Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Forbudet er mot ha laserpekeren i det offentlige rom, selve pekeren er ikke i det offentlige rom sitter du i stuen din.

Står ingenting om forbud mot laserstråler i offentlig rom.

 

Mm, det er også HELT lovlig å skyte på folk som går forbi huset ditt med en AK-47 som ellers er forbudt å ha i det offentlige rom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er vi oppe i 400 sider i denne tråden og minst 30 av dem er om all mulig drittprat rundt laser som forøvrig har en egen tråd på dette forumet. Kom igjen folkens, vi klarer vel noen flere? Eller skal vi begynne å diskutere litt rundt hva som er lov å bruke sexleketøyene de har til og ikke? Jeg begynner:

 

Er det lov å kaste denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43518 på en syklist fra inni sitt eget hus, ut gjennom vinduet og i overkroppen på syklisten slik at han/hun faller og knekker lilletåa? Jeg vil gjerne ha referanser til lovverk rundt dette og gjerne også link til folk som har blitt dømt for dette. På forhud takk!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Anyway... fant noe nyttig: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35161

 

Mener jeg så de der til rundt 100 spenn her i byen. Var i alle fall alt for mye til at jeg gadd å kjøpe men det der var jo en grei pris. Ser noen klager over dårlig dobbeltsidig tape men det fikser man som regel lett.

 

Har dem. De sitter dårligere fast enn smør på PTFE. Avoid.

 

Hehe, okey. Får se om jeg finner noe lignende andre plasser.

Lenke til kommentar

Forbudet er mot ha laserpekeren i det offentlige rom, selve pekeren er ikke i det offentlige rom sitter du i stuen din.

Står ingenting om forbud mot laserstråler i offentlig rom.

Kjempelogisk. hmm2.gif

 

Foreslår at du prøver den "logikken" i en rettssak.

 

Den naturlige tolkningen er nok at du kan bære en laserpenn i det offentlige rom, men ikke bruke den.

Lenke til kommentar

Kan denne hunden evt. ha blitt skadet av laser? (jeg har null peil, så bare spør ekspertisen her inne)

 

http://www.ba.no/nyheter/article5129868.ece

 

På bildene er pelsen barbert bort så derfor ser slik ut. Det merkelige er at man ikke fant hagl på bakken, og ei heller noen hagl innvnedig på røngten bilder, så hvordan har den fått alle disse sårene?

 

Det skal en heftig laser til for å kunne gjøre dette.. så det er SVÆRT TVILSOMT at dette er en laser som har gjort dette.. hunden måtte ha stått stille også mens dette hadde blitt gjort..

På jobben har vi en laser på 50 Watt som brenner i "stein" dvs silisium.. og det er en stor maskin hvor laser`n er vannavkjølt.. dette er ikke noe bærbare greier..

 

Selv lurer jeg på hva slike Lasere brukes til? DVD brenner eller blueray brennere?

 

Kan sikkert også brukes til å måle planke, eller dele ting.

 

Hva skal til for en styrke, for å kunne dele en stål plate med laser?

Hvor lenge sover en ku? he he.. hvor stor styrke som trengs til å kutte mellom en stål plate avhenger vell av tykkelsen på plata.. men laserens styrke er nok ganske heftig og kostbar :)

Lenke til kommentar

Eier staten all luft å nå? Faen så jævla kommunistiske norge er! Jeg vil peke mot stjerner og det ekke en dritt staten SKAL gjøre med det! So shut the fuck up and watch my laser!

Takk! Nå fikk jeg startet dagen med en god latter! lol2.gif

 

Bookmarker posten til neste gang jeg trenger å finne definisjonen på "fornuftige samfunnsborgere". Og "kommunisme". inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

jeg får ikke logget inn hos dealextreme. Når jeg har lagt inn brukernavn og passord så skjer det ingenting.

Det står nederst : overfører data fra translate.googleapis.com

Men det skjer ingenting som sagt. Noen som vet hva som er gale ?

Jeg måtte tømme cache'n og slette cookies i Chrome for å få logget inn.

Lenke til kommentar

jeg får ikke logget inn hos dealextreme. Når jeg har lagt inn brukernavn og passord så skjer det ingenting.

Det står nederst : overfører data fra translate.googleapis.com

Men det skjer ingenting som sagt. Noen som vet hva som er gale ?

Jeg måtte tømme cache'n og slette cookies i Chrome for å få logget inn.

 

Typisk Chrome. Krasjer bare det blir litt for mye LAZOR-diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...