Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig har jeg en link, det var bare aldri noen som egentlig spurte om den.

Du kan jo for eksempel lese denne posten. Folk på Head-Fi forum er kanskje litt mer kresne enn normalen, youtube-videoen (som enhver idiot kan google seg frem til på egen hånd) sier at lyden var bedre enn standard ipod-propper (skal ikke mye til. :p) Men *langt* unna originalen. Husker ikke i farten om det ble nevnt i kommentarfeltet eller i videoen.

Wow, skal si det gjorde ting klarere. En anmeldelse fra en fyr fra Fillipinene som knapt engang hadde kompetanse til å handle fra nett? Dessuten står det ingen steder at det er de samme proppene som jeg har bestilt fra Dealextreme. Han betalte nesten det dobbelte, så jeg har mine tvil. Forstår nå at det ikke var så mye hold i det du sa mtp. anmeldelser du hadde lest. Takk for at du kastet bort tiden min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DISSE har jeg kjøpt noen av. De synes jeg er ganske bra. Lette, men ser ut til å tåle en del.

Lydkvaliteten er sikkert ikke som de dyre sakene på markedet, men er bedre enn de "hjemmekjøpte" høretelefonene jeg noengang har prøvd til ca. 400-500 kr.

Proppene på DX har jeg nesten gitt opp, de siste jeg kjøpte kom med ganske stiv ledning som gjorde at jeg mistet de ut av ørene hele tiden. Det var noen relativt fine jeg kjøpte tidligre med strømpe på ledningene. Lydkvaliteten var så som så, men jeg klarte å ødelegge så mange at jeg begynnte å lure på om det faktisk var byggkvaliteten og ikke bare mitt klumsete bruk som førte til massedød.

Lenke til kommentar

Wow, skal si det gjorde ting klarere. En anmeldelse fra en fyr fra Fillipinene som knapt engang hadde kompetanse til å handle fra nett? Dessuten står det ingen steder at det er de samme proppene som jeg har bestilt fra Dealextreme. Han betalte nesten det dobbelte, så jeg har mine tvil. Forstår nå at det ikke var så mye hold i det du sa mtp. anmeldelser du hadde lest. Takk for at du kastet bort tiden min.

Ja, han og fyren i youtube-videoen har sikkert kjøpt individuelt utviklede fakes, og de som er bestillt fra DX er selvfølgelig fakes laget av noen HELT andre, for det er så kjempebillig å utvikle fakes som er så kliss like, med alt tilbehør, at det er det mange ulike som gjør samtidig. Det kommer ikke fra samme fabrikken som selger gjennom et uttal antall distributører. Selvfølgelig, dumt av meg. :roll:
Lenke til kommentar

Ja, han og fyren i youtube-videoen har sikkert kjøpt individuelt utviklede fakes, og de som er bestillt fra DX er selvfølgelig fakes laget av noen HELT andre, for det er så kjempebillig å utvikle fakes som er så kliss like, med alt tilbehør, at det er det mange ulike som gjør samtidig. Det kommer ikke fra samme fabrikken som selger gjennom et uttal antall distributører. Selvfølgelig, dumt av meg. :roll:

Kanskje på tide å innse at du ikke hjelper noen ved å synse rundt et tema du åpenbart ikke har peiling på? Hvordan i all verden kan du vite at det ikke er flere uavhengige fabrikker som produserer de. Jeg forstår at du åpenbart er overbevist om at det finnes én fabrikk som lager ørepropper i Asia. Det skal du få lov å tro, men du behøver ikke forsøple denne tråden med sarkastiske, usaklige innlegg som ikke gagner noen.

Det går an å krangle om de rareste ting...

Noen som vet om en god kniv fra DX? Da tenker jeg på en rustfri liten kniv man kan ha med seg i bukselomma når man er på tur og forventer å måtte kutte over noen kabler, strips, teip osv?

Foldekniv helst..

Jeg har denne.. Den er knallsolid, med kutter til tau/strips osv. bak på skaftet.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Noen som vet om en god kniv fra DX? Da tenker jeg på en rustfri liten kniv man kan ha med seg i bukselomma når man er på tur og forventer å måtte kutte over noen kabler, strips, teip osv?

Foldekniv helst..

Jeg har denne, men jeg har ikke brukt den til å kutte så mye. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe den Dassen linker til, og ha den i bilen.

post-5165-1283437431,0932_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Waiting For Supplier - De har mottatt ordren og venter på at varen skal leveres til pakke stasjonen fra leverandør.

Packaging - Ordren pakkes.

Processing - Contact us for details - Ordren tar noe lengre tid enn vanlig, men du kan kontakte dem på deres kundeservice.

Processing - Awaiting stock - De har fått leveranse fra leverandør men det var ikke nok til deg. De har nå bestilt fra leverandøren.

Express Order Received - In Stock - De har varen(e) du har bestilt på lager og vil bli pakket snarest.

Processing Paused Due To PayPal Complain - Du har åpnet en klagesak hos PayPal og de har stoppet ordren din inntil videre.

Shipped (via Air Mail / Tracked) - Ordren er sendt og du kan vente spent på en gul/hvit pakke i posten om et par uker :).

Kommer ikke på flere i farten men legg denne i første post så slipper vi spørsmål om det :)

Endret av PostSpareBanken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...