Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt inn det meste "spennende" fra DX, men det som imponerte meg mest var den grønne 200mW laseren som egner seg utmerket til CNC maskiner og lyse på naboen på andre siden av dalen. Er denne egentlig ulovlig i Norge nå ?

den er lovelig så lenge du ikke er helt totalt hjerneskada med den og lyser på alt mulig inkluder helikoptre , ufo , og fly !

Mener å ha lest at alt over 500 mw så måtte man melde det inn og få lisense ellerno

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestillt en del varer fra DX nå på tilsammen 5000kr. Dette bør vel gå bra siden jeg bestillte en og en pakke og alle var under 200kr?

Tittet litt på BB Gun's selv men er det no regler på å importere de eller selge de videre?

Noen som vet om man får no rabatter av DX etter å bestillt en viss sum derifra?

Lenke til kommentar

Jeg har selv bestillt en del varer fra DX nå på tilsammen 5000kr. Dette bør vel gå bra siden jeg bestillte en og en pakke og alle var under 200kr?

Tittet litt på BB Gun's selv men er det no regler på å importere de eller selge de videre?

får vel 1 dx ting tang per 100kr, vet ikke hvor mye den er verd men

Lenke til kommentar

De har slutta å selge softguns, på grunn av mye problemer

Lenke til kommentar

får vel 1 dx ting tang per 100kr, vet ikke hvor mye den er verd men

Man får 1 dx poeng per hele $10 i en enkelt bestilling. 10 poeng = 1$. Det vil si teoretisk 1% rabatt som i praksis blir langt under, ergo ikke noe å sløse tiden sin på å trakte etter. Den eneste måten måtte å være om man har en bra besøkt blog der man får dx points for referrals, eller om man driver med store mengder videresalg.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar

Hvordan vet du det?

Spurte hvorfor alt var tomt, og det svarte dem

Lenke til kommentar

Hvordan vet du det?

Spurte hvorfor alt var tomt, og det svarte dem

Ja, men kilder? Fikk han mail fra de, eller hørt det fra noen andre??? Hadde vært mer logisk å fjerne de fra nettsiden hvis de ikke skal selge de lengre..

Lenke til kommentar

[...] Hadde vært mer logisk å fjerne de fra nettsiden hvis de ikke skal selge de lengre..

Man skulle tro det, men DX har flust av varer som er merket "sold out", uten noen videre forklaring. "Out of stock" kan det være de får inn, men ting som er "sold out" dukker sjelden opp igjen.

Lenke til kommentar

I flere land er lekepistoler som ligner ekte vare ulovlig. Noen steder er softgun lovlig kun hvis den har oransje munnstykke, eller har lekepistol-farge. DX solgte ulovlige softguns og sendte dem verden rundt, tollen konfiskerte dem over en lav sko og fjortiskundene klikka i vinkel. Ergo er det mye lettere for DX å ikke selge i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...