Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sjekket hva som lønner seg av å bruke PayPal sine valutakurser eller bankens valutakurser?

Man kan jo velge, altså om PayPal skal trekke et nøyaktig beløp i NOK fra banken eller om de skal trekke penger fra banken i den valutaen du bruker på DX (USD).

Edit: Glemte å si at det gjelder ved bruk av VISA-kort.

Jeg testet det idag, riktig nok hos eBay, men det går vel for det samme.

Sjekket hvis jeg hadde brukt paypal sin kurs så kostet varen 88.24,-

Hvis jeg brukte skandiabanken sin så kostet varen 87,- og noen øre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har sjekket hva som lønner seg av å bruke PayPal sine valutakurser eller bankens valutakurser?

Man kan jo velge, altså om PayPal skal trekke et nøyaktig beløp i NOK fra banken eller om de skal trekke penger fra banken i den valutaen du bruker på DX (USD).

Edit: Glemte å si at det gjelder ved bruk av VISA-kort.

Jeg testet det idag, riktig nok hos eBay, men det går vel for det samme.

Sjekket hvis jeg hadde brukt paypal sin kurs så kostet varen 88.24,-

Hvis jeg brukte skandiabanken sin så kostet varen 87,- og noen øre.

Takk for svar! Ikke veldig stor forskjell (1,42 %), men litt kan man spare på å la VISA Norge/Skandiabanken stå for valutakonverteringen fremfor PayPal.

Blir jo fort noen 20-kroninger av det gjennom et års kjøp på DX og Ebay :)

Endret av Ruben1987
Lenke til kommentar

19-year-old Nathan Ramon Wells last year saw a California police helicopter and decided to aim a laser pointer at it, causing the pilot to suddenly change course during a burglary investigation. Now he's going to federal prison for 15 months.

Laserpeker mot politihelikopter i utrykning? For en helvetes idiot.

Drittungene som gjør det samme med rutefly er ikke noe bedre.

Lenke til kommentar

Hm , er på jakt etter den tingen som det er metallkuler( magnetkuler ) 5-6 om ikke mer som henger i tråder så tar man og vipper på den ytterste så går de 2 ytterste på hver sin side frem og tilbake en stund. Husker ikke hva den tingen heter noen som forstår hva jeg mener ? :p

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Hm , er på jakt etter den tingen som det er metallkuler( magnetkuler ) 5-6 om ikke mer som henger i tråder så tar man og vipper på den ytterste så går de 2 ytterste på hver sin side frem og tilbake en stund. Husker ikke hva den tingen heter noen som forstår hva jeg mener ? :p

Er det denne du mener?

Lenke til kommentar

Er det denne du mener?

Nei ikke den , har tatt meg friheten å tegnet litt. Men ikke ta den for punktlig er bare etter hukommelsen. ingen god tegning men tror dere forstår litt mer hva jeg mener

post-94305-0-70617300-1290372215_thumb.jpg

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Noen som kan linke meg til små fester med dobbeltsidig tape for å feste (lampett)kabler i f.eks. tak/oppunder bord?

Noe lignende som dette:

http://www.elra.no/addshop/useruploadimages/kabelfeste-114-21_thumb.jpg

For en billig penge altså. Gjerne eBay, BuyInCoins, FocalPrice osv. Er ikke så viktig om tapen er bra eller er der i det hele tatt. Har nok av det men trenger selve festet.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

ah se der ja, akuratt den jeg mente :) Men den står på sold out enda som den har gjort i mange mnd, men nå vet jeg hvertfall hva den heter så da kan jeg bestille fra en annen plass. Takk for hjelpen

De er da vel ikke 'out of stock'?

jo dem er "sold out" og det har den stått på i mnd vis, husker jeg var inne og skjekket for mange mnd siden men så glemte jeg hva newtons cradle het derfor spørte jeg her. Men siden den ennå står på sold out så ser det ikke ut som dem tar inn mer , derfor har jeg bestillt fra meritline for ca 70kr. fri frakt derfra også :)

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

DX har tre slike Newtonhusker, samtlige er utsolgt. Bruker du det avanserte søket, dukker ikke "Sold out"-merkelappen opp over bildene av en eller annen merkelig grunn.

Jeg ser du har kjøpt deg en allerede, men eBay funker greit hvis du vil ha noe DX ikke fører lengre.

Lenke til kommentar

Tror dere det er håp om å få noe man bestiller nå før jul? Er en stund siden sist jeg handlet fra DX og husker ikke helt hvor lang tid de brukte.

Nja, kanskje, men det er i alle fall langt ifra sikkert at du får det før julaften. Men er du heldig så får du det.

Lenke til kommentar

Tror dere det er håp om å få noe man bestiller nå før jul? Er en stund siden sist jeg handlet fra DX og husker ikke helt hvor lang tid de brukte.

Da tror jeg ville betalt får å få EMS Express porto.. Ellers bør du du bestille nå å krysse fingrene, og håpe på det beste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...