for, men når man betaler én dollar for en minnekortleser så får man omtrent det samme man ville fått for en hundrelapp her i Norge. Med andre ord ~15 ganger så mye for pengene (15 minnekortlesere av tilsvarende standard for den hundrelappen). I tillegg sparer man porto, bussbillett, bensin etc ved å få gratis frakt hjem i postkasssa. Er du nabo med Clas Olhson spiller det kanskje ikke stor rolle med gratis frakt, men bor du i ytre fiskevær eller indre skogholt så kan man spare seg en god del porto, bensin etc på å handle fra stua og hente varen i postkassa en måned eller to senere. Det krever jo litt planlegging selvsagt... F.eks kjøpe lommelykt når det er midnattsol så man har den før mørketida kommer og kjøpe bassengtermometer i januar.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...