Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler på det sterkeste å velge EMS express som shippingmetode!

 

De usle $10-15 en betaler ekstra er bare barnematen å betale i forhold til postens fortollingsgebyr på 110,-.

 

MVA må man betale uansett og i tillegg kommer forsendelsen fortere hjem til deg =) (enkelte steder leverer posten EMS-post på døra)

Å si "De usle $10-15 en betaler ekstra er bare barnematen å betale i forhold til postens fortollingsgebyr på 110,-." blir direkte feil.

Hvis man f.eks. bestiller et Xenon kit til 45$ så koster det 14,74$ for EMS. 14,74*6,13=90,35NOK. Jeg syns ikke 90 er barnemat i forhold til 110.

 

Etter det som skriver her i tråden og andre steder, ser det ikke ut til at EMS kommer noe fortere.

Lenke til kommentar

Anbefaler på det sterkeste å velge EMS express som shippingmetode!

 

De usle $10-15 en betaler ekstra er bare barnematen å betale i forhold til postens fortollingsgebyr på 110,-.

 

MVA må man betale uansett og i tillegg kommer forsendelsen fortere hjem til deg =) (enkelte steder leverer posten EMS-post på døra)

Å si "De usle $10-15 en betaler ekstra er bare barnematen å betale i forhold til postens fortollingsgebyr på 110,-." blir direkte feil.

Hvis man f.eks. bestiller et Xenon kit til 45$ så koster det 14,74$ for EMS. 14,74*6,13=90,35NOK. Jeg syns ikke 90 er barnemat i forhold til 110.

 

Etter det som skriver her i tråden og andre steder, ser det ikke ut til at EMS kommer noe fortere.

 

Nei, det rette ordet er vel krokodillemat? Barnemat er jo så latterlig billig nå etter at priskrigen startet ;) ;)

Lenke til kommentar

EMS går heller ikke via samme avtalen med honk kong postal, EMS er prioriterte pakker som går raskt :)

 

Forige EMS jeg fikk var fra singapore med skruer til en nas som tok 5arbeidsdager fra bestilt til hos meg i norge.

Så de siste 20kr kutter du ned leveringstiden drastisk med i forhold til gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
De usle $10-15 en betaler ekstra er bare barnematen å betale i forhold til postens fortollingsgebyr på 110,-.

Hvis man f.eks. bestiller et Xenon kit til 45$ så koster det 14,74$ for EMS. 14,74*6,13=90,35NOK. Jeg syns ikke 90 er barnemat i forhold til 110.

 

Husk at det er MVA på frakt også. Total pris for frakten blir da 90,35 * 1,25 = 112,94. Altså mer enn fortollingsgebyret.

 

Man kan alltids diskutere om ekspressfrakt er verdt 113,- eller ikke, men å si at 113,- er barnemat i forhold til 110,- det blir i hvert fall noe merkelig.

Lenke til kommentar

Kan også legge til at jeg hadde en annen EMS-pakke som de forsøkte å levere på døra hos meg. De var faktisk hjemme hos meg, la igjen en kopi av pakka (typisk hentelapp). Fant den og når jeg kom hjem hadde det "opprinnelige" postbudet vært innom. :p

 

Edit: Bah, glemte at jeg allerede hadde nevnt det.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

EMS går veldig mye fortere enn vanlige pakker når posten går treigt, men det går ikke fortere før varen blir sendt. Han eneste i tråden jeg har fått med meg at klaget på tiden med EMS, klaget jo på at det tok lang tid før den ble sendt.

 

HKP brukte nylig 10 dager fra en pakke var sendt til den ble "klargjort for avgang", og der ligger den enda, etter ytterligere fire dager. Så i disse tider er nok EMS en god investering. eg tror til og med du får det til jul, om Dealextreme sender det kjapt nok.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg bestilte en http://www.focalprice.com/detail_CUE44L.html (Genuine Kingston G3 USB2.0 16GB Data Traveler Flash Driver (Blue) for noen uker siden.

 

Så fikk jeg denne istenden:

 

http://www.focalprice.com/CUE45L/Genuine_ADATA_C802_2GB_USB20_Flash_Drive_Blue.html

Genuine ADATA C802 2GB USB2.0 Flash Drive (Blue)

 

Er det mulig for disse "kinesiene" å ta så feil?

Utrolig at det er mulig, vet ikke om jeg gidder å sende brikken i retur men usteriøs er det.

 

Heldigvis så var "Transcend SDHC 16 GB" riktig som fungerte. Som jeg besilte i en annen bestilling.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...