Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker desverre som det er nødvendig å si litt hardt i fra, siden det stadig kommer opp usannheter om at laser er ulovlig i denne tråden.

Til tross for at det er motbevist til gangs bare en side eller to tilbake. Hvis folk ikke uttalte seg bastant om ting de ikke har kunnskap om, hadde jeg sluppet å være krass.

Om han f.eks hadde sagt "jeg tror lasere er ulovlig". ;)

Lenke til kommentar

http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=54_65 :

Vi får mange spørsmål på hvorfor blå lasere er så dyre i forhold til sine grønne brødre. Svaret er enkelt; desverre er prosessen som generere blått lys langt mindre effektiv, noe som naturligvis fører til høyre pris og mindre effekt.

Alikevel er dette en laser som krever respekt og vil imponere folk som har blitt godt vant til grønne lasere. Ved rundt 20mW vil strålen være synlig i skumringen / natten, og ved >40mW vil den være svært oppsiktsvekkende.

10mW (+3.995,00)

20mW (+4.995,00)

40mW (+6.995,00)

Lenke til kommentar
http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=54_65 :
Vi får mange spørsmål på hvorfor blå lasere er så dyre i forhold til sine grønne brødre. Svaret er enkelt; desverre er prosessen som generere blått lys langt mindre effektiv, noe som naturligvis fører til høyre pris og mindre effekt.

Alikevel er dette en laser som krever respekt og vil imponere folk som har blitt godt vant til grønne lasere. Ved rundt 20mW vil strålen være synlig i skumringen / natten, og ved >40mW vil den være svært oppsiktsvekkende.

10mW (+3.995,00)

20mW (+4.995,00)

40mW (+6.995,00)

hadde dollar prisen vært 5 så hadde jeg kjøpt en 400$ 5mw laser (blå)!!

Lenke til kommentar

Fant et relativt nyttig produkt på DealExtreme - VGA + audio -> HDMI. Denne koster dessverre $50, noe som vil gi en totalpris på kr. ~435 + ev. gebyr. Har noen sett et tilsvarende produkt andre steder? Har gjort et søk hos Clas Ohlson uten hell og setter nå min lit til dere :O) Altså en fordel om produktet sendes fra Norge om prisen overstiger de berømte 200.

Lenke til kommentar

Oppdatering fra DealExtreme ang. leveringstider:

UPDATE (Feb 15, 2009)

A) CSE tickets service time is returning normal 48 hours response on Monday.

B) To thank all customers for the patience during this difficult time, in a week tickets (CSE) promised service time will further reduce from the previously promised 48 hours to 24 hours (mon-fri). This will make problem solving dramatically faster.

C) Supply status is now normal. All overdue orders because of CNY stock interruption will be shipped within a few days (by Thursday, if not earlier).

D) Everyone at DX will continue to work as hard as possible to make tickets answered and orders ship faster and faster.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ganske lei. :(

Bestilte denne og denne på samme tiden i slutten av Januar.

De var i to pakker for seg, fordi hvis jeg skulle bestilt de sammen, ville summen blitt over $15 og det ville blitt sendt som rekommandert post, da måtte jeg ha gått å hentet den på postkontoret og det gidder jeg ikke.

Begge ble sendt på samme dag, altså shipped til Norge samme dag. Jeg fikk airsoft pistolen for akkurat en uke siden, forrige tirsdag. Kulene har ennå ikke kommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...