Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DEn vil nok bare fungere fra de pcene som støtter vga ut fra hdmi kontakten, og ikke inn i en hdmi-tv. Evt at noen hdmi projektorer kan støtte det, men antageligvis ikke noen tv. Og nei, vga kan ikke sende ut lyd.

 

Å faen, laptoper støtter vel ikke VGA - HDMI - eller ? Burde vel satse på VGA - VGA da karnsje ..

Lenke til kommentar

Du må tenke på 200 grensen selv om du legger til det, ja.

Det står at pakken er en "gift", så gjelder ikke 1000,- grensa da? Ikke at jeg har bestilt over 200,- selv...

Pakken blir ikke merket som gift.

Eneste som skjer er at de fjerner DX logoene så mottaker ikke ser hvor det er kjøpt.

Med gift mener de at du kan sende det som gave direkte til noen, men mest brukt for dropship salt så de ikke ser hvor du kjøpte varen.

Lenke til kommentar

Får noen en feilmelding å logge på dealextreme?

 

Selv så opplever jeg stadig problemer å logge på, siden bare reloader, ofte.

 

Ingen feilmelding en gang.

 

cruzader: selv har jeg handlet for 220 kr med gave.

 

Svaret jeg fikk fra posten var: Du har mottatt en ufortollet sending, for å kunne få varen utlevert trenger vi personnummer + beskrivelse av vare og verdi vi kommer til å sjekke om dette stemmer før posten kan sende denne varen videre. Ved uriktig beskrivelse risikerer man anmeldelse eller at varen ikke blir utlevert.

 

I det tilfelle gadd jeg ikke å hente pakken en gang, dealextreme tapte på det.

 

Dealextreme tilbyr heller ikke å dele opp en pakke i flere deler, men dealextreme kan skrive uriktige priser på pakken hvis man spør. Høres ikke der useriøst ut?

 

Kjøpte en kina sjakk brett fra dealextreme, virker ut som det er plast og metall som er limt sammen med superlim hver forsiktig å handle slik søppel fra kina, kvaliten var dårlig sammenlignet med prisen til 50 kr.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nå er det ikke bare 25% mva.. man må betale.

 

Det er 125 kr i tollgebyr, + 25% mva pluss gebyr ca 100 kr for tollerne skal behandle saken.

 

Hvordan bestiller man pakker fra kina med norsk moms? Er ikke enkelt. Så er det billigere å handle i Norge, bør man heller handle her i landet.

 

 

Merker også noen dette i kina?:

 

Maskinvare: Styr unna SSD disker:

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.ssd

 

styr unna sjakk spill:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45820

 

Styr unna HDMI/VGA:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31738

 

Alt jeg har nevnt her er etter min mening søppel, som man godt kan styre unna.

 

Har noen flere eksempel?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Kjøp ting i fysisk butikk du, det høres ut som om det er enklest for deg...

red: Dealextreme taper ingenting på at du ikke henter en pakke, det er det du som gjør. Tviler sterkt på at de refunderer pengene fordi du ikke gadd å hente ut pakken du hadde bestilt, gitt...

Endret av NgZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar

NgZ: Jo jeg fikk pengene tilbake, men ja fikk jo dette svaret:

 

Please dont do this next time, or we can not help you.

 

Du forstår vel i kina finnes det jo mange andre steder f.eks focalprice.

 

Uansett fikk jo dealextreme tilbake sin vare. Men er usikker på om dealextreme faktisk må betale for en vare de får i retur fra posten, uansett kan det tenkes at DX ikke hadde merkert en vare med verdi, slik at jeg fikk brev om at posten hadde en ufortollet sending.

 

Uansett er dealextreme like dårlig på service, som f.eks multicom og amentio, der sliter man å få kontakt med selgerne eller at selgerene selger dårlige billige produkter og må krange for å få dekket returfrakten. Så jeg er ikke glad over å bestille i butikk eller nettbutikk siden servicen er ikke stort bedre noen steder, butikkene tenker mere på salg, en gjensalg.

 

DX bruker fort 2 dager på svar, dårlig skjema for å klage, syns jeg nesten er helt håpløst, når det er enklere å gi DX dårlig rykte en å klage, syns jeg nesten det er for dårlig.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Tror ikke du får noe sympati for at du er misfornøyd når du har driti på draget, gitt. Den eneste du gir et dårlig rykte, er deg selv. Ingen norsk nettbutikk hadde refundert hele beløpet, de hadde trukket deg for fraktkostnadene. (Samtlige jeg har lest fraktbetingelsene til, har det som vilkår.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

NgZ: Tror du misforstår meg, ikke at delextreme gir god service jeg klager over.

 

Men at DX har mye gode og dårlige sider, bare man er godt kjent med DX trenger man verken å være god eller dårlig kunde. Har noen en epostadresse til delextreme? Bare lurer, siden jeg finner ikke sted som er logisk å kontakte, for å høre om kvalitet på en vare eller forslag til nye varer.

 

Alle kan jo være uheldig. Men over sikt syns jeg amazon.co.uk er den beste steder å handle, har hatt lite negativt å si om amazon. Tilbyr jo en vare til halvpris hvis kovere et skadet, og posten er skyld i det. Slik veldig bra.

 

Men komplett, er nok ikke den beste på salg, skal selge en å gjøre folk fornøyd.

 

DX er bra, hvis man vet hvilken varer som er lønnsomt å handle.

Hva og hva man bør styre unna.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

cruzader: Forsto ikke helt?

 

Du mener at f.eks http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29868 finnes i de fleste clasohlson eller biltema?

 

Eller mener du at mange norske butikker sender varer raskere?

 

Har sikkert handler 20 varer fra DX som jeg er fornøyd med, så er både possitive og negative erfaringer.

 

Finnes det en full oversiktig over varer på DX + focalprice man bør styre unna?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...