Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Men styr unna denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31738 funger ikke.

Du er klar over at VGA er analogt, og HDMI er digitalt, slik at du ikkje kan koble denne til f.eks eit skjermkort med normal HDMI-utgang, for så å koble til ein skjerm med VGA-inngang?

- Work for the device which output properties can be change to analog VGA Video through HDMI output port (for example: some media player, DVR)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt irritert nå etter å ha bestilt varer for 300 kr for sånn 2 måneder siden, og da var dem ikke inne på lager, og nå er dem fortsatt ikke inne, og når jeg lar det gå en uke etter å ha sendt dem mail, om at jeg vil ha pengene tilbake eller et tilsvarende produkt, får jeg ikke noe svar, hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar

Litt irritert nå etter å ha bestilt varer for 300 kr for sånn 2 måneder siden, og da var dem ikke inne på lager, og nå er dem fortsatt ikke inne, og når jeg lar det gå en uke etter å ha sendt dem mail, om at jeg vil ha pengene tilbake eller et tilsvarende produkt, får jeg ikke noe svar, hva skal jeg gjøre ?

Avbryte ordren?

Lenke til kommentar

1. Logg inn

2. Bruk avbestillingsfunksjonen med full refusjon av pengene

Lenke til kommentar

Fikk en 220v 120mm vifte (sku.28997) her om dagen. Det er en kraftig, veldbygd "liten" sak som fungerer ypperlig i fume extractoren jeg akkurat har satt sammen. Den bråker litt - men ikke voldsomt - samtidig som den flytter mye luft. Skal montere en dimmer på den så jeg kan begrense den en smule. Bemerk at du må bytte ut pluggen som sitter på den originalt. Det følger med en grill, men ville anbefalt en på hver side, da fingrene dine nok ikke setter så veldig stor pris på å berøre innmaten mens den er i full fart. De har en 120mm grill her (sku.38231), som bør passe.

Noen som vet om en china-shop eller ebay-selger som leverer "modders mesh" eller lignende (gjerne grovere masket) nett som ikke hindrer luftgjennomstrømningen så voldsomt?

Lenke til kommentar

Anbefaler å bestille en vare type per Ordre, Koster ikke noe ekstra og sikrer at de sender det de har på lager når de har det.

Sjelden det tar måneder før de sender men det skjer. Forstår det slik at dealextreme selv ikke har noe på lager, det er produsenten som må ha det på lager, og der er stiller vi nok langt bak i køen. ;)

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er ting som haster, liker jeg å legge dem i samme ordre (selvfølgelig så fremt det kommer under kr 200,- og helst under 15$ for å slippe å dra på posten). Det er så mye koseligere å åpne en pakke fra DX som er full av godsaker, spesielt hvis man har ventet på den så lenge at man har glemt hva man har kjøpt :D

Lenke til kommentar

Hei, skal finne en kabel på DX for bestefaren min, han trenger en slik Han sier at den der er "han" men han trenger en "hun og han" tror han mener at han ikke skal ha samme plugg i hver ende. Noen som kan hjelpe meg? vet det er en random forklaring :

Endret av Vegard-K
Lenke til kommentar

Hei, skal finne en kabel på DX for bestefaren min, han trenger en slik Han sier at den der er "han" men han trenger en "hun og han" tror han mener at han ikke skal ha samme plugg i hver ende. Noen som kan hjelpe meg? vet det er en random forklaring :

Sikker på at det ikke er han/han? Det er i hvertfall det jeg måtte ha de gangene jeg brukte komponentkabel.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41019

Edit: Leste innlegget ditt en gang til. Skjønte det ikke helt første gang :p

Men skal se om jeg finner noen andre.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...